Denken ze dat bij jullie ook wel eens?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Denken ze dat bij jullie ook wel eens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 17:21

Hey guys!!

Hebben jullie dat ook als je uitgaat met je broer, dat ze denken dat dat je vriend is? Bas en ik lijken totaal niet op elkaar, en we zijn ook halfzus/halfbroer van mekaar. Dat zal het um zijn!

Maargoed, heb jij nou ook last van zoiets? Ik stoorde me er altijd wel aan haha! Bas ook, vooral nu hij weer vrijgezel is Haha!

Mazzel Lachen


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:42

ehm nee absoluut niet, mensen waarmee we uitgaan wisten altijd wle dat t mn broer was en we stonden ook niet erg veel bij elkaar. Verder lijken mn broer en ik zo veel op elkaar dat niemand eraan twijfelt.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:45

Heb ik 'n paar jaar geleden wel gehad ja (niet bij 't uitgaan trouwens, maar iets van school) en zijn vrienden wilden maar niet geloven dat ik z'n zus was Clown

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:45

Als ik met mijn broertje over straat en ze kennen ons niet denken ze dat wel ja ...
Hij steekt bijna een kop boven me uit, ziet er iig niet als een 18 jarige uit ... en hij is breed :-D

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:51

Heb dan geen broer, maar als ik met een vriend alleen ga, dan ben ik dus de hele tijd met hem, val ik veel minder in de smaak bij de boys, omdat ze dan denken dat hij mn vriend is.. Lips are sealed Neeee i'm single wil ik dan wel schreeuwen Knipoog

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:22

Ik heb een hele groeie vriend en iedereen denkt dat dat mijn broer is. Wel lachen hoor want zo voelt het ook bijna. Ik ken hem al mijn hele leven en heb met hem een betere band dan met mijn zusje en vriendinnen.
Het gebeurd ook wel eens als ik met die zelfde vriend en mijn vriend(mijn vriend en die vriend zijn ook hele goeie vrienden) op stap ga denken ze dat we allemaal broers+zusje zijn.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:53

Ik heb geen broers, maar herken het wel. Dat had ik vroeger weleens als ik met een groepje op stap ging waar ook jongens bij waren. Meteen geen jongen meer die zich in je buurt waagt...

* To Belg, or not to Belg *

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:02

ja net wat linda zegt!met een groepje gaan stappen, waaronder een paar jongens, en je ziet geen enkele jongen meer bij je in de buurt

ja van die lompe zatte boeren die je een drankje aanbieden Scheve mond

of als ik samen met een goede vriend naar de bios ga e daarna ff wat ga drinken, echt iedereen denkt dan dat we vriendje+vriendinnetje zijn

erg irritant! vooral nu ik weer single ben Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:06

Ik heb zelf het omgekeerde meegemaakt Haha!
Ik was een keer ergens samen met mijn zus en ik zag een andere jongens naar haar en mij kijken en toen ook weer zoiets van damn... zij is bezet Knipoog (ze had toen ook wel een vriend, maar die was niet mee).
Ik vond het wel grappig Knipoog

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 21:07

op zich loop ik nooit met mijn broer/broertje over straatof wat dan ook (met mijn vriend in tegenstelling wel Haha!)
liefs x:*x

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:38

Neuh, dat denken ze bij mij nou nooit Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 22:48

Oh god, ik heb dat ook al als ik met m'n broertje (4 jaar jonger dan ik, maar een kop groter Boos! ) alleen maar door het dorp loop.....grrr!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 07:39

Nee dat niet. Ik ga wel eens met mn moedr uit, en dan denken ze dat we zussen zijn Haha!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 11:32

Ik ga heel veel met mijn zus uit, en iedere keer als we zeggen dat we zusjes zijn worden we aangekeken of we net gezegd hebben dat we van Jupiter komen... Nee, wij lijken niet op elkaar!
Ook heb ik die ellende met mijn beste vriend, we zijn heel close, dus als ik met hem uitga zie ik in de wijde omtrek geen jongens... Gelukkig ziet hij ook geen meisjes, alleen maar sletjes die er niet mee zitten de vriend van een ander af te pakken, dus hebben we alle tijd voor elkaar!!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:16

haha, ik heb nou dus wel dat als ik met een boel mannelijke vrienden ga van me, staan dr altijd wel jongens om me heen, ook al zijn zij er (niet dat ik dr goed uitzie, mr ok)

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 19:37

Nee want ik ben enigst kind dus ik heb geen broer Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, agesus, Annemiekev, Boheme, cariena1, colinneke, ComscoreBot, Duhelo, GrapeshotBot, grizzlybear, hagelslag, Karma_k, Keizerinnnn, linoleum, ontherun, Petunia27, Pien63, Rupser, s1993, Sabine, sassefras, Summerfly, wiifke, xAlice en 44 bezoekers