Iemand gisteravond 'reportage' gezien?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Iemand gisteravond 'reportage' gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 08:25

Over die 'alleged rage'?? Ben erg benieuwd wat jullie ervan vonden. Vond aan t eind sommige stukjes wel op t randje en vervelend om te zien, maar vond die meid wel érg fout en dom en self destructive!!!!! Als je zo'n spelletje speelt speel je ook met vuur! Ik denk dat ze gewoon 's ochtends zich rot is geschrokken van haarzelf!

Culemborg here I come!!


diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:58

ik heb het gezien,en weet niet wat ik er van moet vinden.
maar 1 ding ze daagde zelf uit,en kon vertrekken als ze wou.
en dat deed ze niet.
ik had het beetje het idee,dat ze inderdaad was geschokken van zichzelf en daarom maar een leugen heeft opgehangen.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:10

Nee, erg jammer want het is een programma wat ik graag mag zien. er was echter ook een docu over Progeria waar ik 'aan bleef hangen'.

Heeft iemand een heeel kort uittrekseltje? Want wat is in hemelsnaam Alleged?

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:28

Ik heb het wel gezien en ik weet niet wat ik ervan moet denken...
aan de ene kant heeft ze het zeker weten zelf uitgelokt.. aan de andere kant was er op een gegeven moment wel duidelijk te zien dat ze echt niet wilde...
hmm moeilijk wel!
Verder vond ik het vrij schokkende beelden wel dat iemand tot dat soort dingen in princiepe in staat is vind ik walgelijk.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:35

Ik zou ook wel willen weten waar het over gaat.........

De hond is de betere mens

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:37

Vraag ik me nu ook wel af.

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:51

Ja echt niet normaal wat voor sl*t dat is zeg.....
Ze vroeg er toch zelf om. En hoe moeten die jongens nou ruiken dat ze het niet wou. Ze speelde toch zelf het spelletje en die jongens deden gewoon mee.
Alleen die mike ofzo deed op het laatst wel een beetje hardhandig. Maar geef hem toch ook wel klein beetje gelijk want ze zat hem de hele tijd op te n**ien en toen in ene der beentjes bij elkaar houden. Verward

Je staat trouwens wel zwaaaar voor banketstaaf als de hele wereld heeft gezien hoe jij jezelf uitleeft

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:57

gaat het om een uitgedaagde verkrachting? Heel attent van de mensen om effe uit te leggen waar het over gaat. Dank je wel!

De hond is de betere mens

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:59

ik vond het maar een schijnheilig wijf

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 11:00

Sorry...in t kort:

ik bedoelde 'alleged rape' en dat alleged daar wil zeggen dat iemand heeft verklaart verkracht te zijn maar dat dat (nog) niet is bewezen.

Er was een moeder van 2 kids die als stripper bijverdiende en die als stripper naar een studentenhuis ging, met nog een andere stripper. Stripper 1 vertrok maar zij bleef. De volgende ochtend uurtje of 9 wordt ze nuchter en verklaart te zijn verkracht. Nou hebben die studenten een video van die nacht gemaakt en je ziet haar dus een 'lapdance'geven, 'genomen' worden op de grond, op de bank, bij een jongen naakt op schoot springen, bij een jongen in bad springen en handtastelijk zijn, iemand een blow job geven, ga zo maar door. Om een uurtje of 8 wil een van die jongens met haar naar bed, zij gaat een beetje met hem stoeien en slaan en gebruikt allerlei schuttingtaal.

Achteraf zegt ze verkracht te zijn en de beelden worden verschillend uitgelegd door de verschillende partijen.

Culemborg here I come!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 11:07

Wat een vies wijf zeg. En dat moet nog kinderen grootbrengen ook, o jee... Volgens mij zal ze er geen trauma aan overgehouden worden. Bedankt voor de uitleg Gail.

De hond is de betere mens

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:41

Ik vond die mannen ook wel fout (beetje onnozel), maar mannen zijn nu eenmaal mannen Tong uitsteken Je kan niet eerst jezelf (meerdere malen!!) aanbieden/opdringen en dan opeens nee zeggen. Of, dat KAN wel, maar het is niet helemaal eerlijk. Ik kan me voorstellen dat die mannen het idee hadden dat ze wel wou. Daarbij, drank en drugs maken je ook niet zo helder.

Ik vind dat ze zelf verwijtbaar is. Geen sprake van verkrachting iig. Die vrouw van slachtofferhulp was echt ontzettend irritant btw. Echt zo'n alle-mannen-zijn-klootzakken-type.

זכור

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 12:54

Ja, ik heb het ook gezien. Vond het geen verkrachting. Als je je eerst wel laat naaien door al die jongens, en later nog een keer, en je noemt dat verkrachting dan spoor je niet. En als je de hele tjid That's it!! That's it!! Show me you're a man! Come one Baby, that's it! aan het gillen bent, dan wordt je niet verkracht, dan heb je gewoon een lollige avond.
Ze is zich gewoon helemaal wezeloos geschrokken de volgende ochtend toen ze weer bij d'r positieven kwam, en heeft het toen maar op verkrachting gegooid om het voor haar en haar familie goed te praten...
Beetje jammer..

Ehmja??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:01

En zelfs al ligt het aan dronkenschap of drugs, je bent en blijft een h o e r als je zoiets gedaan hebt. Dan moet je maar zorgen dat je je volle verstand erbij kunt houden.

De hond is de betere mens

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:23

ik zal wel ouderwets zijn, maar ik kots van dit soort programma's. Ik heb het niet gezien, maar ik hoop in ieder geval wel dat het op een 'christelijk' tijdstip is uitgezonden en niet prime time onder het eten. Hoe zo verloedering van de maatschappij. Sorry, hoor maar als ik dit zo lees, vraag ik me af waar iemand zich voor leent.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:40

t was rond middennacht.. dus vrij christelijk als je het mij vraagt Knipoog

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 21:45

Nou ja, t FEIT is om te kotsen, t programma vond ik niet zo erg. Was een registratie van de aanklacht en beide partijen aan t woord, rond middernacht ja. Die jongens zijn door t slijk gehaald, als je zo'n reportage bekijkt denk je de volgende x misschien beter na als er zo'n griet bij je op schoot springt..

Culemborg here I come!!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:51

Ik heb t ook gezien. Weet t ook niet precies hoor, die meid was nou niet bepaald slim bezig, ze had zich echt helemaal van de wereld gezopen volgens mij, en als je t mij vraagt weet ze gewoon niet meer wat ze heeft gedaan en probeert er nu een slaatje uit te slaan ofzo. Raar mens...

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:21

Ik heb het ook zitten kijken.

En weet nog steeds niet wie ik moet geloven. Tuurlijk is zij fout bezig geweest. Ze heeft zij flink lopen uitdagen, maar een verkrachting hoort natuurlijk nooit. De échte verkrachting, was volgens haar, pas echt begonnen na de video.
Wat ik wel heb gezien is aan haar lichaamshouding dat ze niet wilde en ze was zeker onder invloed van drank (en het kwam over als ook drugs).

Ze heeft alleen nooit duidelijk NEE gezegd, geen nee geen stop. Ze probeerde ze alleen van zich af te duwen. Maar vervolgens sprong ze weer op schoot.

Wat mij opviel:

* de dame in kwestie was een stripper, waarom werd ze dan door de jongens gelijk 'prutsmuts' genoemd. Dit is imo toch iets heel anders. Een stripper gaat zelden met iemand naar bed (dit is wat ik tenminste begrijp).

* de jongens noemde het op de tape 'een verkrachting'. Ze zeiden zelf dat er een verkrachting bezig was, omdat het zogemaamd er op leek.
Naderhand, toen de documentaire gemaakt werd verklaarde ze: het was geen verkrachting en in mijn ogen is het er ook niet ruw aan te gegaan en heeft het nooit op een verkrachting geleken, dit werd dus gezegd door 1 van de jongens (niet door mij Lachen )
Waarom noemde ze het dan zelf zo Verward

* de dame kon altijd weg, ik heb niet het gevoel gehad dat ze tegen gehouden werd door de jongens. En toen de camera's nog draaide en ze naar haar verklaring al een keer 'verkracht' zou zijn. Ging ze naakt bij één van de jongens op schoot zitten en gaf hem orale sex.
Maar...hij verklaarde dit absoluut niet te willen, zo zag ik het iig niet. Hij leek het zo op het eerste gezicht toch wel erg op prijs te stellen Knipoog

Ik denk dat de dame zeker wel of dronken gevoerd is of drugs gekregen heeft. Ze daardoor behoorlijk in de war was en gebruikt is door de jongens. Toen ze 's ochtends weer nuchter werd zich zo kapot schrok tegenover haar kinderen en man.

Een ding waar ik behoorlijk misselijk van werd was dat de videoband vrijgegeven werd en heel Amerika (zelfs de hele wereld) er naar kan kijken.
Haar eigen familie en zelfs kinderen kunnen dit zien. Nee, dit vond ik toch echt niet kunnen!
Laatst bijgewerkt door Antoinette op 15-09-03 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Shalot
Berichten: 451
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:28

Wel gezien lag daarom te slapen op mijn werk hihi. Vond het erg vreemd. Ik sluit me volledig aan bij Antoinette. Had dan geroepen nee ik wil het niet. Jongens help me.

Emmi: Tuschinski x Chronos (ster, IBOP, KEUR) L2 + 15


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 09:09

Ik heb de docu niet gezien, maar het lijkt me een vreemde zaak. Ook een smakelijk onderwerp, trouwens. Ik kan echt niet kijken naar zoiets...

* To Belg, or not to Belg *

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 09:16

Tja ik vond haar gewoon echt niet bijzonder slim, over die drank? ze wist heel goed dat ze drank in haar glas had zitten, je kan je ook dronken laten voeren Knipoog
Ze is ook weer terug gegaan naar die plaats en vroeg om meer drank, en ze vroeg ook om drugs, dat hoorde je duidelijk op die video.
Dat zij de volgende dag vreselijk schrok kan ik me heel goed voorstellen, maar ze was er zelf bij en heeft er zelf voor gekozen zich vol te gieten, niemand heeft er met een trechter bijgestaan.
stom stom stom

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 09:26

Makkelijk hoe men hier haar de schuld geeft.
Het blijft onduidelijk. Beide partijen vond ik niet netjes.
Ik denk dat ze meer drank en drugs binnen heeft gekregen dan dat de bedoeling was en misschien wel drugs van een compleet andere kwaliteit/kaliber dan dat ze gewend was.

Van mijn part sluiten ze beiden partijen een tijdje op, beiden niet fris en beiden dingen gedaan die tot uitlokking/verkrachting behoren.

Moeilijk geval... maar ik vind het erg makkelijk om iemand te veroordelen naar aanleiding van wat je gezien hebt. Als je zelf ooit in zo'n situatie hebt gezeten dan weet je hoe moeilijk het kan zijn om dan nee te gillen. Angst, een soort verdoving in jezelf, niet weten hoe te handelen...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 09:27

Ik heb het ook gezien. Wat een raar verhaal was het, zeg…

Zij kon idd ieder moment weggaan en dat deed ze niet. Ze verklaart dat ze gedrogeerd is, maar dat kan toch niet bewezen worden. Het ene moment lokt ze de mannen uit en het andere moment mogen ze er niet op.

Verder vond ik wel dat die mannen dus echt gatverdegatver bezig waren. Het spoort toch gewoon niet als je naar je vrienden zit te kijken die een stripper aan het n**ken zijn?!? Of is dat een typisch MannenDing?

Toos paardloos

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 09:29

Ik was er speciaal voor naar bed gegaan om het te zien, maar ik denk dat ik na 5 minuten in slaap ben gevallen want ik kan er niets meer van herinneren. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, StonedRomy, wisja, YandexBot en 38 bezoekers