rebel USA !!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 22:32

Afbeelding

als het er allemaal nog op zit, dan gaat rebel zo mee naar het NK zaterdag
hij doet niet mee aan een wedstrijd, maar gaat wel mee om een beetje te wennen aan alles,
en...om supercool te zijn natuurlijk Knipoog


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:34

haha cool!

hopenlijk blijft het mooi zitten en gata het niet uitlopen zodat je een gevlekt paard krijgt.

Waarmee heb je het trouwens gedaan?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:46

Hahahaha, ga je niet met hem mee doen bij de 'Paint' klasse *LOL*

Overigens, ik vind ze prachtig!! de goude is voor mijn knollie...lekker chique...zodra ik weer met hem kan werken zal ik zeker foto's maken Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 23:34

Hahaha, dus dat bedoelde je met 'paard verven' ....fantastisch Claudia!
Hij ziet er geweldig uit. Een stuk beter als met die oorwarmers *LOL* Hopelijk blijft het idd goed zitten. Rebel zal dan wel niet aan een wedstrijd meedoen, maar hij zal er zeker de show stelen!

*Sprite duimt voor je dat het niet gaat regenen*

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 01:59

This is the kind of flag you should've painted on him:
[img]../upload/344/rebel.jpg[/img]
Let niet op mijn geweldige tekening, want die heb ik zelf gemaakt met paint... Haha!
Deze vlag is pas "rebel"... Noemen het niet voor niks "the rebel flag".

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 06:47

haha en hij staat er ook zo lekker droog bij op de foto Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 08:16

Mooi gedaan zeg.. ik kan vast wel een bijpassend zadel voor je vinden Haha!

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 08:26

caballo
hij heet niet voor niks rebel, we hadden een hond die sherman heette (yankee general) en de buren waren daar zo kwaad om
dus om de buurt niet helemaal tegens ons te krijgen noemde we het paard maar rebel Knipoog
(en niet yankee heheh)
de confederate flag is een beetje beladen wat betreft de slavernij en mocht zelfs niet meer hangen bij de city hall
hebben jullie daar geen problemen mee?
maar hij had inderdaad leuk bij z'n naam gepast hihihi daar heb ik niet eens bij stilgestaan

heike het zit erop met textielverf, en gemixt ook met acryl verf, maar het blijft niet erg goed zitten, het wordt erg snel vaag
en het zou niet regenen, dus mazzel met het weer
Knipoog

orri blij dat je ze mooi vind !!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 08:35

kom de volgende keer Lois maar eens schilderen Haha! (een mooie paint)

Niets zo charmant als een paard in her land.

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:47

Wat dacht je van een leuk zebra-printje?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:18

Gaaaaaf! Ik heb mijn schimmel ook wel eens behandeld met waterverf (voor een verkleed springen-wedstrijd, helaas geen foto's van), dat zag je weken later nog. Dit heb je echt kunstig gedaan hoor, applaus! Hihi... wat zal jouw hors een aandacht trekken! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 12:16

hahahaha, gaaf joh!!!!!
Hoe ben je erbij gekomen om je paard te gaan verven? Bleef Rebel wel stilstaan??? Haha!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 18:51

Citaat:
Op 2001-09-28 09:26, schreef cl@udia:

de confederate flag is een beetje beladen wat betreft de slavernij




Ik denk dat je de geschiedenisboeken maar even goed na moet kijken Cl@udia. Als er een vlag beladen is met slavernij dan is het wel de Stars en Bars. De Confederate flag is niks meer dan een battleflag waaronder ook zwarte hebben gevochten. Die oorlog had niks met slavernij te maken. Het ging puur over de afhankelijkheid van de zuiderlijke staten en de tax. In de noordelijke staten was de slavernij al legaal voordat het legaal was in het zuiden. En zelfs na de Civil War heeft het noorden nog legaal slaven gehad (een aantal staten dan). Terwijl in het zuiden de slaven al vrij waren.
Ik wil je niet nog meer vermoeien met geschiedenis, maar weet waar je het over hebt voor je wat zegt. Nogmaals: the confederate flag is not the flag that flew over slavery.
En ik wilde ook nog even zeggen dat Rebel er goed uitziet Knipoog en dat ik het een heel leuk idee vind...
groetjes.



_________________
you can lead a horse to water,
but you can't make it drink Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Caballo op 2001-09-28 19:53 ]</font>

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 20:01

Tjeetje Claudia, toen je het tijdens het chatten over het verven van Rebel had dacht ik dat ik je niet goed begrepen had..... Verward , maar het is echt waar. Je hebt Rebs geverft, super gaaf zeg!! Als julie geen bekijks hebben zaterdag...... Party!! . Misschien een nieuwe klasse op wedstrijden.....halteren met een geschilderd paard *LOL*.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 20:08

je gaat toch niet echt halteren zo Verward Verward

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 19:39

en nog een fotootje van rebel vanmiddag Knipoog

Afbeelding

kijk>>bijpassende pad had ik al sugarmiss Knipoog
maar ik laat het helemaal aan jou over om er ook een zadel bij te vinden hahaha

hij is ook zo'n bravert dat hij al dat geverf wel goed vond !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: cl@udia op 2001-09-29 20:40 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 20:34

hoi,

nou de verf zit er nog goed op, zou het er nog wel afgaan??????? Verward Verward *LOL*

groetjes debora Koe Koe

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 22:34

caballo...dit gaat even off topic, maar ik wilde toch even zeggen dat jouw geschiedenisboeken en de mijne misschien niet overeen komen
civil war ging wel degelijk over slavernij, alsmede andere zaken
de KKK gebruikt de confederate flag vaak en graag
vandaar dat het niet erg geliefd is in south carolina
misschien is het in texas anders

vandaar dat ik het over "beladen vlag" had

meer informatie voor als men er interesse in heeft kan je vinden op;

http://www.swcivilwar.com/cw_causes.html

ga me nou niet vertellen dat ik m'n boeken na moet kijken zeg
ik heb niet gezegd dat de vlag direct met de slavernij te maken heeft, maar wel zeker voor een hoop mensen ergens voor staat
en daarom zou het ook niet m'n eerste keus zijn om hem op m'n paard te schilderen

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 08:29

Nou Claudia, je hebt zeker aandacht getrokken op het NK . Toen ik in de loop van zaterdag daar aankwam hoorde ik nogal wat mensen over het geverfde paard praten.

Je moet je echter wel afvragen of dit de aandacht was die je zocht. Nogal wat mensen waren er verbolgen over. Men vroeg zich ook af waarom de organisatie "deze malloot" niet uit de inrijdbak had verwijderd.

En serieuze wedstrijdruiters waren verbolgen over het feit dat er weer eens iemand dacht dat westernrijden een circus is waar gek niet gek genoeg is. Dit soort geintjes zijn meer geschikt voor de western experience maar niet voor een Nederlands Kampioenschap.

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 10:33

Ben blij dat er iig zaterdag nog 1 showelement was.
Vrijdag was echt ongelooflijk.

Claudia jij weet wat show maken is, you go girl!!
Ik denk dat we in NL maar iets meer voorbeeld aan the USA moeten nemen.

Of is het doel nu echt een lege tribune?

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 12:11

ja marianne zoals je in een ander berichtje al zei : er is altijd wat te zeuren, zeikerts zijn er overal
die zijn in ieder geval niet op me af gekomen, wel een hele hoop mensen die er juist een leuke reactie op gaven
en ja, element van show is er in western rijden zowiezo wel met alleen de kleding al, rijdende kerstballetjes hahaha
er liepen ook paarden rond met usa slinkies en dekens op, ik had het erop geverft, same difference

iemand van de organisatie is wel even naar me toe gekomen voor een babbeltje
hij kwam me eerst even vertellen dat er geen free style reining was, en hij was er verder wel positief over

ik vond het een hele leuke ervaring, en rebel vond het allemaal ook wel erg interessant Knipoog

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 19:04

De show bij de western heeft in het begin veel deelnemers aangetrokken. Op dit moment lijkt het wel of we net zo bloedserieus worden als b.v. de dressuur. De supersfeer die ik me van jaren geleden herinner, vond ik laatste keer dat ik een wedstrijd bezocht ook niet weer. Erg jammer. Natuurlijk moet je alles doen om zo goed mogelijk voor de dag te komen, maar dat alsjeblieft ook met wat show en wat geintjes tussendoor. Het is per slot van rekening een sport die uit de USA komt en die weten wat show is hoor.
Super hoor Claudia Cool Sigaar

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 19:14

een wedstrijd (welke klasse dan ook) zonder lol is IMO geen wedstrijd. Althans, geen wedstrijd waar ik naar toe ga.

Ok, ik had waarschijnlijk ook ff stom staan kijken bij het zien van rebel, maar ach, haar paard, en ze doet maar lekker met haar pard wat ze zelf wil (toch?)

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 20:08

Tjonge wat een gezeur als iemand iets doet om een wedstrijd wat op te vrolijken.
Waar ik me dan vooral aan erger is dat het duidelijk weer achter iemand's rug omgedaan moet worden!!! Stap dan ter plekke naar diegene toe, waar je wat over te mekkeren hebt en maak van je hart geen moordkuil. Maar nee dat gebeurd niet op een show. Maar vooral achteraf en tegen elkaar.......
Claudia m.i. heb je er een show van gemaakt en er mag best weer eens wat meer sjeu in het westernrijden komen. Op de laatste wedstrijd waar ik was durfde ik haast niet met aplaus te reageren als ik een geweldige sliding/spin/of anders zag. Vroeger was dat heel anders en ging het dak eraf tijdens zo'n patern. Waar die sfeer toch gebleven is......????
Clau, jij hebt een klein stukje van die sfeer weer doen herleven. Laat je vooral niet uit het veld slaan!!!! Naast de zeurders heb je duidelijk ook veel aanhangers! Way to go girl!!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 21:46

Sja, je hebt nou eenmaal mensen met lef en mensen die alleen doen wat de rest van de meute ook doet of juist niet doet. Ik vind het in elk geval geweldig, zo'n geverfd paard Haha!
Trouwens, ff nieuwsgierig: was hij aan z'n rechterkant ook zo of had je maar 1 kant geschilderd?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers