Ik kan het niet geloven...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 13:22

Nou mij is iets raars overkomen. Ik ging vandaag voor het eerst na mijn heftige val in de duinen weer paardrijden op het strand. Gelukkig had ik dit keer een vrij lief paard, en behalve een paar keer een bok was het een hele fijne rit. Na afloop van de rit komt een instructeur naar mij toe. Hij fokt kwpn-ers en of ik die zo nu en dan wilde rijden om te showen aan kopers. Mijn mond viel open van verbazing, ik kon zo een paar meiden aanwijzen die een stuk beter rijden dan ik, maar goed. Als eerste mocht ik dus een kwpn-er van minsten 1.75 rijden. Wat een beest zeg, kon dus echt niet over hem heen kijken, mijn ogen kwamen halverwege z'n buik, en zo heel klein ben ik niet. Ik met knikkende knietjes erop, wat een geweldig paard. Hij is dus te koop voor 15.000 gulden, maar je hebt dan ook wel echt een goed paard, hij kon super lopen en heeft ook een goede afstammeling. Duzzz, als iemand nog een paard zoekt... Haha!
Daarna naar zijn privé stal gegaan en daar een wat ouder beestje gereden, hij had even beweging nodig. Nu moet ik dus eerdaags zijn 3,5 jarige kwpn-merrie showen aan kopers. Heel mooi schimmeltje, zit ook bekend bloed in (ja mij zegt dat nooit zoveel) en heeft echt talent. Ik kan het gewoon niet geloven, zat de hele tijd in de auto, wie neemt mij nou? Ik vind het wel heel leuk, ik moet toch wat meer leren om op andere paarden te rijden, na mijn val ben ik een stuk angstiger. Maar goed, ik ben nu echt heppie
Haha!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 13:35

Wat onwijs tof voor je!
Mijn bijrij paard is ook zo'n "dure" en daar staan wel meer van zulke 'knollen' waar ik ook wel vaker op zit... ze rijden hetzelfde hoor Knipoog
Echt gaaf!
veel plezier

:evaw:

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 13:37

ja GAAF eneuh succes he!!
trouwens ik keek effe in je profiel....Mooi paardje heb je Tong uitsteken Kwijl Kwijl
echt gaaf!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 14:06

Jeeeee! Dat is ontzettend leuk zeg! Mijn ervaring is trouwens dat hoe groter het paard (of hond) hoe braver hij is! Dusssse 1,75m? Das redelijk braaf! Haha!

Maar ze nemen je echt niet zomaar hoor, om paarden te showen, dan moet je echt goed kunnen rijden, geloof me!

veel plezier! Mieke

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 15:13

aahh dat vind ik lief van je mieke! Maar het goed rijden valt tegenwoordig echt vies tegen! Maar ja daar kan nu mooi aan werken! Vind het ook echt heel leuk, heb helemaal kriebels in m'n buik! *LOL*

Dank je marloes-joy!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 16:07

Misschien en goede aanzet om je weer een beetje over je angst heen te helpen. En mooi toch dat je zoveel vertrouwen krijgt!!!!!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 17:11

wat een leuk nieuws zeg!! veel succes en dat je maar veel paardjes mag showen.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 17:29

Echt gaaf voor je!
Nou heel veel plezier!(dat moet wel lukken, toch?)

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 18:48

Zo hee das leuk!!! Veel plezier met al die paardjes hoor!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 19:02

Heeee, wat leuk voor je Mirte.... Zoiets zou mij nou nooit overkomen he *LOL* Ik vind het echt geweldig!! En dan nog op zo'n reus klimmen Knipoog
groetjes

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 21:39

Mirte, wat leuk!!!!!! Echt, ik ben blij voor je! Zoals de anderen ook alz eiden, een hele mooie manier om over je angsten heen te komen en weer lekker fanatiek aan het rijden te gaan!!! You can do it!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 10:29

Wat ontettend leuk zeg, en hij zal jou er niet voor niets uitgehaald hebben hoor! Ik wens je daar onwijs veel plezier. Party!!

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Chantal_1978, josien_m_, Mark0919, Monique1963, Vagabondo en 39 bezoekers