Beroofd en auto in elkaar gereden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Anoniem

Beroofd en auto in elkaar gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:39

Zaterdagavond was ik lekker wezen stappen met wat vrienden. Toen ik rond de klok van 4 uur naar huis liep en voor mijn deur stond om de deur te openen, werd ik ineens van achteren geduwd, waardoor ik viel. En vervolgens werd mijn tas uit mijn handen gerukt. Totaal verward en met een bloedende onderlip ben ik nog gaan kijken, maar ik kon niemand meer vinden.

Alles is weg, mijn splinternieuwe nokia 6310i, portomonnee, pasjes noem maar op.

En toen ik gisterenochtend in mijn auto stapte om naar de politie te rijden, lette ik niet op, en parkeerde mijn auto tegen een paal aan. En nu zit de hele zijkant in elkaar.....................had natuurlijk helemaal niet moeten autorijden als je nog compleet in de war bent van het hele verhaal.

Het meest zorgen maakte ik mij nog om mijn baas, ik zit in mijn proeftijd en weet binnen een week te regelen dat en de auto inelkaar zit en mijn telefoon gejat.

Gelukkig reageerde die erg meelevend, en moest ik vandaag maar lekker alles regelen en morgen weer naar de zaak. Dus ik moet zo mijn auto wegbrengen................

Maar voel me wel bijzonder K*t.


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:40

djeeez wat balen joh!! hou je taai hoor!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:42

Jeetje, dat is niet niks.. Heb je wel gelijk al je pasjes laten blokeren? Anders zullen ze je nog wel even vanje geld afhelpen.het is eigenlijk ook te gek voor woorden.
Sterkte hoor..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:44

Ja pasjes zijn allemaal geblokkeerd, en mijn telefoon ook. Dat is allemaal geregeld.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:46

Dat is dan wel weer een last minder, maar leuk is het absoluut niet, maar wel fijn dat je baas zo deed..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:50

Ah neeee, das *piep*!!! Je hebt toch verder niks hè? Die pasjes enzo dat is balen, maar allemaal wel te regelen, maar ik kan me voorstellen dat je ook best geschrokken bent!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:50

K*t zeg, sterkte! Lijkt me echt schrikken!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:52

Sprintje schreef:
Ah neeee, das *piep*!!! Je hebt toch verder niks hè? Die pasjes enzo dat is balen, maar allemaal wel te regelen, maar ik kan me voorstellen dat je ook best geschrokken bent!


Erg geschrokken, nadat ik gisteren mijn auto ook nog kort reed, ben ik de hele dag binnen gebleven. Was het goed zat!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:53

Zo, dat zijn nog eens de mindere avonturen Boos!. Echt niet leuk om mee te moeten maken hoor. Als je je nu niet meer veilig voelt, dan is het misschien een idee om lid te worden van de honkbalvereniging Buiten-Westen??

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:53

Ik denk dat je je om je baas geen zorgen heft te maken, mocht hij er wel een probleem van maken weet je gelijk wat je aan hem hebt...

Veel sterkte en onderschat niet wat voor klap dit bij je teweeg kan brengen.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:54

Jeetje Pipo, wat ontzettend rot voor je. Dan schrik je je echt wel een ongeluk als dat voor je deur gebeurt.

Kleine troost: ik heb zaterdag ook een aanrijding gehad Boos!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:57

Die auto is balen, maar niet het ergste. En ach hij was toch groot zat, die paar centimeter kleiner...

Maar ik kan me voorstellen dat je er wel heel erg van schrikt. Was het een grote klap?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:58

Lovely schreef:
Zo, dat zijn nog eens de mindere avonturen Boos!. Echt niet leuk om mee te moeten maken hoor. Als je je nu niet meer veilig voelt, dan is het misschien een idee om lid te worden van de honkbalvereniging Buiten-Westen??


Ben nu even bij vrienden, ga zo mijn auto naar de garage brengen. Die vrienden zeiden: wees blij dat je geen mes tussen je ribben hebt gekregen. Je bent er nog goed vanaf gekomen.

Daar moet ik toch even over nadenken.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:01

Tegenwoordig mag je daar idd blij om zijn dat je er zo vanaf komt...
Mijn vriend is laatst bij een tankstation in elkaar geslagen...
Hoe bedoel je zinloos geweld

...Dreaming with my eye's wide open...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:03

Vriend mij laatst net buiten de supermarkt, het ziekenhuis in geslagen om niks. Hij heeft nog een tijdje thuis gelegen, maar kon nauwelijks werken, fijn is dat met een eigen bedrijf.

Tja mazzel, wat is mazzel? De pech is dat het gebeurd is, met een beetje mazzel was dat niet gebeurd.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:04

Wat een geluk dat je baas zo goed reageerde.. Jij heel veel sterkte, je zal idd wel flink geschrokken zijn!

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:04

sodemieter! Boos! volgende keer met die tijdstippen je maar laten vergezellen door een knappe sterke vent pipo!

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:07

Knap? Daar heb je niks aan! Groot, sterk en een gevaarlijke uitstraling, heb je meer aan Knipoog.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:07

Yep, met een grote hond erbij..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:10

Jeetje wat een schrik!!
Dit zet je wel aan het denken, dat het zomaar kan gebeuren heb ik afgelopen week ook gemerkt. De zus van een vriendin is hier een paar dagen terug 's nachts voor haar woning aangerand en dusdanig in elkaar geslagen dat ze naar het ziekenhuis moest. Ik fiets regelmatig 's nachts na het stappen alleen naar huis Scheve mond
En jij was zelfs nog met de auto naar huis gereden, kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Doe maar even heel rustig aan, dit vergeet je niet 1, 2, 3. Neem dan ook de tijd om het te verwerken.
Sterkte ermee, auto en telefoon is maar materie, het is belangrijker dat jij je weer wat veilig gaat voelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:11

Lovely schreef:
Knap? Daar heb je niks aan! Groot, sterk en een gevaarlijke uitstraling, heb je meer aan Knipoog.


Inderdaad, en knappe mannen verblijven niet in Hilversum, tenminste die ben ik nog niet tegengekomen.

Misschien de kat africhten?

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:11

Ik wist het al, maar zal je via deze manier ook nog maar even sterkte wensen. Maak je om al die bijzaken maar niet druk, maak je maar druk om jezelf. Als het niet goed gaat kun je altijd komen en ben je altijd welkom!!! (ook van mn mama!)

geen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:14

Pipo schreef:
Misschien de kat africhten?
da's ook een idee. katten kunnen best een hoop schade doen. maar idd gelukkig kreeg je maar een duw, want voor hetzelfde geld...

Amor Vincit Omnia

Sall

Berichten: 6651
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:21

Wat verschrikkelijk, gelukkig ben je er met niet al te veel (lichamelijke)schade vanaf gekomen, maar wat zal jij geschrokken zijn zeg!
Sterkte!

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:26

Sjees.. Dat is niet niks zeg!
Sterkte.

זכור


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hobbyhorse, Pommier en 38 bezoekers