Deze ochtend ging de telefoon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 18:47

Mijn moeder nam op. Een van de buren aan de overkant van de rivier aan de lijn: "Uh, jullie paarden staan in mijn tuin!" Mijn moeder: "Dat kan helemaal niet, ze staan in onze eigen wei!" Buurman: "heb je een witte?" Moeder: "ja" Buurman: "een bruine?" Moeder: Uh, ook ja" Mijn moeder besloot toen toch maar de wei even te checken maar alle onze paarden stonden er nog. Dus alle mensen met paarden in de buurt gebeld, maar niemand was zijn paarden kwijt!

Ik kom nu net uit school en kreeg het verhaal te horen. Op dit moment staan er bij die buurman 8 keurig verzorgde paarden in de tuin en niemand weet van wie ze zijn!

Ik houd jullie op de hoogte


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 18:48

Jeetje waarom gebeurt mij dat nooit *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 18:51

heeeey moet je ze gaan vangen hihi en uitdelen, paard terug voor een piek Lachen kan je nog wat verdienen he hiih

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 20:06

Dat is nou ook wat... Ik heb wel eens koeien in m'n tuin gehad. M'n eigen koeien notabene *LOL* De dames vonden het nodig om mij een bezoekje te brengen.
Maar 1 piek (1 dollar) per paard is nou ook weer niet de moeite. Je zou op z'n minst 100 dollar per paard moeten vragen Schijnheilig
Maar als de eigenaar niet gevonden wordt dan neem ik er wel 1 van je over (of 2) *LOL* Daar wil ik wel een aantal uurtjes voor in de auto zitten, hehe...
Ik ben benieuwd hoe het afloopt.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 21:06

Oh leuk, ik wou dat dat mij eens zou overkomen Haha! Haha! Dan zou ik ze niet meer wegdoen Tong uitsteken Knipoog Ben benieuwd naar waar ze vandaan komen, vertel als je er meer over weer Haha! Tong uitsteken

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 22:11

Tjonge, ik wou dat ik jou buurvrouw was Haha! Maaruh, hoe is het afgelopen?

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 22:59

Nou ja, vreemd Verward Niemand die ze paarden mist?
Gezellige boel daar bij je buurman! *LOL*
Heb zelf net als caballo ook weleens meegemaakt dat de kalfjes ontsnapt waren, en die zaten dus in de beeldentuin van een chique dame. Het was echt een ravage, echt ik heb nog steeds spierpijn van het lachen van toen. Die kop van dat mens en die onthoofde beelden die tussen de vlaaien lagen. Geweldig, cows rules!

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 00:25

Ik las laatst dat in Drenthe ook drie pony's waren gevonden waar de eigenaar niet van bekend was. Beetje vreemd, de politie wist niet wat ze er mee aan moest en dus stonden ze nu zo lang bij iemand die al meer pony's had. Die pony's liepen los op de weg.....
Maar acht paarden? Bij jullie in Amerika kan dat misschien, maar dat zie ik hier in Nederland niet gebeuren.
Ben benieuwd naar het verhaal hier achter, er worden bij jullie ook veel paarden gestolen, misschien was het iemand die er af wou omdat ie zich betrapt voelde ofzo.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 06:41

We hebben een vermoeden van wie ze zijn! Ergens verderop schijnt iemand pas geleden een kudde paarden te hebben aangeschaft (hoezo verdacht Haha! ) Waarschijnlijk zijn ze van hem. Maar het blijft raar waarom die paarden nu juist in deze tuin belanden Verward Ze lopen er al sinds gistermiddag en de vermoedelijk eigenaar heeft nog steeds niets opgemerkt Verward

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 06:49

Dat is nou ook vreemd dat de eigenaar er nog niet achter is gekomen dat z'n paarden weg zijn Verward
Maar als ik nou effe langskom dan help ik wel effe om de paarden uit z'n tuin te halen. Er passen er wel 4 in mijn trailer *LOL*
Maar goed....hou ons op de hoogte Pril.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 07:37

ook een manier om van je paarden af te komen.
ik vind het wel grappig
hopen dat er ook een keer een super mooi paard op het balkon staat of in tuintje Haha! Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 13:23

grappig misschien een grap van iemand ofzo?? ach als niemand ze kan ophalen kan jij ze toch gaan poetsen en zo Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 13:58

Ik weet van wie ze zijn!!!!!!!!
Ze zijn van mij!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-01 22:56

Pff gelukkig, Desiree, ik stuur ze meteen naar je terug en de volgende beter oppassen he! Haha!

Helaas je bent te laat, ze waren inderdaad van die vent die een kudde nieuwe paarden had gekocht Lachen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 07:17

Dat is nou ook jammer Scheve mond\ Ik had net zo'n zin om effe een ritje te maken naar "Het Land van Pril" *LOL*

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, aliida, amber15, carina, Donnatella, Earth, Esther_r20, Jorissie, Kashmino, Kayleigh__, Linde_C, Mliiesje, Nynkex01, roosjenat, RoxanneJessy, Sting, Tara_13 en 112 bezoekers