pony's gekortwiekt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 21:49

ik weet niet meer waar het was, maar ik zag op het nieuws dat er een groep shetlanders ergens gekortwiekt is, manen en staarten zijn domweg afgeknipt.
Blijf toch met je klauwen van andermans beesten/spullen af!!!



Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 21:54

Hinke ookal! alleen verdenk ik er een zeker paard van anouk van.. ach het heeft wel wat die coup fjord! maar idd niet als mensen zomaar in het wilde op je paard gaan inknippen... een tijd lang was er hier iemand in de buurt die staarten totaan de staartworsten afknipte... bah moet er niet aan denken ben zo trots op lottie zijn staart en voordat dat eens bij groeit...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 19:53

Pfff, ik zag het ook staan in de krant. Ik moet er niet aan denken als ze dat bij Fox zouden doen. Verdrietig 't is natuurlijk wel minder erg dan dat er iemand met een mes in je pony gaat lopen steken) Boos!
Ik snap niet wat die mensen bezielt hoor, als ze zich zo graag uit willen leven of met messen willen werken, waarom worden ze dan niet gewoon slager! Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, AnniekSolana, dazai, Fleuribelle, Flubberboot, MiVita, Poezebeest, Rex_Rolfo, Roosch, xRoossie95 en 106 bezoekers