Passion op z'n nieuwe stekkie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Passion op z'n nieuwe stekkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 18:22

Vandaag is Passion verhuist
Ook weer voor tijdelijk helaas.(hoogstwaarschijnlijk)
Alles ging PERFECT! OK dan!

Hij was binnen 5 min te trailer in, zelfs na z'n nare ervaringen. wat is het toch een geweldig beest Schijnheilig
Eenmaal erin ging de hele trailer en auto op en neer, maar anders hadden we ook niet verwacht.
Eenmaal op weg bleef hij rustig (nouja, zolang hij minstens 3 poten op de grond houd is het goed Knipoog ) en na een kwartiertje waren we er.

Hier zijn we net aangekomen, bezweet koppie *LOL*
Afbeelding

Uitladen, ging ook perfect Cool
Afbeelding

Net eruit, ik bezig met 'm rustig houden. lukte redelijk alleen kreeg ik een poot op m'n teen Clown
Afbeelding

waar zijn we nou weer??
Afbeelding

De buitenkant van de stal :
Afbeelding

binnen; links de opslagplaats, als je die deur openmaakt kom je in de wei uit Haha!
Afbeelding

En rechts de stallen waar ik gebruik van mag maken:
Afbeelding

Toen naar de wei....

kennismaking; ze zijn al bijna vriendjes OK dan!
Passion stelde zich meteen onderdanig op en dat andere paard is ook niet dominant dus het gaat perfect. Af en toe een beetje een boze blik van dat paard omdat Passion meteen al wou gaan kriebelen enzo maar ze kunnen gewoon samen eten enzo!
Afbeelding

Overal aan snuffelen natuurlijk, 2 uur was hij nog steeds de wei aan het verkennen, en die is echt niet groot Clown
Afbeelding

Grafit liep 'm echt de hele tijd achterna (ff voor de duidelijkheid, die maakt hier net een bocht Haha!)
Afbeelding

Toen werd het tijd om te rennen, ik was alweer vergeten hoe lekker hij kan lopen, normaal als hij showt loopt hij ook wel grappig maar niet mooi als nu Haha!

eerst een rustig drafje:
Afbeelding

Slechte kwaliteit helaas, anders was dit een superfoto!
Afbeelding

Weer slechte kwaliteit en net achter het volleynet EN op het verkeerde moment, maar het geeft een beetje een beeld van oa zijn staartje Tong uitsteken
Afbeelding

Goedzo jongens, lekker samen eten Lachen
Afbeelding


Iedereen was al gelijk weg van hem, vooral nadat ze ff lekker gerend hadden. tja kan ook niet anders, mijn paard heeft een superkarakter Bloos Haha!
Pff wat ben ik toch een opschepper he, maar ik ben nu zoo trots op m'n ponytje Haha!

Maandag laat ik alles maken; zadels, neusriemen peesbeschermers etc en dan in de loop van de week ga ik lekker rijden Lachen
na een paar keer erop zodat hij de hulpen goed kent enzo gaan we lekker langs de maas rijden. heeerlijk!

en overmorgen even lekker in onze nieuwe buurt gaan wandelen(wat hier heerlijk gaat)

Ik ben zo blij dat alles goed is gegaan en ik kijk er al naar uit dat we dalijk lekker kunnen gaan rijden Cool


KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:25

Ziet er leuk uit daar.
Hoe lang blijf je er?

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 18:32

Geen idee! Ik denk tot we wat anders in de buurt hebben gevonden. Maar dat is erg moeilijk. Nu moet ik namelijk elke dag 13 km fietsen, iets meer in de buurt is fijner Lachen
Maar die mensen van wie dit is vinden het juist leuk dat Passion er staat, al maken ze er alleen maar onkosten aan Haha! maar als Passion lang daar blijft staan betalen we ook, al willen ze dat niet Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:32

Leuk laura!! Echt heel gaaf! Lachen Ik ben heel benieuwd hoor,mag wel een keertje mee he? Tong uitsteken Ex voelt zich heel alleen,(onwijs hard hinniken) Knipoog

