De held van Holten verteld.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

De held van Holten verteld.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 15:07

Na wat aanlooptroubles met de auto ging alles verder onwijs goed .
Tjo had super waardes *LOL* dus dat was al een zorg minder. Hoefschoenen bleven netjes zitten (alleen de oude schuer was weer open gegaan) echt toprit gehad.......

Tot 3km voor de finish, Tjo was moe, ik ook, en BAF daar lagen we ineens grint te happen Schijnheilig . Tjo half over me heen..... aaaiiii das nie so best....
Allebei weer overeind gekrabbeld, Tjo bekeken en aan de hand ff wat gestapt en gedraafd, nope niet kreupel, dus hup er weer op voor die laatste kilometers.... Bloos!
duimpje tussen de riem van mn heptasje en stappen maar, zelfs nog ff gedraafd.
Bij het laatste groompunt mn arm gekoeld ipv Tjo want hij begon wel pijn te doen Huilen .
In de laatste km drukte ik mezelf ff beter in mn zadel en denk dat dat goed te horen was.
Jankend Huilen Huilen van de pijn over de finishlijn gegaan waar Denies Tjo overnam voor de vet-controle en ik naar het bankje achter de kraam.

Ehbo dacht aan dikke kneuzing of scheur en regelde koude lappen en een primitieve mitella (zat niet in de ehbo koffer) en verwees me door naar het ziekenhuis in almelo.
Vervolgens Tjo nog afgezadeld, denies geholpen bij de nakeuring (YES Tjo helemaal goedgekeurd!!!!).
Toen Tjo naar Olthuis gebracht en door naar het ziekenhuis want het werd slechter en slechter....
Foto's laten maken en BINGO! Een nette rechte breuk in mn spaakbeen vlak voor mn elleboog. Elleboog + schouder + heup zwaar gekneusd dus ik ben er voorlopig wel ff zoet mee.

Zit nu van pols tot oksel int gips de komende weken dus einde endurance seizoen voor mij. Denies gaat Tjo die verder niks mankeert volgende week in Leersum rijden dr eerste endurance dus ben benieuwd!

Maar ondanks de pijn die ik nu heb heb ik echt een topweekend gehad, we hebben hem uitgereden, helaas net tien minuutjes overtijd maar dat boeit niet.
Hele dikke pluim voor de organisatie OK dan! , stal olthuis OK dan! en de camping OK dan! ... we hadden het niet beter kunnen hebben.
Gerritje bedankt voor de lift naar huis gisteravond OK dan! , was verstandige keus om bij mn oma te slapen, ben heerlijk in de watten gelegd.....

Tot volgende week, want ik ben er zeker weer bij, nu als groom, ben herkenbaar aan gipsen armpje en grote grijnzzz Haha! en opperbeste stemming....

Viv alias Clown de held van holten!!!!!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:32

echt zwaar balen! heel veel sterkte en hopelijk volgende keer (???) beter!

(L)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 15:44

Thanx! Idd volgend jaar beter.......

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:46

Wat een verhaal he.Arme jij.
Maar vind het knap dat je hem toch uitgereden hebben hoor.Echte bikkels jullie 2.
Maak je over tjo maar geen zorgjes dat lossen we allemaal wel op.
Hoop je snel te zien op stal.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:51

Leuk om zo'n sms te krijgen Huilen . Doe je wel een beejte voorzichtiger volgende keer? Laat dit soort acties maar aan Fasel over Haha!

Veel sterkte en een superprestatie. En ik had ook niet opgegeven hoor. Door tot het bittere eind en er dan zowat bewusteloos vanaf vallen Lachen.

Liefs van FAsel

'Paint' it 'Black'

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:58

Jee positieveling.
Had al wel hier en daar gelezen dat je gevallen was maar wist verder nog niks. Niet best dus, en einde seizoen voor jullie als combinatie, maar leuk dat je paard nog wel door gaat rijden en misschien iemand anders nog endurance-verslaafd kan maken.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:26

Jullie zijn zeker bikkels. Ilona vertelde vanmiddag al dat ze zoiets had opgevangen. Knap hoor, dat je de rit toch nog hebt uitgereden!
Wel balen, met je arm helemaal in het gips, kun je ook gewoon erg weinig Ach gut . Heel veel beterschap in elk geval.

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:57

jeetje ik hoorde vandaag al zoiets op stal, da's niet best
heel veel sterkte en ontzettend knap dat je met een gebroken arm de rit toch goed uitgereden hebt

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 18:32

Gek, en dan nog zeggen dat het geen pijn deed. Haha!
Das wel schrikken zeg, het ene moment rijd je nog, het andere moment lig je op de grond. Scheve mond
Heel veel beterschap in ieder geval en volgens mij ging de rest van je rit wel goed, of niet? Lachen

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:31

Tja meissie, is mooi balen. Huilen Gelukkig dat Tjo niets heeft. Zou je haar kunnen vragen of ze "Gipsie" eens een cursus vallen kan geven ... Haha! Maar zoals telefonisch al beloofd, gewoon zeggen wat we voor je kunnen doen, dan komt het in orde.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:12

Wat een pech! Maar toch een erg groot pluspunt dat je paardje wel goedgekeurd is ... dat is immers het belangrijkste op zo'n dag Knipoog
Beterschap!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Jorientje

Berichten: 308
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Schüttorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:51

Das mooi klote zeg! Maar je hebt wel een mooie dag gehad en dat scheelt weer:))
Ik heb je gister wel zien lopen toen ik trug kwam van de nakeuring> ik liep voor susan. Zij vroeg op dat moment wat er gebeurt was, maar toen had je die primitieve mitella nog om;) en dacht je dat je arm zwaar gekneusd was:j
Beterschap hè

Jorientje

Berichten: 308
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Schüttorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:53

grappig: ik typ kl*te in en er komt gewoon stinkmodder te staan Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:48

Het was het verhaal van de dag vandaag bij ons op stal: 'Fjord slaat over de kop op de Berg'. Ik schrok ook nogal toen ik je gisteren na de wedstrijd zag, armpje keurig in het gips, dat verwacht je toch niet? Nou ja, ze hebben iig een goed ziekenhuis in Almeloooo. Haha!

Ik heb je grooms vanmorgen nog gesproken toen ze Tjody kwamen halen. Goed plan om bij je oma te gaan slapen, met een gipsarm op een luchtbedje is niet echt comfortabel. Tjo stond er trouwens fris en vrolijk bij in de paddock, aan hem was niet te zien dat-ie onderuit was gegaan.

Een geluk bij een ongeluk dat Denise volgende week Tjo kan uitbrengen in Leersum, voor zover ik weet zit daar niet zo'n steile afdaling in de route dus een herhaling lijkt me vrijwel uitgesloten. Tong uitsteken

Ik wens je iig heel veel sterkte met het herstel, en niet te snel weer alles willen doen hè! Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 09:34

Update:
Vanacht op 1 pijnstiller/pies tussenstop lekker doorgeslapen. Donderdag moet ik voor controle en ander gips want dit is echt loeizwaar....
Kaar bedank Johan en Helga van me voor de superbehandeling van Tjo, ben ze eeuwig dankbaar.

Ga zo ff mn foto's uploaden echt gaaf zo'n oranje outfit. Zit geloof ik 1 foto bij van na mn val, zal ff tsjekken....

Gr. Gipsie!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:40

Jemig wat een vervelende wending krijgt zo'n rit dan... sterkte met je pootje!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 16:14

Mieke schreef:
Jemig wat een vervelende wending krijgt zo'n rit dan... sterkte met je pootje!


Ach zit nog steeds met een grote grijnzzz omdat ik hem uitgereden heb, dat was mn enige doel en redelijk binnen de tijd....

Las dat je vanf 14jr alleen mag rijden dus denies krijgt als beloning voor alle goede zorgen tijdens alle wedstrijden en in het bijzonder afgelopen weekend een abb DER + startkaart kadoo voor dr verjaardag, kan ik ook eens lekker groomen..... Haha!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:19

Ben ik nou gek en heb ik een steile afdaling gemist???

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:22

Nee hoor, maar waarschijnlijk was jij te geconcentreerd om 'm op te merken? Tong uitsteken

Het laatste stuk van de eerste lus en het eerste stuk van de tweede (en derde) lus ging over de Bergweg Haarle, en daar zit een aardige klim c.q. afdaling in.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:23

Ik snap er helemaal niks van, ik kan me daar dus echt niks van herinneren, en ik dacht nog wel zo van de omgeving genoten te hebben....

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 23:54

Haaaii Vippie, ik hoorde het pas vanavond van Denise!
wel stoer om het finish te halen!:list:

Vippie schreef:
Update:
Donderdag moet ik voor controle en ander gips want dit is echt loeizwaar....

mischien hebben ze een oranje gips voor je... Haha! Knipoog

betterschap! Vriendjes zijn?
tot morgenavond

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 10:55

Ik ga idd om oranje gips vragen, moet wel in stijl blijven.....hihihii
Tot vanavond....

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 12:02


De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:26

Ahh arme jij!! Is niet zo best, maarja jullie hebben het gehaald knap hoor ! Nou veel sterkte met je arm he..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 1 bezoeker