WEDSTRIJD 14 OKTOBER A,S,

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain_oud
Berichten: 88
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Langelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 20:35

Met mijn 4 maand onder het zadel bereden holsteiner. jaja hij is nog net niet klaar voor een b proefje maar het is een goeie ervaring en het gaat me meer om de tereinrit die ik daar ga rijden, je mag overal om heen rijden hoor. dus wie heeft er tips om mijn te leren stilstaan, ikkrijg het er niet in. Voor het eerst op gras dus daar zin ook tips over erlkom tankz
greetz

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 13:43

Op gras, ik dacht dat al weer indoorseizoen was. Sept. mag allebei, okt. is indoor toch, of vergis ik me nu een maand Verward

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 15:29

Dat dacht ik ook....

Maar goed.
Marije, waar heb je die wedstrijd? Ik neem aan dat je in Langelo vlakbij Norg woont? Vind het wel leuk om af en toe eens bij een wedstrijd te kijken als ik zelf niet hoef te rijden.

Captain_oud
Berichten: 88
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Langelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 10:08

Ja bij norg ja. De wedstrijd is op het ronostrand. De reden dat ie buiten is omdat er een terein rit bij zit.
ik heb er wel zin in als maar wil stilstaan

roosje20
Berichten: 15
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:45

bij mijn paardje werkte een biksje heel goed als ze stilstond en daar een beetje een gewoonte van maken en een peukie gaan roken staat ze dus de hele tijd dat ik rook te wachten op wat daarna weer een keer overslaan en wisselen doei suus

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 09:53

Roosje, een peuk roken tijdens het halthouden in een dressuurproef lijkt me niet echt een optie. En stilstaan lijkt me ook een voorwaarde om iets anders te kunnen doen als je op je paard zit, niet andersom.

Captain, begrijp ik het goed dat je een terreinrit wilt gaan rijden met een paard dat 4 maanden onder het zadel is en nog niet klaar is voor een B-proefje? Mag ik dan vragen waarom je dan wel een terreinrit gaat doen, ondanks dat je overal omheen mag rijden? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor, ik vind het idee gewoon wat raar.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> (ben ff onderschriftloos)</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-10 09:54 ]</font>

Captain_oud
Berichten: 88
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Langelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 19:42

Omdat hij erg heet is en hier bovendien veel van kan leren. Thuis maak ik ook altijd een buiteritten en dat vind hij prachig, ik dit meer als een buiterit dan terreinrit. Gelukkig is mijn paard leergierig en kan hij nu fatsoenlijk een proef rijden. Perfect zal die niet zijn maar dat hoeft ook niet. Hoop zo jevraag ye hebbeb beantwoord. Als je hem ziet snap je me wel beter denk ik. greetz