Pijn en dikke wang

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 13:56

Gisteren is mijn verstandskies eruit gehaald en dat viel nog niet mee. Hij bleef maar boren en wrikken en trekken. Het kreng werkte niet mee.
Uiteindelijk heeft hij hem er toch uitgekregen.
Vannacht heb ik erg slecht geslapen en vanochtend toen ik wakker werd, was mijn wang helemaal opgezet, net alsof ik een tennisbal aan het eten was. Ik heb het idee dat het ontstoken is ofzo. Ik slik nu ontstekingsremmende pijnstillers en leg er steeds ijs op.
Misschien zelfs maar eens de coolinggel voor Muzefee haar been gebruiken (paardenmiddeltje Haha! )

Ik lees nog even wat berichtjes en daarna stop ik weer met bokken omdat ik gewoon niet rechtop voor de pc kan zitten...


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 14:00

Awww!! Scheve mond\
Sterkte ermee!

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 14:12

ikki heb dat ook gehad!!mijn tant was getrokken en er was een gaatje naar me neus holte gekomen en toen hebben ze een stukje wang uit me wang gehaald en dat in dat gaatje gehegt ,en toen werd mijn wang ook heel er opgezet ,en toen werd het ook nog blauw en het werd nog dikker en toen ben ik naar de tandarrts geweest en toen moest ik naar het het zieken huis alleen daar zeiden ze dat er niks aan de hand was!maar ik heb wel twee weken met een dikke blauwe pijne wang thuis gezeten

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 14:21

Whaaaah, twee weken? Ik hoop eigenlijk wel dat het zaterdag over is! Zaterdag help ik met de organisatie van een onderlinge wedstrijd bij de manege. Dan wil ik niet met zo'n dikke wang rondlopen... Frusty

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 14:36

na een week is het dikke wel weg!maar toen die dikke bult weg was heb nog heel lang met een paarse plek gelopen en daar naa werd die geel en toen bruin en toen was die weg!maar meschien is die niet zo erg bij jou?!heb je er ook pijn aan??ik had hele erge pijn!!heel me oog zat dicht omdat die wang zo hangde en zwaar was!ik hoop dat het niet zo erg wordt bij jou!BETERSCHAP!!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 14:39

mhmm das niet echt fijn nee...
nou kom op he.. het duurt maar 1 of 2 daagjes..
Je hebt ze er in ieder geval uit...

I love to love!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 14:40

Auwwww.... klinkt idd niet fijn Kitty! Beterschap!

Als die pijnstillers niet helpen, dan weet ik nog wel iets: Sanalgin, in een oranje doosje. Het sterkste dat je bij de drogist kunt krijgen. Mijn tandarts raadde het mij speciaal aan toen ik mijn verstandskiezen had laten trekken. Geen twee tegelijk innemen, ze zijn namelijk vrij sterk. Maar met eentje merk je al resultaat.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">'Blub, ik ben een vis !' (- met dank aan Noordzee FM)</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-26 14:40 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 14:47

Ojee vervelend zeg bah.
Prufen weet je wel die roze werken ook errug goed.

mhh heb je dezelfde problemen als mytens auw heb je ook foto´s }> ga ik ze plaatsen en bewerken Schijnheilig .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 14:51

Ik kan wel ff naar Kitty toe wandelen om een paar foto's te maken met de digicam Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 15:13

JAAAAAAA leuk en dan een klein beetje bewerken Clown .

Extreme duivel

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 15:15

Hmm... ze is afwezig op MSN, ze zal wel ff plat liggen Knipoog
Denk niet dat ze zit te wachten op mij met een digicam }>

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 15:23

Bij mijn vriend hebben ze gisteren ook wat verstandskiezen getrokken, en het ziet er nu echt zo uit, alsof hij een tennisbal in zn wang heeft (nog wel groter).
Lijkt net alsof het ontstoken is, want het doet zo pijn en t is zo dik!

Paar weken terug hadden ze al aan de andere kant kiezen getrokken, maar dat deed toen lang niet zo zeer als dit. Hij heeft ook de hele nacht niet geslapen, arme ziel.

Veel sterkte Kitty!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:36

Aww, zielig hoor Kitty!
Maar volgens is het niet ontstoken hoor? Het wordt altijd de dag erna dik

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:38

auw auw auw
Arme Kitty!
sterkte!

en dat terwijl ik morgen heen moet!!!
aaarrrggghhhhhhhh

helluppie!!!

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 16:56

Och gossie Brenda, heb ik je bang gemaakt met mijn verhaal? Sorry, dat was niet de bedoeling.

Citaat:
en het ziet er nu echt zo uit, alsof hij een tennisbal in zn wang heeft (nog wel groter).
Lijkt net alsof het ontstoken is, want het doet zo pijn en t is zo dik!

Goed omschreven, zo ziet het er inderdaad uit!

En Nienke, je laat het maar mooi uit je hoofd! Ik zat er al over te denken om vrijdag niet naar school te gaan, want het doet pijn en ziet er niet uit! Lips are sealed

Vorige keer deed het wel pijn, maar werd het niet dik. Dus als je denkt dat je het ergste gehad hebt, kan het nog altijd erger.

Hmmm... lekker positief...
Nou ja, als ik het koel houd, wordt het vast vanzelf beter!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:57

Hmm, ik fietste net bij je langs Lachen
Herb me idd maar ff ingehouden.... Extreme duivel

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:59

Oh jee, sterkte.... heb diep medelijden.
Ik moet de tandarts nog bellen omdat hij dit bij mij ook wilde doen: verstandskies uithalen.
Preventief gezien, dus nu mankeert de kies nog niks, maar zit gewoon in de weg etc.
Alleen, als je chemotherapie krijgt mag je geen tanden/kiezen trekken. Pas over een half jaar of driekwart jaar dus weer, hihi.
Schijnbaar zit er toch nog een voordeeltje aan die bijwerkingen van de chemo, want ik had al helemaal geen zin in verstandskies trekken... oeps!
Nog minstens zes maanden rust *LOL* .
Tja, je moet toch ergens om kunnen lachen dezer dagen hihi.
Maar Kitty, hoop dat je gauw weer beter bent, jij bent er tenminste vanaf ja toch?
Doe maar rustig aan!

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 19:22

Ach, ik zie zo af en toe de lol er ook wel van in. Vanavond had Robert rijst met perziken, kip en tomatensaus gemaakt. Ik ben begonnen met een vork te eten, maar dat lukte niet. Daarna heb ik een lepeltje gepakt en steeds kleine beetjes in mijn mond geduwd. Ik lag de hele tijd krom van het lachen.

Enne Nienke, je mag altijd langs komen hoor, als je die camera maar niet mee neemt! Extreme duivel

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 19:32

iew waar ik dus ZOOOO bang voor ben is de tandarts ARGGG Misselijk maargoe.. echt oliebol joh!! veel sterkte

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 19:42

Sterkte Kitty! Hoop dat het morgen al iets beter is....

En ook sterkte voor Brenda natuurlijk.......!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 21:21

Sterkte !
ik heb nu de 'tennisbal fase' gehad en zit nu in de 'blauwe wangen fase'. Haha!

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 22:26

oh blij dat het bij mij over is!he ktty ken jij lachen met zo'n mond?als ik dat deed had ik omwijs veel pijn!ik heb er een foto van dat me wang zo dik is !zal ff zoeken!oja was het bij jullie ook gebeurd dat je oog helemaal dicht zat omdat die wang zo zwaar was?

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 23:33

ooh auw ik weet wat je voelt hoor!!
3 weken geleden bij mij ook verstands kiezen er uit gehaalt rechts boven en beneden Boos!

had van die zakjes ibrubrofen 600 die liepen wel aardig hoor!! ik heb 3 dagen heerlijk ge Slapen
ik heb er zeker een volleweek echt auw van gehad daarna was het nog een beetje gevoelig.
en nu heb ik twee gaten aan het eind van mijn kiezen Boos! die steeds vol gaan met eten ( lijk wel een hamster)
maar met een soort spuit ( waar je water in doet) en dan schoonspuiten is het goed te doen Haha!


nou sterke te komende tijd enne gewoon een beetje leuke video´s huren en een beetje niksen heb ik ok gedaan *LOL*

tja....

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 10:14

Het is jammer dat Robert de hele dag aan het werk is, want ik laat mij 's avonds flink verwennen. Ik heb gisteren lekker een DVD liggen kijken en er ligt er nu nog één in de kast die ik nog niet gezien heb. Computeren valt me ook niet mee. Raar eigenlijk, want je doet dan niks met je kaakspieren. Nou ja, dan maar even wat minder op bokt en hippics...

Expensive, mijn oog zit gelukkig niet dicht, maar ik heb wel echt zo'n hamsterwang. Het ziet er niet uit! Lachen lukt ook niet echt charmant. Een beetje glimlachen en daar blijft het bij.

Vannacht weer heel slecht geslapen, maar ja, ik ben toch thuis, dus dat maakt niet zoveel uit.

Ik heb inderdaad ook die Brufen 600. Sinaasappelsmaakje, maar eigenlijk toch best goor spul. Ik mag echter om de vier uur zo'n zakje nemen, maar na een uurtje is hij alweer uitgewerkt. Daar wordt je niet blij van...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Anoukjuuuhh, IASCrawler, judith_irene, LiannePuthzy, XxMariellexX en 138 bezoekers