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-03 18:37

Yentl schreef:
Leuk laura!! Echt heel gaaf! Lachen Ik ben heel benieuwd hoor,mag wel een keertje mee he? Tong uitsteken Ex voelt zich heel alleen,(onwijs hard hinniken) Knipoog


Tuurlijk mag je wel eens mee Haha!
Alleen nog niet nu meteen, vind ik een beetje aso staan tegenover dinges. (weet niet of het dat ook is, maar voel me niet zo lekker erbij om 'vreemde' mensen mee te nemen naar daar, maar ik zal het van de week eens vragen. mag vast hoor Haha!)

Wel zielig voor ex! Verdrietig Extra veel wandelingetjes maken langs de andere paarden Lachen
Passion negeerde mij vandaag totaal Tong uitsteken veel te druk bezig met andere paarden haha. er komen namelijk best vaak paarden voorbij en dan gaat hij er meteen op af Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:42

Leuk! Ziet er toch goed uit daar? Hopelijk kun je daar blijven.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:56

mooie stallen en mooi beesie


Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 18:56

Leuke foto´s nou je hebt het daar goed toch..jammer van de afstand... (anders aan een scootertje gaan denken ofzo.. maar is het 13 km heen en 13 km terug..of heen en terug 13 km?

Maar passion is echt mooi!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:01

Volgens mij 13 km heen en terug,of niet Laura? Ja ik snap wel dat je niet meteen meeneemt Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:05

Ziet er gezellig uit daar! En zo te zien zijn de paarden al goed bevriend Lovers !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:45

Leuke foto´s.
Waarom staat hij niet meer bij Expensive?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 19:50

per dag 13 km is dus 13:2= 6,5 km heen en 6,5 km terug Tong uitsteken

Hij staat niet meer bij Expensive omdat door die wei de uitrit van de snelweg doorheen kom en dan blijft er nog maar een klein stukje over.

gr boogiegirl Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:05

Wat een lekekr ding zeg Lovers Zit je ook bij een bak of niet?

Hij kan echt lekker showen zeg *LOL*

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:21

Wat een knapperd zeg!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 20:56

Wat heeft ie een geweldig hoofd en nek Haha!:D:D:D

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 12:29

Leuke foto''s! Hij word steeds knapper. Nou maar wachten op de rijfoto's Tong uitsteken

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 13:10

Leuke foto's Lachen
Ziet er zo op de foto's netjes uit

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 13:27

aaah leuke fotows joh!!!! je mag er égt wel trots op zijn ja...
ik denk dat ik maar es ff richting de maas gaan rijden en dan ff over de vergelt...of staat hij daar niet langs de weg?
ga je ook een keer naart bos? of bak van de ponyclub?
we komen elkaar denk ik ngo wel een keer tegen..Lachen

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 13:44

Apollo schreef:
aaah leuke fotows joh!!!! je mag er égt wel trots op zijn ja...
ik denk dat ik maar es ff richting de maas gaan rijden en dan ff over de vergelt...of staat hij daar niet langs de weg?
ga je ook een keer naart bos? of bak van de ponyclub?
we komen elkaar denk ik ngo wel een keer tegen..Lachen


Jep, als je langs de vergelt rijd zie je hem zo staan als het goed is Lachen
Ik wil wel eens naar het bos, maar daarvoor moet ik een grote weg over dus dat doe ik alleen met nog een ander paard erbij. de bak van de ponyclub, bedoel je die hele grote? mag iedereen daar gewoon?

we kunnen straks wel een keer samen rijden, jij en yentl op de Haflingers en ik op Passion Haha! ?

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 20:01

ja leuk!!!!! wij op de haffies en jij op een half-haffie Tong uitsteken
ja die hele grote bak bedoel ik....linda en ik rijden er ook altijd gewoon in, er staat nergens een bordje voor verboden te rijden en niemand zegt er wat van. Alleen kun je dan het beste smorgens vroeg gaan of op zondag want er is vaker les, snappie?
maarre dan rijd ik wel een x langs Haha! maybe morgen...Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers