Vlasstrooiselleveranciers in ZH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Vlasstrooiselleveranciers in ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 10:25

Wie kan mij helpen aan leveranciers van vlasstrooisel in Zuid-Holland?Waarschijnlijk als de staleigenaren helemaal accoord gaan,mag Buddy op vlastrooisel gaan staan,maar ze willen wel weten of het duurder of goedkoper is als stro.Maargoed als het iets duurder is dan betaal ik daar gewoon zelf aan mee,want hij staat nu op stro en ben daar achteraf helemaal niet blij mee Het neemt totaal geen vocht op,het uitmesten is loodzwaar en ik word zwaar misselijk van de urinelucht Misselijk Dus als jullie een adresje weten ben ik daar heel erg mee geholpen.


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:32

Dacht dat de vriend van loontje nog een fikse partij had staan, pb haar even. Ik ga het ook proberen vandewinter of het wat is.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:05

ik ben pas overgegaan van zaagsel naar vlas en het bevalt super. Ruikt minder dan zaagsel. Heb eerst ook nog hennep geprobeerd (Biosbase en Hemparade) maar dat ging ze opeten en kreeg er koliekaanvallen van, dus toen maar op vlas gezet en dat gaat goed. Ze eet er wel wat van, maar dit geeft geen nadelige gevolgen. Ze staat er nu 3 maanden op.
Succes ermee. Je hebt ook lev. waar je 30 pakken kan bestellen en dan komen ze het gratis thuisbrengen.


Dees

Berichten: 18900
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:11

Ik koop vlas a 5 euro de 20 kg. Lavor te Hengelo Gld. Die bezorgen kosteloos aan huis, door heel Nederland.
Ik vind het in gebruik goedkoper dan stro; ik gebruikte maandelijks ongeveer 10 pakjes stro, en nu een pak of 5 vlas. Dat is even duur. Maar als je de mest moet afvoeren, zoals ik dus, dan is vlas echt een heel stuk goedkoper. En beter op het land....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 16:26

Vippie schreef:
Dacht dat de vriend van loontje nog een fikse partij had staan, pb haar even. Ik ga het ook proberen vandewinter of het wat is.


Oke dan ga ik haar ook even pben.Iig bedankt voor jullie reacties. Lachen

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 12:24

ik heb toevallig gisteren voor het eerst vlasstro besteld, ik heb dat gedaan bij www.thorobed.nl hij komt het netjes thuis brengen voor een redelijke prijs

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: just_kiki en 100 bezoekers