Wie is meest eigenzinnige Bokt-paard/pony?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Wie is meest eigenzinnige Bokt-paard/pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 10:01

Als er een titel bokt-snob van het jaar te vergeven is, dan lijkt mij een titel "meest eigenzinnige Bokt-paard" ook wel een goed idee. Het gaat dus om het paard (of pony) niet om de ruiter.

Ik nomineer B'elanna. Zij had toen ik haar kocht het predikaat "lomp" te zijn. Maar zij is niet lomp. Cool Zij kon juist heel goed mikken. Op de voet van haar begeleiders. Of gewoon gaan staan omdat ze niet verder wilde (twee mensen hangend aan het halstertouw) en stoicijns gras eten. Ook is zij in staat om eigenmachtig de stapmolen tegen te houden. Zo'n ding is beneden de waardigheid. OK dan!

Mevrouw heeft het hoog in de bol: de stal moet echt vol stro liggen, anders gaat ze niet liggen...

Heeft ze geen zin, dan loopt ze niet en wil ze eigenlijk terug naar huis dan kan ze op de schuine kant naar de rivier toe heel valse steigertjes doen. Maar wel precies afgemeten, in de Vecht vallen is er echt niet bij!

Verder pikt (gelukkig) ze niet veel van haar ruiters: als je haar hulp nodig hebt omdat je paardrijden nog een beetje eng vindt, dan is ze heel lief. (ze schuift supervoorzichtig met je rond) Maar oh wee als je vindt dat je kunt rijden en haar niet netjes vraagt iets voor je te doen.

Dan gaat ze staan, verzet geen stap en als je dan aandringt: krijg je een stampvoet.

Verder kan Lanna de stal uitsluipen. Ze weet dat ze er niet uitmag, maar zo af en toe besluit ze dat er toch een hapje hooi gehaald moet worden. Ze kijkt eerst of ze mij niet direct ziet, sluipt naar het hooi en als ze betrapt wordt kijkt ze ze je arrogant aan, neemt nog een hapje hooi en schuift weer terug naar de stal. Ik weet het zeker: ze lacht me dan uit

B'elanna heeft twee bijnamen die goed uitdrukken hoe dit (ook wel heel lieve paard) in het leven staat: de draak en de barones Clown .


Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:31

Ik heb nu geen tijd Haha! om alle verhalen weer naar boven te halen.
Wordt vervolgd.......... OK dan!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:34

ik nomineer Moritz, Noriker, ruin, 4 1/2 jaar oud.

Hij is gewoon LOMP, een soort Leopard tank in bont-paard-verpakking.

Op stal noemen ze hem een ongeleid projectiel Haha! , maar als hij iets niet ziet zitten, doet ie het gewoon niet.

De trailer bijvoorbeeld, kom je met een superdeluxe 2-paards trailer met voerbak en drinkbak aan vol met stro en hooi, dan loopt ie er zo in, maar mijn 6e handse 1 1/2 paards trailer met hooinet, piekert ie niet over om er in de buurt te komen, hij trekt zich gewoonweg los en gaat van pleitestein Boos! , pluk ik 2 wildvreemden van de straat, die zetten hem er in 2 minuten op Verward

Als je hem voor een hek parkeert en denkt erop te kunnen springen, vergeet het maar, precies als jij in de lucht zweeft, doet meneer een stapje opzij, om dat ene sprietje gras te pakken en *kaboem* daar lig je dan.......je ziet hem bij wijze van spreken zijn middelvinger opsteken naar je Schijnheilig

Met rijden verzint ie steeds iets nieuws; trekkers, busjes, aanhangwagens, kinderfietsjes met vlaggetjes, ligfietsen (!), het is allemaal eng of eng geweest Clown en iedere keer weer is er iets nieuws dat ineens weer eng is.

Verandert het wegdek, dan moet ie er ff over denken, gaat ie maaien met een voorbeen om te voelen of het wel oké is en besluit dan of ie wel of niet doorgaat (denkt ie), helaas zit ik erop en als ie besluit niet door te gaan, gaan we toch Haha!

