mijn allerliefste Joopsel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 16:04

Gister gewoon 3 kwartier gemerkt, normaal doe ik een halfuur, en dan ben ik zelf bekaf, maar hij liep zo geweldig. In de mulle bak, hoog ingesteld, ontspannen (op zijn linkerkant na), en een beetje lui. Ik vinnum zooooooo gaafies... Time sure flies when you're having fun...
Waaaaaah, me lufs my horsey!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:21

gaaf joh dattie zo lekker liep!!!
hey wanneer maak je weer eens een fotoreportage van je knollies (of van kenny enzo? *lol*)????

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 09:01

Gister wastie weer zo lieeeeeeeeeeeeffff...
Nog steeds zit hij links vast, dus ik ga heel veel voltes openen en sluiten, veel slangenvoltes etc rijden. Maar hij liep zo lekker verzameld... tralalalalaaaaaaaaaaaaaa...
Zal ik m toch maar naar vvdd bommen? Ik bedoel: WAT DOET DIT HIER... *grin*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 09:21

hee gaaf Laui maare wat doet dit op het Kippenhok ?? is dit niet iets voor verslag van de dag Verward .

Afgelopen zondag heeft Janna Leys geplaagt en sinds die tijd is hij zoooo super. Vooral op zijn linkerkant waar hij zo sterk was Frusty .

Nou maar hopen dat het zo blijft met joopsel Lovers.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 10:02

zie mijn nwe topic op RT (links zittie vast)...Tsja, was gister al aan t miepen, en vandaag weer... Ik miep me suf joh!
Joop heeft links echt problemen, en als ik m aanpak dan is hij meestal ok, maar hij is niet meer zoals een paar weken geleden. Toen werd hij gewoon pissig en ging hij sjouwen. Komt misschien omdat het nu weer moeilijker voor m wordt. Maar t is en blijft mijn snoepie. Nog even soepel houden en dan gaan we aan de wissels beginnen! Ik ga nu al elke keer van handveranderen, terugnemen op X en dan bij de hoek weer aangalopperen, en in het bos probeer ik m ook elke keer te verzamelen en in de galop te zetten die ik wil. En dat gaat 9 van de 10 ook wel redelijk goed...

_________________
<center><font color="red">...but I'm a Supergirl, and Supergirls don't cry...
...but I'm a Supergirl, and Supergirls just fly...</font></center>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laui! op 2001-09-27 11:21 ]</font>

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 10:19

Wauw.... Gaat goed hè?

Wat kun je dan trots zijn op je paardje als het zo goed gaat, ik weet er alles van (soms). Niet dat de mijne al aan wissels toe is... Haha!

Groetjes Mieke

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 18:51

Gaaafff Laui!!!! Geef je lieve Joopsel maar een dikke knuffel van me!!! Staan er btw ergens foto's van je Joop? Ben eiggie wel heel benieuwd naar hem.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Getty_Maan, Hicaria, Marcato, N_B_N, Nouki_poek, onpaard, Plus_en_Min, Vagabondo en 32 bezoekers