Eerste M2 westrijd gehad...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Eerste M2 westrijd gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 21:33

Nou vandaag was mijn eerste M2 wedstrijd in Esbeek, ik had er heel veel zin in want ik was al een tijdje niet op wedstrijd geweest
De eerste proef ging eigenlijk niet zo goed, ik moest aanspringen vanuit stap in de rechtergalop. Mn pony sprong aan in de linkergalop. Dus terug naar stap en opnieuw aanspringen.. Weer in de linkergalop Daarna ging het gelukkig wel goed, maarja toen waren we al een aantal meters verder... Scheve mond Met de contragalop sprong ze over en verder nog wat kleine foutjes.
Het resultaat: 145 punten. Jammer maar wel terecht Lachen
De tweede proef ging wel heel goed! Daar was ik 2e met 157 punten OK dan!
Zeker de eerste keer had ik geen winstpunt verwacht, en helemaal geen prijs! Ik ben dus helemaal blij Haha!



Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:45

Goed joh Ellen. Jammer van die eerste proef, maar ja, in de tweede toch weer een punt! Lachen Gefeliciteerd, en succes de volgende keer! Lachen

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:48

Heel goed van je. Het is ook altijd spannend en de volgende keer gaat het weer beter.... Succes in ieder geval

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:10

dat is al beter dan mij, alhoewel ik mocht maar 1 proef rijden, dus maar ik had vandaag ook voor het eerst M2 gestart, keertwending om de achterhand kan hij super goed, mislukte totaal en travers waar we allebei moeite mee hebben ging totaal mis, verder ging het best ok, voor de 1ste x, al mocht er meer verzameling zijn, maar goed, wij hadden ook maar 148 punten, waren wel nog 4e, geen prijs ofzo hoor, maar alleen de num. 1 had een wp, 159 pnt, ach volgende x beter, waren ook wat spannigsperikelen, want was best wel zenuwachtig.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:16

Whoeiii Ellen!! Wat onwijs goed!! Gefeliciteeeeeeeerd Party!!:#:#
Ik weet zeker dat dat hoedje er heel snel aan komt Knipoog

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 15:56

Heel erg gefeliciteerd! Volgens mij moest jij dan tegen een vriendin van mij rijden, E-M2? Marjella Broeders op Korleon, had 149 en 155 punten.

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:06

toch wel leuk dat je een winnerspunt reed.. ik moet aankomende zaterdag ook voor de eerste keer m2 rijden.. ben nu al zenuachtig maar jah.. ik hoop dat het wat word... maar dat hooren jullie nog wel. verder succes en ik hoop je een keer tegen te komen op een wedstrijd

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 17:08

Goed zeg! Heel erg gefeliciteerd met je punten! Erg jammer dat de 1ste proef slechter ging. Maar dan wel super dat de 2de geweldig ging!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers