Hoe kom ik de paardloos tijd door?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Hoe kom ik de paardloos tijd door?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 11:52

De manege is failliet verklaard....zit dus niet meer op paardrijden.
Mijn moeder wil me niet hier ergens op les doen want ik ga december verhuizen naar Hogezand...Vanaf december kan ik dus pas in Hoogezand rijden maaar ik mis het rijden vreselijk....Eerst dacht ik: ik moet me niet aanstellen maar weet nu hoe erg het is zonder paarden... Huilen ...Wie weet tips om de paardloos tijd door te komen? Zijn er pillen voor? Tong uitsteken


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:09

Verzorgpaardje zoeken...
Paarden tekeningen maken.
Bokken ... Lachen
Boktmeetings...
genoeg alternatieven toch?

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:22

NOG meer Bokken als troost Haha!
Joh er zit vast wel een Bokker bij jou in de buurt die je tot december uit de brand wil helpen?

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 16:04

Diana_Mabel schreef:
Verzorgpaardje zoeken...
Paarden tekeningen maken.
Bokken ... Lachen
Boktmeetings...
genoeg alternatieven toch?


Verzorgpaardje zoeken daar d8 ik ook aan maar totdat de manege failliet ging heb ik voor een Fjordje gezorgd en nu ik weet hoeveel verdriet je krijgt als die weg gaat lijkt een verzorgpaardje voor 3 maandjes lijkt me dus niet goed....

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 16:06

Sonja schreef:
NOG meer Bokken als troost Haha!
Joh er zit vast wel een Bokker bij jou in de buurt die je tot december uit de brand wil helpen?


Denk het niet dat is het probleem....Er zitten genoeg bokkers rond Dr88 maar ik mag vast niet 1 keer in de week op hun paardje rijden en dat zou ik zelf ook niet willen als ik een eigen paardje had....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:32

O nou ik heb een eigen paard en ik zou er iemand anders graag mee van dienst zijn hoor. Dus als er nou meer bokkers zijn die zo denken, is het probleem opgelost..... Haha!


jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:23

Ik ben al meer dan 1 jaar m'n verzorgpony's kwijt omdat hij ging verhuizen en ik werd aan het begin echt heel gek niet rijden niet naar de pony's toe om te poetsen enzo. maar je moet gewoon zoeken naar een leuke verzorgpony ofzo.
Ik rijd af en toe met de zus van mijn vriend paard op een manege en dan is het maar 1 uurtje rijden maar ik ben daar al heel blij mee en anders zet een advertentie voor een leuke verzorgpony.
Succes verder.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:28

Misschien wil er iemand 1x per week zijn of haar paardje beschikbaar stellen zodat jij een lesje kunt rijden? Of misschien een bokker met paard uit die regio die jou een plezier wil doen?
En anders lekker veel Bokken, leuke dingen doen met je vriendinnen, etc. En intussen lekker sparen zodat je de schade ruimschoots kunt inhalen als je naar een nieuwe manege mag.

* To Belg, or not to Belg *

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:28

Ik ben 8 maanden paardloos geweest..van 7 dagen per week rijden naar 0 dagen per week Haha!
Ach ik zat er niet zo mee..vondt het wel jammer..maarja..
Een vriendin van mij was zo lief om mij heel vaak op haar paardje te laten Lovers
Nu heb weer een eigen paardje..maar ben meestal wel blij als ik een dagje niet hoef te rijden Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 17:47

Yorghos schreef:
Misschien wil er iemand 1x per week zijn of haar paardje beschikbaar stellen zodat jij een lesje kunt rijden? Of misschien een bokker met paard uit die regio die jou een plezier wil doen?
En anders lekker veel Bokken, leuke dingen doen met je vriendinnen, etc. En intussen lekker sparen zodat je de schade ruimschoots kunt inhalen als je naar een nieuwe manege mag.


Ja dat zou fijn zijn maar wie?
Ik stuur echt niet iemand een pb van: mag ik af en toe eens op je paard rijden....
Daar ben ik gewoon te skeiterd voor...
(*zucht*)

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:00

ik schop het topic nog even omhoog. Het is dat je niet in Twente woont, want dan zou je afwisselend op Sonja's paard en het mijne mogen rijden. Misschien kun je een dagje langskomen, als het echt te erg wordt....

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:12

Ben ook al een tijd paardloos door een hoop gezeik, maar mis de paarden eigenlijk niet echt.. en heb het nu erg druk met school dus tja! Misschien als ik nog een verzorgpony tegen kom dat ik er wel weer aan begin maar voorlopig denk ff niet..

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 19:13

Anya schreef:
ik schop het topic nog even omhoog. Het is dat je niet in Twente woont, want dan zou je afwisselend op Sonja's paard en het mijne mogen rijden. Misschien kun je een dagje langskomen, als het echt te erg wordt....


Ja dat zou leuk wezen maar mijn moeder wil me niet overal heen crossen.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 19:15

Moonlover schreef:
Ben ook al een tijd paardloos door een hoop gezeik, maar mis de paarden eigenlijk niet echt.. en heb het nu erg druk met school dus tja! Misschien als ik nog een verzorgpony tegen kom dat ik er wel weer aan begin maar voorlopig denk ff niet..


Ja jij hebt het ook druk met school maar ik zit in groep 8 dus topo en rekenen doe ik gewoon ff doorlezen voor ik op bed ga... woensdags middags zit ik dus een beetje achter de computer terwijl ik normaal de manege paarden aan het voeren/verzorgen/zadelen en zo voor de les...Nou dan begin je de paarden echt te missen hoor!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:15

Jammer dat je niet in de buurt woont, hier mag je ook best wel eens een keertje rijden hoor. Ik zal het zelf wel moeilijk vinden om zolang paardloos te zijn. Maar lekker bokken is natuurlijk wel leuk.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:25

Ik zit ook in twente, anders mocht je ook best een x op Eldina. Je reed toch op het FPC? Nouja, als je in de buurt bent geef je maar een gil Knipoog

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-03 19:35

Ja ik reed bij het FPC.
Erg lief van jullie allemaal dat jullie je paardje aanbieden maar ik heb geen rijbewijs......En mijn moeder wil ook niet mij even overal heen crossen dat is het probleem...Maar erg lief hoor!

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:46

Tja, ik kan je ook niet echt helpen, Marjolein verzorgt Andrew, maar die kan ook niet veel met hem doen omdat hij kreupel is.
Je kan wel een keertje met mij mee naar een paard waar ik ook op rijd, en ik wil je ook best eens meenemen naar een vrouw vlakbij Drachtstercompagnie (Folgsterleane). Dat is ongeveer een half uurtje fietsen denk ik vanaf de Drait. Zij heeft een soort mini-manege waar je ook gewoon losse lessen kan nemen. Misschien is dat was voor jou? Het is er wel heel gezellig. Ze heeft NRPS-pony's en paarden en het is niet zo duur. Misschien wil je moeder je zelfs wel brengen 1 keer per week of kun je meerijden met andere kinderen die daar lessen...
Laat maar even weten!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 11:46

Bedankt Joyce dat zal ook leuk zijn...
Mijn vriendin Amanda helpt me nu aardig want die gaat aan haar instructrice vragen of ik een keer mee mag rijden op een tinker in de HJC manege (tolbert)....God wat ben ik eigenlijk een aansteller...een halfjaartje zonder paarden moet lukken toch...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 11:57

Tot december is maar 3 maandjes toch? Geen half jaar.
Leuk is het niet inderdaad, zit ook al een tijdje zonder paard en mis het verschrikkelijk, maar ga regelmatig met mijn zus mee naar haar paard, heb Rollercoaster Tycoon bijna uitgespeeld Haha!, heb mijn vriendinnen weer wat vaker opgezocht, heb veel gewerkt en lekker geld verdiend, zo kom je de tijd ook wel eventjes door. Lachen Je zult zien, die drie maanden gaan best snel voorbij als je andere bezigheden zoekt waar je al een tijdje niet aan toegekomen bent. Succes!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 13:55

Cody schreef:
Tot december is maar 3 maandjes toch?


Ik rij vanaf de eerste week van de zomervakantie niet meer...Ik heb in de vakantie wel een strandrit gemaakt en bij Missnynke gereden(door misverstanden niet meer) Dus nu is het over....Vanf de zomervakantie noem ik wel een half jaartje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:07

Anya schreef:
ik schop het topic nog even omhoog. Het is dat je niet in Twente woont, want dan zou je afwisselend op Sonja's paard en het mijne mogen rijden. Misschien kun je een dagje langskomen, als het echt te erg wordt....


NOG erger, als je in Twente zou wonen had je d'r nu 3 tot je beschikking want wij hebben er 2 die graag wat extra aandacht willen Haha!

Dus mocht er iemand in de buurt van Holten nog omhoog zitten..... just give me a call (of een PBtje Haha! )....

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 14:12

Sonja"]
[quote="Anya schreef:
ik schop het topic nog even omhoog. Het is dat je niet in Twente woont, want dan zou je afwisselend op Sonja's paard en het mijne mogen rijden. Misschien kun je een dagje langskomen, als het echt te erg wordt....


NOG erger, als je in Twente zou wonen had je d'r nu 3 tot je beschikking want wij hebben er 2 die graag wat extra aandacht willen Haha!

Dus mocht er iemand in de buurt van Holten nog omhoog zitten..... just give me a call (of een PBtje Haha! )....
[/quote]

Achja we verhuizen morgen naar Twente hoor Tong uitsteken ...Ach woonde ik ook maar in Amersfoort dan had ik Tiko kunnen meeten...waarom woont iedereen mijlen ver weg?

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 14:13

Ik mag af en toe ook met Picasso mee en dat is ook geweldig...Maar haar dochter heeft een Shet...Hihi en dat rijd very beroerd en je hebt je voeten op de grond... Haha!

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:24

Je moet maar PB-en als je een keer mee wil, en zeg dan even waarheen? Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nezumichan en 44 bezoekers