Weer helemaal trots op 'r

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Weer helemaal trots op 'r

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 10:39

Na een aantal weken weinig gereden te hebben (vakantie, hete weer enz.) was Regina behoorlijk dwars en begon ze me weer vreselijk uit te proberen. Ik was haar behoorlijk zat, en er was weinig mee te beginnen.

Maar na gister ben ik weer helemaal blij met 'r Lovers
Vanaf dat ik haar uit stal haalde gedroeg ze zich super (terwijl ze net met een berg kuil op stal was gezet). Onder het opzadelen al heerlijk rustig en braaf.
Toen ik de bak in ging wel wat heet, en kleurverschil in het zand was ook erg eng *LOL* . Maar ze liep super, lekker ontspannen en ze deed gewoon wat ik haar vroeg. Haar hoofd was af en toe wel wat hoger dan ik wilde, maar verder...
Ze concentreerde zich echt op mij, en is helemaal niet in protest gegaan. Ik merkte gister weer eens, dat ze alles voor me doet als ik het haar maar duidelijk genoeg vraag en ze verder niet te veel afleiding heeft.
Ben na een half uurtje maar weer gestopt, het werd donker en ik wilde het goede gevoel vast houden.
Ik heb wel eens periodes dat ik een beetje wanhopig van haar wordt, maar dankzij de lessen van Janine (Kyra op bokt) en de dagen dat ze zich zo gedraagt, komt het altijd weer goed Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:53

zo zie je maar.....de aanhouder wint

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 11:01

helemaal top! Zo jammer dat je straks zelf niet meer verder gaat. Het is geen makkelijke tante! Het gaat ook steeds beter, alleen de rustperiode in de vakantie, tja even weer laten weten wie de baas ook al weer was!
Ga zo door!

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 13:13

Wat fijn dat het goed weer de goede kant op gaat!!
Super Regina Cool

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 14:48

Hey toppie joh! Fijn dat het zo super ging! Nu op naar een geweldige Lunterenrit

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 15:34

Wat leuk Richtje! Ze testte je dus niet meer uit in de galop zoals ze deed toen ik er was? Ga zo door!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-03 21:56

Jurga schreef:
Wat leuk Richtje! Ze testte je dus niet meer uit in de galop zoals ze deed toen ik er was? Ga zo door!


Doet ze idd niet meer Haha!
Ik heb trouwens later bedacht waar het volgens mij door kwam. Toen ik er net opzat was ze zo bang voor de buizen en voor jou. Toen heb ik haar even bij jou laten kijken en heb jij 'r even geaaid.
Toen ze steeds die noodstop maakte, stond Dennis met Chris bij jou te praten, denk dat ze ook aandacht wilde ofzo Verward

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:06

Fijn gevoel is dat he. Kan je er weer even tegen. Super hoor OK dan!

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_San, Diortje_vds, Dries1990, eshz, ikkedus, Ilayla, IngeK, laura_estee, mirriejj, YvonneV en 108 bezoekers