(arabier) Amateurkeuring bunschoten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:33

Franca en Yennie: van harte gefeliciteerd, je mag trots zijn op je meis hoor!

Weet iemand iets over Khassey Omar van Judith? Die staat namelijk bij mij op stal! Het is een vrij grote schimmel met donkere M&S, een bles, en witte achterbenen geloof ik.
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 13-09-03 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:34

Ik heb hem zien lopen geloof ik in de dressuur, maar ik weet niets van de uitslagen daarvan.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:43

Wat een stoere foto's Franca. Pluimpje voor hoe ze eruit ziet. Toppie. !!!

En de anderen ook gefeliciteerd uiteraard. Is alles nu goed met dat paard dat door een ruit ging Verward Jemig je schrikt je toch een ongeluk.

'Paint' it 'Black'

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:45

Thanx!! Haha!

Het bloedden stopte al snel geloof ik.....het paard is van Hazzebaz (Samantha) op Bokt....ik hoop echt dat het allemaal meevalt.... *LOL*

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 21:46

Khassey Omar, zit ook op Bokt dacht ik...Verward

Galactica Wadim X Gemini

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:12

Hoi allemaal,

Wat zijn jullie snel zeg! Foto's, commentaar, alles staat er al op.
Ik ben nu ook doodmoe maar trots op mijn Devil in Disquise. Ondanks dat hij niet mee wilde werken toch een derde plaats van de 7 deelnemers, super. En natuurlijk 2e in de Liberty, al was de lol van deze rubriek er wel af na het ongeluk.
Ik heb nu nog geen foto's want ik heb zelf geen tijd gehad om foto's te maken, heb ook geen flauw idee of er iets op mijn camera staat. Dat horen/ zien jullie allemaal nog wel.

Groetjes,

Karina

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:14

Karina, Balder was een prachtige verschijning.....vooral de Liberty...erg mooi!

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:27

Cheyenne was ook super hoor! ik vind dat ze het goed gedaan heeft. Je mag zeker trots op haar zijn.

Geboren op 3 april 2015 DS Amsah bint Marvel (Amilah (Honorrs US) x GR Marvel)
Geboren op 5-6-2013 DS Anouar

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:42

Ik kwam vanmorgen net op tijd binnenrennen om Cheyenne en Jennifer te zien rondrennen,we hebben onderweg een hele tijd in de file gestaan. Boos! Maar gelukkig net op tijd Haha!
Riccardo en Shatia hebben we gezien,en in de ruinenrubriek Balder.
Leuk om jullie allemaal eens live te zien
Odessa was s,middags aan de beurt,Ze is tweede geworden bij de merries van tien jaar en ouder OK dan! OK dan!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door PatriciaB op 13-09-03 23:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 22:50

Jaja hier zijn de foto's van Joss the Boss

In de voorring
Afbeelding

Even een vreemd persoon die in de weg liep Knipoog Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Vol Gas !!!!
Afbeelding

Let ook eens op de houding van "Richard" Haha! ( Lambadastijl )
Afbeelding

De toppers van de dag
Afbeelding

Tweede maal vol gas ..........
Afbeelding

Bokt verslavend ?? Nee hoor

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:00

Beste arab liefhebbers,

Zoals jullie onderhand weten is een verslaggie van mij nooit kort en zal ook deze keer mijn vingers weer eens blauw tikken.

Ten eerste wil ik alle bokkers die vandaag meededen van harte feliciteren met de behaalde resultaten.
Franca en jennygirl gefeliciteert met cheyenne wat een mooie merrie zeg. 2e plaats is super en zeker heel mooi commentaar van de jury daar mag je echt super en super blij mee zijn en een geweldige arab voor nu en later.
Ik heb er zo veel gezien vandaag dat ik bijna nu niet meer weet wie van wie is.
Iedereen echt gefeliciteerd met de succesen ook de dressuur mensen.

Na een zeer voorspoedige heenreis met veeeeeeel file waren wij er toch op tijd en bij aankomst shatia naar haar box gebracht om even uit te rusten van de reis.
Ik snel mijn nummer ophalen en direct gekeken welke startnummers er bezig waren.
Dit gezien te hebben heb ik mijn planning er op los gelaten en uitgerekend wanneer ik de ring in moest.
Naar shatia terug gelopen en gabriella (mijn echtgenoot) was al druk in de weer shatia nog een goede poetsbeurt te geven.
zenuwachtig mijn rugnummer omhangen en bijna zo strak aangetrokken dat mijn adem werd afgesneden.
Volgens gabriella was ik net een ingepakt worstje zo!!!!!!!!!!!!
Dus maar even wat losser gedaan dan.
Inmiddels was ze ook al mooi opgemaakt en eigenlijk helemaal klaar.
Ok dan het moment van de waarheid kwam er aan.
Ben best wel zenuwachtig geweest hoor,maar mijn super lieve merrie was zo ontspannen waardoor ik eigenlijk mijn zenuwen ben kwijtgeraakt.
Die heerlijke meid shatia heeft mij er eigenlijk doorheen geholpen en gaf mij een supertrots gevoel nog voordat we eigenlijk wat hadden gedaan.