Eten moet altijd in een bepaalde samenstelling, is het niet goed gemixt, dan gooit ie zelf de emmer om en gaat naar de rotzooi staan kijken en staan stampen met een voorbeen.........opruimen baas, en snel..... Boos!

Achteruit de sloot in rennen, over me heen lopen, wegspringen met rijden, allemaal trucs die hij nu, met behulp van een professionele intstructrice aan het afleren is.

Longeren ook een hoofdstuk apart, bij lesgeefster doet ie het perfect, ik krijg hem niet aan het lopen, doe ik 1 stapje richting achterhand, doet hij 1 stapje opzij, ik word er gek van Hij kan het wel, maar verrekt het gewoon bij mij.......

Ik ben gevallen op die bedrieglijk lieve oogjes van hem..... zet er een klein kind, bejaarde of gehandicapte op en hij is zooooo zoet..........zet er iemand op die kan rijden en de trucendoos gaat open

Als ie geen Moritz had geheten, had ik hem Leopard genoemd.....en zoals zijn vorige eigenaar zei: nicht schimpfen, aber drohen!!!!

Hij krijgt gemiddeld 1 x per week een functioneringsgesprek waarin ik de toekomstperspectieven uit de doeken doe: een plekje reserveren bij manege Stegeman, enkele reis met Firma Wagner (naar de salamifabriek), of meewerken en doen wat er van hem verwacht wordt......

Hoezo eigenzinnig Schijnheilig Haha! Boos!

fotootje:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Morrie op 15-09-03 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:39

Ik nomineer Jolly. Een pony bij ons op stal. Niet omdat hij lomp is hoor, juist niet. Als Jolly gras ziet dan gaat hij daar gewoon naartoe. Ookal staat het bij de buren en moet je ervoor door een hek, dat maakt helemaal niks uit.
En als dan iemand met een emmertje voer aan de andere kant gaat staan (de kant waar hij eigenlijk thuis hoort) och dan rent hij met net zoveel gemak gewoon weer terug door het hek. Eitje...


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:44

Afbeelding

need I say more?

Doe het toch: dit is de tweejarige [naam verwijderd].
[naam verwijderd] is zeer in trek bij de vrouwtjes, maar heeft sinds een kleine ingreep meer aandacht voor de brokjes. Vanaf smorgens 6 uur staat hij paraat. En dat wij dat nog niet zijn op die tijd deert hem niets; hij gilt ons wel wakker. als jij dan slaperig in pyama een schepje brokjes zijn kant op komt schuiven, zal je worden begroet met een felle blik en een paar te kleine oortjes plat in de nek. Tja, dan moet je ook maar niet te laat komen....

Dat stukje stroomdraad op de achtergrond deert hem ook niets. Als hij trek heeft in een groen blaadje, zal hij er gewoon onder door limbo-en. Of als de handgreep perongeluk verkeerd om open zit, gewoon zijn neus daar tegen aan duwen, en geopend is de weide....

Als [naam verwijderd] besluit dat hij naar de stal gaat, dan gaat hij naar de stal. Dat mijn vent daar hem met wapperende armen tegen staat te houden, deert de kleine patser niets - gewoon doordrukken. Zelfs in Full-Body confrontatie blijft [naam verwijderd] hoef bij stuk houden....

Dit is hem, dames en heren Bokkers, de meest eigenzinnige pony van 2003!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:52

Dees, je vergeet hoe je hem uiteindelijk toch bij je thuis hebt gekregen Haha!
En ja, ik ken die pony, en hij verdient idd de titel Stoom uit je oren *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:58

Ik nomineer paddy. Omdat ze dwars wordt als ze haar zin perse wil doordrijven en ik dat niet toelaat. En als ze dwars wordt wanneer ze iets perse NIET wil wat ik weer wel wil van haar.

De hond is de betere mens

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 11:22

Triumph met stip!
Ik denk dat de meeste zich de verhalen van een uitbrekende, kranen openzettende, waterleidingen afbrekende, luchtcarpiolen uithalende hengst nog wel kan herinneren?
Verder ben ik erg trots op mijn lelijke eendje welke voor mij toch wel is uitgegroeid in een zwaantje

(En als Triumph niet in aanmerking komt heb ik Boss nog als reserve opgesteld Haha! )

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:54

Ik nomineer Jordy, een eigenwijs Tinker-beest.

Knopen zijn geen probleem voor Jordy, laat hem er even mee alleen en ze zijn los. Ook handgrepen van stroomdraden zijn geen probleem, even duwen en ze zijn open. In het geval dat de handgrepen zo zijn vastgemaakt dat dat niet kan, gaat meneer door zijn knieën en tijgert onder het draad door.
Los in de bak staan omdat je stal even wordt uitgemest is ook leuk. Eerst testen of het schriklint aan staat, staat het niet aan, dan draai je met je kont richting het lint en begint achteruit te lopen, net zolang tot je er doorheen bent.

De lekkere snoepjes komen uit de zadelkamer, maar waar precies dat moest even uitgevogeld worden. Dus terwijl baasje het zadel weghangt sluip je stilletjes achter haar aan, om vervolgens het baasje de schrik van haar leven te bezorgen door ineens een duw met je neus te geven terwijl je achter haar staat ín de zadelkamer. Daarvoor moet je wel eerst door een smalle deur heen waar je jezelf net doorheen kunt krijgen. En als het baasje dan lichtelijk in paniek raakt omdat ze zich afvraagt hoe ze je in godsnaam uit de zadelkamer moet krijgen omdat je daar niet kunt draaien, loop je gewoon rustig achteruit de deur weer door.
Als het baasje je dan verbiedt om ooit nog de zadelkamer in te lopen, steek je vooraan alleen je hoofd nog om de deur als ze snoepjes pakt, duurt dat te lang dan doe je het licht uit door met je neus tegen de schakelaar te duwen.

Kranen, vooral die bij de poetsplaats, moeten open. Werkt het draai-dingetje van de kraan niet mee, dan pak je met je tanden de hele leiding vast en trekt hem los. Om vervolgens beledigd te zijn dat je nat wordt.
Ook automatische drinkbakken kun je mee spelen, gewoon laten overstromen. Vooral in de wei is dat nuttig, dan krijg je grote modderpoelen, waar je weer in kunt rollen, heeft het baasje ook nog wat te doen.

In de wei vind je af en toe ook leuke dingen om mee te spelen, en als het baasje die af wil nemen, pak je ze met je tanden vast en rent heel hard weg.

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 14:17

Ja, ik ga Magic ook maar nomineren Bloos
Ik hoop niet dat ze het leest, anders krijg ik ruzie denk ik, maar ze is best een verwend nest Haha!

*Ten eerste met eten:
Hooi eet ze niet, alleen kuil. Appels en wortels eigenlijk het liefst als ze in stukjes gesneden zijn, anders moet ze zoveel moeite doen.
Veel paardensnoepjes hoeft mevrouw niet.
Verder witbrood ook niet (maar heeft ze gelijk in, dat kleeft!!), bruin brood is goed genoeg, maar kapjes liever niet
Als we aankomen, moeten we haar begroeten met iets lekkers anders maak je echt geen vrienden.

*Haar staart vlechten mag niet!! Ze is panisch als er iets bij haar achterbenen komt en als haar staart gevlochten is ze dus ook bang van haar eigen staart

*Laatst op wedstrijd toen we na de prijsuitreiking de rode rozet lieten zien omdat ze 2e was geworden draaide ze haar kop om Scheve mond
Ze wilde een oranje, dus een eerste plek, 2e is niet goed genoeg

*Tegenover andere paarden is ze ook een regelrechte B*tch! Ze begroet ze met oortjes naar voren en als de ander het dan goed vind (gezellig dat ze er is) valt ze aan!! Mevrouw staat dus in de zomer op een stuk privéland Schijnheilig

*Verder met rijden moet alles wel netjes gevraagd worden, dingen eisen zit er niet bij, want dan doet ze helemaal niets meer Bloos (zoek het dan zelf maar uit, zegt ze dan).

Moet ik nog verder gaan Verward Ik denk dat het wel duidelijk is *LOL*
Ik heb een verwend nest Knipoog

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 14:40

Tiko........

Klein voorbeeld: [ITP] Tiko geeft vuilnisbakkenles Haha!


** Oke. Meneer heeft jeuk aan zijn staart. Baas verzint er wat op, namelijk, stroom draad rond de palen. Ach...dan ga je toch gewoon op je kont zitten en zo je staart schuren?

** Meneer wil niet in de wei staan. Dan zorg je toch gewoon dat je overal onder, over, tussen doorgaat. Wat uiteraard ga je niet in de wei staan als je daar geen zin in hebt.

** Ik ben Tiko, en ik wil niet de trailer in. Na heel wat steigeringen te hebben meegemaakt besluit je baasje een longeer lijn achter je kont te doen. Maar dat wil je toch niet?? Gewoon op je kont gaan zitten, ben je daar ook weer vanaf.

** vroeger, toen ik hem net had. Meneer laat zich rustig vangen in de wei. Maar meelopen?? Ho maar...

** Bij ons op stal hangen de halsters naast de stal. Bij iedereen...behalve bij...Tiko. Want dan...word hij op de grond gegooid of de stal in gesleept.

** Ieder paard bij ons wacht netjes op zijn eten..maar Tiek moet natuurlij k als eerste. Gebeurt dat niet?? Dan trap ik toch gewoon de deur aan diggelen Haha!

** Meneer loopt in de bak, hij gaat voor me staan, met zijn kont naar me toe. Als ik weg loop, blijft ie net zo lang voor mij staan met zijn kont, tot ik ze kont krab...want dat vind hij zo lekker.

** Als Tiko niet naar buiten gaat...tja...dan ga je toch niet? Lekker op je achterbenen, terug naar huis lopen, maar vooral niet vooruit...

** Een paar paarden lopen als ze uit de wei gehaald worden los mee. Tiek ook...slecht plan Lachen binnen no time had tiek het draad naar de moestuin gebroken en de tuin leeggegeten....

** Jij bent in het bos, en wil niet stoppen met rennen. Daarom stuurt baas je op de bosjes af...dan ren je toch gewoon IN de bosje door (Waardoor jij, je zadel, je baas en haar cap en kleren, gescheurd en geschramt zijn Boos! )

** Jij bent in het bos, keihard aan het galoperen. Jij wil rechtsaf, baasje rechtdoor. Tiek rent in volle galop dus linksaf, waardoor we samen omvallen....

** Je baasje is met jou naar de supermarkt geweest en heeft een zak met pepernoten in haar handen. Af en toe stop ik er Tiek eentje toe. Zodra hij het zakje weer hoort kraken, staat hij stil, te wachten op een pepernoot,... Kwartje..ujuuh...pepernoot erin Haha!

Ach....zo kan ik nog wel even doorgaan....
Zo maakt ie ook voertonnen open, stallen open, kan ie uitbreken overal....bla bla bla.....

Meer verhalen horen...Ask me Haha!:D

Waarom ik hem nomineer is wel duidelijik...ofnie?

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:26

Ik nomineer MOWGLI
Omdat het het meest eigenzinnige paard ter wereld is. Hij heeft een KARAKTER om U tegen te zeggen. Wat hij doet, doet ie met volledige overgave. Werkt hij voor je: perfect maar die zelfde overgave gebruikt hij als hij iets NIET wil. Boos!
Vroeghur ongeveer 1 jaar geleden alweer kon ik probleemloos met Bollie naar buiten OK dan! . Hedentendage heeft hij het in zijn bolle hoofd gehaald om NIET meer van stal te vertrekken (onder de vrouw) Boos! . Hij begint heel braaf en zodra je maar over de erfgrens (hoe weet ie ut) Verward wil gaan begint het gedonder in de glazen. Hij kan steigeren, bokken, zitten, achteruit noem maar op Bollie kent ut. Bang nee hoor hij is nergens bang van, zelfs niet van mij als ik boos word. Ach gut
Afgelopen week waren we gezellie met zijn vijven op vakantie, mijn persoontje 3 vriendinnen en mijn dochter *LOL* Omdat het paard waar mijn dochter opgaat nogal een hittepetit is en zij het dier nog niet zo vertrouwde wilde mijn dochter toch even lekker het gas opentrappen op onze Mow. Ja hoor daar gingen ze, met zijn tweeën. En ze bleven weg ongeveer een kleine 3 kwartier. Dus ik had al zoiets van nou.... als we zo nog met z'n allen weggaan... is die bolle haast dood Verward Komen ze terug Stoom uit je oren hij vertikte het om bij één bepaalde boom verder te gaan. Slaan, schoppen, janken, gillen niets hielp, Bollie wou naar stal Stoom uit je oren
Later met zijn vijven: niks aan het handje gewoon braaf voorop lopen, niets is eng, en is het eng ach kom maar achter Bollie an.... Boos! Superbraaf
Hoe bedoel je karakter.
Gisteren lekker in de bak gereden (mag wel na een weekje bos) d8 ff lekker uitstappen in het land, ja hoor alles werd weer uit de kast getrokken Stoom uit je oren weer gewoon niet willen. Hij nam voor het gemak een trailer mee aan zijn been. Ach moet kunnen toch?
Vandaag les gehad ...... ging zo supergoed..... en dan ben ik weer helemaal verliefd ..... Lovers
Dus bij deze Mowgli je bent genomineerd tot het meest eigenzinnige paard
Afbeelding

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:05

vergeleken bij de streken die jullie paarden hebben is die van mij echt een lieverdje Haha!

maar ik wil hem wel ff nomineren Haha!

jaja, na lang vechten heb ik het eruit gekregen, maar zodra ik geen zweep en geen sporen om heb, denkt willem meteen datie niet meer hoeft te lopen. het leukste vind hij in de spiegel kijken naar zichzelf, of gewoon de springbalken of de mestboy uitvoerig onderzoeken. je kan dan drijven wat je wilt, maar meneer is te druk bezig.

ook zoiets leuks. maak je je klaar voor de galop, maar meneer ziet spontaan dat er een pony of een paard achter hem loopt, en wel op diemanier dat die bijna in zijn kont zit. die gaat hij dan een lesje leren. hij doet alsof hijgaat aanspringen, maar in plaats daarvan springtie omhoog, gaatie stilstaan en als een gek achteruit lopen om zo zijn kont in die ander te parkeren. pak je hem aan, dan kanje een bok verwachten of meneer gaat op de achterbenen staan... nou ja.. achterbenen staan,.. hij komt wel eenhele 10 cm van de grond af.. daarisie te moe voor Haha!

of je bent lekker met hem aan het wandelen, ziet hij andere paarden, luid hinniken en als je nie oppast vliegt hij erachter aan en krijg je hem niet meer te pakken.

meestal loopt hijbraaf achter mij aan, het is net een hondje, maar een enkele keer wil hij wel eens totaal de andere kant opgaan, zoals richting de wei.. en ikmaar naar het pad van de buitenbak.. ik kan geen 800 kilo houden dus ik zat weer onder de schaafwonden en meneer stond lekker te grazen.

en de trailer, die vind hij zo leuk. daar gaat meneer echt niet in. niet voordat je alle mogelijkheden hebt geprobeerd. lokken met penen appels en alles werkt niet. een zweep.. daar reageerd hij niet een sop.. met een bezem erachter aan.. no way geenmogelijkheid. en dan ja, met de longeerlijn. wildie ookniet. je bent zo een half uur bezig en wat doet hij uiteindelijk.. alszijn hoofd eenmaal binnen is looptie zo mee, maar owee as zijn hoofd er niet inzit, danmaaktie zich ff groot zodatie er niet inpast. hij is dus 1.78, kan je nagaan hoe hoog hij is als ie zijn giraffe nek uitsteekt.

