paard kreupel door fout hoefsmid!! echt K!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 21:02

gister is obelix gedaan door de hoefsmid,heb gister gereden... en toen ik buiten ging uitstappen liep ie plotseling niet lekker.. nou afgezadeld...en op stal gezet...want hij wilde niet lopen...kom ik vandaag ,want ik had prive les eigenlijk..komt ie dus gewoon niet zijn stal uit... Verward nou met veel pijn en moeite was ie er uit ..ik lopen...in de buitenbak niks aan de hand maar als ik dan richting binnebak moet ... wil ie niet en het doet hem echt pijn,want normaal wil ie echt graag naar binnen toe.nou heb dus maar gewandeld met hem en weer terug gezet,maar dat was echt zo zielig hij wilde op een gegeven moment niet eens meer lopen...dus we hebben hem terug naar zijn stal moete duwen...echt letterlijk en figuurlijk moeten duwen he?? hij wilde niet meer...hij stond echt te kijken van laat mij maar hier!! echt zielig joh....hij kijkt zo lief maar nu was ie echt zo zielig!!! Huilen nou echt balen dus..had zondag eigenlijk nog wedstrijd...nou dan maar niet hoor!maar goed ik baal hier echt van... Boos! nou ....laten we hopen dat ie snel weer minder last heeft!!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 21:08

in de buitenbak wel goed en binnenbak niet?
nou dat kan niet hoor. weet je het wel zeker want het kan dat ie je voor de gek houd

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 21:11

hoi ja we hebben nl. in buitenbak zand liggen dus dat is zacht en binnen een soort va gesnipperd hout!! maar ook over de stenen loopt ie niet
ook niet in ziin stal..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 21:21

zal ff iemand opbellen DA of hoefsmid (andere!) succes

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 22:02

Ja hout is dan best pijnlijk. Misschien heeft de smid wat te kort bekapt ofzo en is ie daar gevoelig op. Misschien wordt het over een paar dagen minder? In ieder geval wel slecht van de hoefsmid.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 22:16

wil je niet verontrusten, maar er zal toch geen hoefnagel verkeerd ingeslagen zijn? bel je hoefsmid tenminste op met je verhaal. (alleen natuurlijk wanneer je paard ijzers onder heeft)


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 08:12

hoi ja ik hoop ook dat dat de oorzaak is....te kort bekapt...maar het is in ieder geval heel slecht gedaan... Boos! nou jullie horen het wel als ie wat beter loopt....

Suzanne F.

Berichten: 49107
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 13:25

Dat is bij mij ook een keer gebeurd, heeft mijn hoefsmid (ex-smid) al mijn paarden in een dag vernageld. Allemaal op 1 dag , dus allemaal naar de kliniek. Ik kon hem wel *&*%^*!!!!
Wie was het trouwens, je hoeft het niet zo neer te zetten anders stuur je een PB. Ik ben benieuwd of het misschien dezelfde is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dimphyl, Kimberley_, MirjamRobin, missfalki, Waratje en 78 bezoekers