leuk: Ik ben m!! maareh, dr is nog iets..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 21:49

Jaah, k had zaterdag een wedstrijd in driebergen.. Haha!
eerst moest ik ollie starten, das het paard van mn moeder. de eerste proef ging zwaar poedersuiker als ik het zo zeggen mag Party!! allemaal fouten fouten en nog eens fouten... maar k had toch 159 punten. de jury zei dat ze de hele ochtend combinaties had gehad die de paarden maar bij elkaar aan het rijden waren, en niks lekker vooruit, of met een leuke uitstraling, en dat vond ze van mij wel, dus had ze me die fouten maar vergeven Haha! Haha! haha was k wel blij mee!! de andere proef ging wel zekers goed, had ik 166 punten, haha, en ik stond nog bij allebei de proeven eerste ook *LOL*

maar, ik heb ook Joop (klepzeiker) gereden, en we hadden dit keer voor het eerst Bach remedie rescue geprobeerd tegen zn stress.... hij liep eehm nog steeds te stressen dus...dan loopt ie met van die kleine kriebelpasjes...en als dr ook maar één vliegje op hem zat werd ie helemaal gek, dus mn moeder ging ff de anti-vlieg halen...we wouden hem dr mee inspuiten, nou, alsof we hem helemaal inelkaar sloegen zeg Boos! en iedereen kijken van: wat heeft dat paard..... ik wordt echt een beeetje gek van em moet ik zeggen.......k had de eerste proef trouwens toch nog 175 punten, viel me nog mee, maar het is niet genoeg... de 2e proef 159, das wel errug weinig...maarja, das nou zo rottig.. joop kan het allemaal best, maar het komt dr niet uit op wedstrijden en dat verknoeit ie het ook voor mij Frusty

maarja, met ollie heb ik nu 5 winstpunten, en mag dus m gaan starten... niet dat ik dat al ga doen hoor Haha! eerst nog maar ff oefenen!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 21:52

he? Hoe doe je dat je hebt nu 5 winstpunten en je mag nu M gaan starten zeg je dat betekend dat je dus L bent met joop... alleen in je profiel staat ik citeer:) Mijn paard heet Joop, ben er Z2 dressuur mee, ga onderhand naar de junioren. lijkt me heel leuk?
Hoe kun je dan nog in de L zitten of heb je 2 paarden die joop heten? enne 175 punten is heel erg netjes hoor in de L!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 21:54

ja snap ik ook niet betinne in je profiel ben je z. netjes gereden dan wel. mijn vriendin heeft es 200 punten in de L gehaald Schijnheilig

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 21:58

eehm oke ff voor de duidelijkheid:
ik start 2 paarden Ollie in de L2 (heb nu dus 5 punten en mag naar de M1)

En Joop in de Z2!! Haha! en dus is 175 punten niezo goed Boos!
nouja.. sorry

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 21:59

t staat toch wel goed in mn profiel?? Verward

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 22:00

haha nee dan is 175 iets minder 180 is een winstpunt toch? ach zit je er aardig dichtbij! Ik dacht al 175 niet goed in de L haha wat wil je rijden dan als het wel goed gaat *LOL*

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 22:03

jaah, 180 = een winstpunt idd Haha!

haha en 175 in de L vind ik echt wel goed hoor, hahah zoo verwaand ben ik nou ook weer niet Haha! Schijnheilig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 11:28

Ff Reactietje van mij: Joop is echt Kwijl Kwijl Kwijl , believe me!!!! Hij is echt een plaatje!!!! Oilily (heet die ander toch officieel?) heb ik nog niet gezien, dus daarover kan ik niks zeggen.... Knipoog

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 19:14

Joop vind ik zellef ook wel leuk Haha! haha!
Olilly (zo schrijf je het geloofik wel, ja) is ook mooi vind ik Party!! ik zal ook es wat foto's van em maken, kunnen jullie ollie ook ff zien *LOL*