Aangekomen in de voorring maar gelijk aan het opstellen begonnen om toch de aandacht nog meer te krijgen van shatia.
Shatia keek lekker rustig om haar heen,lekker relax.

Ok dan de ring in daar gaan we,richting de jury en een rondje rennen en terug naar de voorring.
Moest alleen een paar korte voltes draaien in de hoek omdat nummer 30 een beetje bleef hangen en ik niet weg kon komen.

toen ik aan de beurt was met shatia kwam ik met een aardige speurt binnen en liep ze super en super braaf mee(heb geen anker nodig gehad om te stoppen)
Even opstellen dat ging bijna super maar shaat zette af en toe nog 1 stapje teveel van achter.Dit zal wel een foutje van mij zijn geweest maar dit terzijde.
Mooi de hals naar boven en strekken en licht dalen.
Krijg gewoon kippevel als ik er aan terugdenk hoor.
een lekker rondje rennen en klaar.

Plaatsing,
Kreeg te horen dat shatia zeer veel uitstraling had en heel goed type,
Het mooiste vond ik nog dat de jury zei.
Een zeer vriendelijke en heel vrouwelijk hoofd.
voetje rechtsvoor was iets franse stand maar dat gaan we de komende maanden geleidelijk aan corrigeren.
Dit klonk voor mij ook niet vreemd ik wist dit van de merriekeuring.
De draf is correct maar kan zeker nog verbetert worden.

1e plaats
Ik helemaal uit mijn dak al was dit niet voor iedereen te zien.

Kom je de ring uit helemaal bekaf,krijg je te horen dat je gelijk weer moet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het leek wel alsof ik een leren lap in mijn mond had zoooooooo droge mond en buiten adem.

Hup gelijk weer de ring in voor het kampioenschap.

Weer opstellen en weer rennen.
Mijn coordinatie was wat minder en liet shatia een bloembak omlopen.
Ik weer hoor @#$@#$
Shatia had er helemaal niks van en we liepen gewoon weer verder.

Uiteindellijk reservekampioen geworden

Nooit durven dromen dat we dat zouden bereiken en voel me zo trots als een pauw.
Die Shatia en riccardo een lekker team hoor en we zullen in de toekomst nog heeeeeel veel leuke dingen gaan doen samen.

Speciale dank aan Paduc voor het vervoeren, coachen ,en filmen die dag.
(de cameraman die jennygirl bijna omver liep)

Joske voor het supporten,het lachen,en zeer zeker voor het schieten van de prachtige foto's.

Gabriella voor de hulp met shatia bij het poetsen ,mij in toom houden en voor alle dingen die ik altijd vergeet.
Gabiella en shaat zijn ook een super team en kunnen super met elkaar overweg.

Bedankt aan alle mensen waarvan ik de felicitaties heb mogen ontvangen.

Ik zal jullie niet verder lastigvallen want ik kan makkellijk nog een regel of 20 doorgaan maar dat doe ik maar niet.

Sam beterschap en wat een wereldkarakter die merrie van jouw farilla ,een super koele is het hoor.

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:06

Riccardo, Franca en alle anderen, gefeliciteerd met de mooie resultaten ! Zo te horen hebben jullie allemaal goed je best gedaan en veel plezier gehad, jammer dat ik het moest missen.
Wat is er gebeurd met Farilla ? Ik lees iets over ruiten en bloed ??

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:18

Afbeelding

Ellen en Alexis vandaag in de dressuur.
Weer 2 winstpunten behaald vandaag. Ze zullen binnenkort in de L gaan starten.

╔════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╗
❤ Kick N Big Chex ❤
╚════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╝

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:29

Een proost naar iedereen die vandaag heeft meegedaan.

Afz Joske,Paduc,Gabriella,Shatia,Richard---------------------->of toch Riccardo
Afbeelding

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:39

gefeliciteerd allemaal! was een leuke dag! heb ricardo en joske gezien.....(niet dus) hun mij wel,zullen maar zeggen dat ik een vlieg in mijn oog had...heb ze echt niet gezien... maar goed heb niet fijn gereden,liep niet zoals het hoorde maar evengoed 2de plaats en 162 punten,snapte er niets van????! maar nu lekker de l uit! we gaan gewoon verder!

RH PAJKOVSKI
De enige arabier in Nederland die ZZ Licht loopt!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 23:41

riccardo schreef:
Een proost naar iedereen die vandaag heeft meegedaan.

