aantal cijfers bij een bankrekening nummer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

aantal cijfers bij een bankrekening nummer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 16:09

Gisteren kreeg ik de rekening voor het dekgeld van Orion Fortuna (geen acceptgiro). Die wilde ik vandaag maar gelijk gaan betalen, dat is het voordeel van Girotel Tong uitsteken . Echter er staat een Rabobanknummer bij met 8 cijfers Verward . Volgens mij hoort een bankrekening altijd 9 cijfers te hebben vb. 12.34.56.789. Ik kan geen contact krijgen met de hengstenhouder (mobiel staat uit en geen andere nummers), kan iemand mij vertellen of een bankrekening 8 cijfers kan hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 16:15

Kan ook van andere bank zijn, misschien? Bij Postbang varieert het ook geloof ik.

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 16:16

nee dat kan niet, zal wel een druk foutje zijn, maar hoe is hij dan aan jouw rekeningnummer gekomen, zo moet je ook weer contact krijgen als het goed is

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 16:17

Nee, er staat bij Rabobank op de factuur. Giro heeft trouwens maar 7 cijfers en dan krijg ik automtisch een vraag van de postbank of het om dezelfde rekeninghouder gaat als die ik ingevoerd heb.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 16:20

JodyB schreef:
nee dat kan niet, zal wel een druk foutje zijn, maar hoe is hij dan aan jouw rekeningnummer gekomen, zo moet je ook weer contact krijgen als het goed is


We zijn langs geweest na telefonisch contact en hebben onze gegevens via de fax verstuurd. Het versturen e.d. van sperma is via de hengstenhouder gegaan waar Aquila geïnsemineerd is. Wat overigens ook fout op de factuur staat, maar dat wordt dan weer een ander topic Haha! .

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 18:43

Als je geen telefonische contact krijgt, dan zou ik als ik jou was gewoon langs gaan als het niet te verweg is.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 22:16

JodyB schreef:
Als je geen telefonische contact krijgt, dan zou ik als ik jou was gewoon langs gaan als het niet te verweg is.


't Is toch al gauw een anderhalf uur rijden hier vandaan, dus ik bel liever Haha! .

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:18

jah idd, dan is bellen wel makkelijker Lachen