Heeft er iemand tips/commentaar op mijn site? HELP

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spongebob
Berichten: 58
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: gouda

Heeft er iemand tips/commentaar op mijn site? HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 16:17

hai allemaal!
Ik ben net begonnen met het maken van een site . Ik weet alleen niet egt iets meer wat ik er op kan zetten of iets dat verandert moet worden. Dussss als je iets weet...........Alle tips/commentaar welkom Lachen

http://www.freewebs.com/jeffreysworld/


Alvast bedankt!!

Cheese! meer fotoos heb ik niet op de comp(2 van justin maar die foto's zijn niet mooi), kan er dus 'nog' niet meer fotoos op zetten Cheese!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:22

Misschien de TiepVauten er even uithalen?

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:44

Feetje schreef:
Misschien de TiepVauten er even uithalen?

inderdaad...

Dit is e n site met informatie over mijn paardjes en andere dingen die met paarden te maken hebben. Voor eventuele fouten of ongelukjes die gebeuren na aanlijding van iets dat op deze site staat stel ik mij NIET aansprakenlijk!

Heel veel plezier op mijn site heb je nog tips of opmerkingen mail dat dan even naar mij als je wilt. Mijn email adres is: suuzjuh_justin@msn.com

Als je d ze site bekeken hebt zou je dan pliezzz wat in mijn gastenboek willen zetten? Tips ook altijd welkom of vragen.

En dat is nog maar het eerste stukje dat ik heb gelezen...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 15:58

Ziet er erg goed uit, inderdaad even die typfouten verbeteren.
Verder ziet het er netjes uit, alleen de plaatjes en bewegende dingen op de home zou ik verwijderen. Ik vind dat er een beetje Fake uitzien in tegen stelling van het menu.