Ik mag Kobus inrijden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 21:48

Kobus is de 4-jarige bonte ruin van mijn zus. Deze winter komt hij weer op de manege ( in de zomer stond hij in de kwelder in een kudde) en dan kunnen we samen met hem aan het werk. Mijn zus heeft nu twee kinderen en bovendien een instabiel bekken waardoor rijden eerst niet kan. Daarom gaan we Kobus samen doen. Ik heb er echt zin in. Vooral nu Pjelk weggaat!


Tjitse
Berichten: 2
Geregistreerd: 27-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 17:16

wie heeft er voor mij een waterdichte deken voor een paard van 1.60?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 17:18

LEUK HOOR MELLIEN GAAT PJELK WEG? oeps sory voor caps en die andere wat heeft dat met een winterdeken te maken

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 17:19

Mellien:Gaaf! Laat ook eens foto's zien van kobus!
Tjitse:verkeerde knop misschien?? Haha! Kan beter op 'plaats bericht' klikken, nu heb je 'plaats reactie' gedaan.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 18:35

en de topic over het deken hoort hier ook niet maar in eenmaal andermaal.

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 18:58

Helaas heb ik geen scanner en kan ik alleen foto`s laten zien als mijn zwager ze scant ghelaas, helaas. Het is wel een heel leuk paardje. Hij is zo`n 1,55m hoog, )eigenlijk stiekem een E-pony en mooi zwart bont met aan een kant hele kleine vlekjes. Hij heeft ook geen directe overgang van zwart naar wit maar heeft tussen de twee kleuren in een grijs randje wat wel leuk lijkt. Mijn zus heeft hem gelocht toen hij drie was en toen was er nooi iets met hem gedaan. Hij had alleen voer van mensen gehad en verder NIKS. Hij was eerst dus best wel bang maar nu raakt hij steeds beter aan mensen gewend. Mijn zus wilde het liefst zo`n helemaal groen paard omdat ze zo zeker weet dat hij geen nare ervaringen gehad heeft. Al is een goede basis in omgang met mensen als veuelen natuurlijkook el goed.
Ja Pjelk gaat weg. Zijn eigenaar gaat verhuizen en neemt hem mee. Dat vind ik erg jammer maar ben ik blij dat Kobus straks in de winter weer op de manege komt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Em_, Fly_high, laura22, petraaken, Pommier en 52 bezoekers