stallen openmaken kan hij ook heelgoed, stiekum met zijn lip het veiligheids klepje openen en dan de schuif open. en dan ff loeren bijd e buren, of die nog wat te vreten hebben. vooral de 2 shetjes op de hoek zijn zijn vriendjes. en dan kijkt hij je echt aan van.. ik doe nix?

maar het is een schat van een beest, je kan er verder alles mee doen, maar ondeugend is best leuk Haha!

Afbeelding

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:10

Mag ik dan IJsco nomineren?
Categorie: stronteigenwijze Fjord.
Hobby: inbreken in hooi-opslagplaats en openbreken van voertonnen
Ultieme actie: tijdens buitenrit op haar kont gaan zitten terwijl ik erop reed, omdat Madam de Fjord dat paadje niet in wenste te gaan waar ik heen wilde
Kon hoog springen, kon laag springen, maar Fjord stond pas weer op toen ze de andere kant op mocht *LOL*

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:22

Citaat:
tijdens buitenrit op haar kont gaan zitten terwijl ik erop reed


dat komt me bekend voor, dat deed Moritz in het begin ook, als een hond op z'n gat zitten en dan gleed ik er met zadel en al af, de eerste keer schrok ik me kapot, na 3 x keer had ik het door en nu doet ie het nooit meer Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:27

Ik zette me schrap, want ja, een paard dat aanstalten maakt om er keihard vandoor te gaan zakt ook wat in de achterhand...
Todat ze verder zakte, en zakte, en zakte, totdat ik me eraf kon laten glijden, toen stond ik wel even stom te kijken Bloos

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48203
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:50

ik nomineer: Banjer.....

Banjer is zeer veelzijdig... ze KAN dressuren, springen, western, buitenrijden, vrijheidsdressuur en het begin van aangespannen is een hele tijd terug al gemaakt....
Maar... kent Banjer je niet... dan zal ze het zeker niet direct voor je doen...

Verder... Banjer kan knopen losmaken, voertonnen openen, etc.
Ook zorgt ze voor afvalverwerking... leg maar een bananenschil, sinaasappelschil of iets in die richting, in haar buurt liggen en binnen 10 seconden is ie verdwenen...

Banjer weet ook iedereen voor zich te winnen... ze heeft een betoverende lach, geeft kusjes, en is uitermate voorzichtig en lief met kinderen... Lachen

En bovenal... ze is mijn allessie... mijn toppertje... Lovers

Afbeelding

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:04

och jongens das nog niets! Mijn oude verzorgpony Joey was vroeger zo'n etter dat je het weiland niet inkon.nu nog steeds bokt en steigert ze als een gek (gisteren op concours heeft ze een meisje er binnen 1 minuut afgegooit, tijdens de proef 2X de bak uitgerent, tijdens de proef ervandoor gegaan, en getrapt naar de jury auto. ook ging ze vroeger op de oversteek precies in het midden staan zodat je muurvast stond, en alle auto's gingen tuteren, maar niets hielp, ze bleef gewoon staan.

Ook vindt ze het leuk om kleding op te eten, autospiegels eraf te bijten, en de banden van fietsen door te bijten.
KLeine kinderen bokt ze er ook af,maar als ze je lief vind, is ze een slijmbal, en verzet ze geen stap meer als er iemand anders op zit en ik sta toevallig in de buurt.
Dit is nog maar een kleine greep uit haar streken, en denk niet dat het een pony van 1m50 is ofzo, neheeh, het is een Welsh-A pony van bijna 19 jaar oud!! (maar ze kan ook wel lief zijn hoor)

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, BimAsSpi, DogWords, Elegance_, LisaVH96, onpaard, SusanH, XladyX, xVerax en 36 bezoekers