Afz Joske,Paduc,Gabriella,Shatia,Richard---------------------->of toch Riccardo
Afbeelding


Afbeelding Al dat bier is toch niet goed voor je ??? Maar wel lekker Haha! Haha! Haha! Afbeelding

Bokt verslavend ?? Nee hoor

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 09:15

Joske schreef:
Even een vreemd persoon die in de weg liep Knipoog Haha!
Afbeelding


OEPS!!!! Haha! Ik weet al wat ik daar deed....ik liep met een borstel in mijn hand, want Yen poepte weer over haar witte achterbeentjes heen...en dat moest natuurlijk schoon. Ik heb mijn schatje nog nooit zoveel zien poepen, ze was echt duidelijk gestresst....

Riccardo....leuk verslag joh! Shaat heeft het zeer goed gedaan, ik hoorde de jury inderdaad zeggen dat ze een mooi vrouwelijke uitstraling had. Jullie hadden haar voorplukje ook zo leuk gedaan! Ik kon wel zien dat je trots als een pauw was hoor, absoluut!!!! Heb je nog de kampioensprijs voorbrengen gewonnen? Je deed het namelijk supergoed!!!
Laatst bijgewerkt door Franca op 14-09-03 09:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 09:17

Patricia, Odessa is een hele mooie en lieve merrie om te zien !!! *LOL* Ook gefeliciteerd!

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 10:18

hey mensen, harstikke gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Ik vind het erg jammer dat de amateur nu volgens dit nieuwe sisteem gaat, vond het oude toch wat spectaculairder hoor. Ik den kdat ik volgende jaar ook maar mee ga doen aan de liberty, sol had weer laten zien dat ze graag wil bewegen!

Sammie drachtig van Solaris!

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 10:35

ik vond nog een paar fotootjes.
en franca, het komt vast allemaal wel goed met yen, soleda was in het begin ook zo'n hittepetitje als we weg gingen, na jaren ervaring kan ik haar rustig aan de trailer zette en staat ze op haar gemakje:

Afbeelding

Afbeelding

en wij nog een keer samen
Afbeelding

Ik krijg echt leuke reacties van mensen, dat ze zo braaf stond enzo haha, na jaren wedstrijden rijden en veel weggaan is ze wel wat gewend...

Sammie drachtig van Solaris!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:38

Leuk Dorinda, Sol ziet er inderdaad super kalm en zeker uit. Cheyenne was gewoon nog heel onzeker, maar dat trekt wel bij als we dit vaker doen *LOL* Ik wil volgend jaar ook meedoen aan de liberty, want de jury vond haar bewegingen nu al mooi, terwijl ze niet eens alles kon laten zien.....dus liberty volgend jaar wordt gaaf!!! Dan komt hopelijk alles eruit *LOL*


DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 10:40

hahaha in elk geval 2 bewegingsmonsters dan, kijk nu al uit naar volgend jaar!

Sammie drachtig van Solaris!

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:51

Vanaf deze plaats wil ik iedereen ontzettend bedanken die ons heeft geholpen en bijgestaan met het ongelukje met Farilla. Alles valt gelukkig erg mee, ze hgeeft een klein plekje onder haar jukbeen en haar neusgat en vleugel zijn wat beschadigd. Ook heeft haar linkerschouder een opdonder gekregen, waar ze wat stijf op was.

Farilla ging te hard waardoor ze niet meer kon stoppen en met haar neus ( weer) door een ruit heen ging. Paniek alom, maar gelukkig schoten er heel veel mensen te hulp en was het leed vrij snel geleden. Het leek veel erger dan het was door het bloed, maar dat kwam omdat er een adretje geraakt was, en ja...dan is het net een enorm bloedbad.

Gelukkig staat ze weer veilig op stal, met overal oranje plekken van de betadine....weg mooie witte vacht... Maar al met al zijn we ontzetten opgelucht toen alles eenmaal goed te zien was.

En even voor de bekenden van Farilla.....nee!! Dit heeft niets, maar dan ook niets te maken met haar oogje. Ze ging nl. ook met de goede kant door het raam heen. Dit kan elk paard overkomen.

Voor diegenen die op dat moment iets minder vriendelijk aangesproken werden door mij....mijn excuses, ik moest zo snel mogelijk mijn hengst ( Hazzebaz) op stal etten om naar mijn merrie te kunnen. Heb het niet lelijk bedoeld, ondanks het niet vriendelijk uit mn mond kwam....

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:52

Allen gefeliciteerd en ja riccardo de jury zei een lief en vrouwlijk hoofd datheeft ze natuurlijk van der moeder Heel erg gefeliciteerd en doe maar een dikke knuffel van mij en van nutia!

Bokkende Fjordenrijder #2
Hobbelende Vosjes Pester #18
Vrijheidsdressuurprater #25

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 10:55

Nog even nu ik naar de foto's kijk wat is ze verandert he toen ze op manege stonds was het echt een veulen tis nu een echte dame geworden prachtig gewoon al was ze als veulen ook schitterend

Bokkende Fjordenrijder #2
Hobbelende Vosjes Pester #18
Vrijheidsdressuurprater #25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers