kat in het bakkie deel III (eind goed, al goed)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 09:07

Naar aanleiding van http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 36&forum=2 zou ik nog ff melden of mijn vader ook een bloedtransfusie nodig zou hebben.

Gisterenmiddag een nieuw transportmandje gekocht, eentje met een metalen traliewerkje, bestand tegen katten die er graag doorheen willen breken. Gisterenavond om 9 uur was het zover: kat moest weer in het bakkie. Op aanraden van Orri de handdoek-truc toegepast. Het bleek dat mijn ouders dat ook deden met hun vorige kat als die zijn medicijnen moest hebben. Anyway, groot badlaken dubbelgevouwen op de grond gelegd, ik de kat erop gezet en vastgehouden, paps de punten van de handdoek bij elkaar gevouwen, kat opgepakt en met handdoek en al in het mandje laten zakken. Deurtje dicht, geen centje pijn.

De hele weg terug naar Utrecht heeft ze zich ook voorbeeldig gehouden en zo te merken heeft ze niets aan haar logeeravontuur overgehouden. Volgende keer dus maar meteen in dat badlaken wikkelen, scheelt een hoop overbodige stress (zowel voor kat als voor mij!). Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:55

nou gelukkig Pouzz is weer veilig thuis Lovers .

Ga je nu nog oefenen met eten in het hokje misschien voelt ze zich er zomeeten zo thuis dat ze niet anders meer wil Knipoog .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:06

Bij ons op de manege hebben ze ook een heel lief klein hummeltje erbij. Die heet trouwens ook poes. Hoe je dat schrijft weet ik niet. Ik neem aan gewoon poes.

Ze is pas een paar weken oud en nu al erg brutaal. heb gisteren de hele tijd met hem op mijn schoot gezeten. Ik heb ook foto's gemaakt. Zal eens kijken of die gelukt zijn en ze plaatsen in ITP

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:14

hihihihhi, spijt dat je niet eerder naar die tip geluisterd hebt??? Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:45

zo, ook weer opgelost!

gelukkig maar dat het zo makkelijk ging! scheelt zowel jou als de poes een hoop stress!
(en de buurman en ja pa een hoop bloed, hahahaha)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 17:14

Ach ja katten.... soms kun je ze wel wat doen!
Peter en ik hebben twee katten:
een zwarte,die ik Rampa noemde. Ik had namelijk een boek gelezen van Tibetaanse Lobsang Rampa, en noemde de kat naar de schrijver, leuk toch?
Peter koos ook voor een vrouwtje, het werd een tijgertje. Hoe noem je die Peter?
"Truus."
Juist.
Denk je een originele naam te verzinnen, komt Peter met zo eentje aan *LOL* *LOL* *LOL*
Maar goed, Rampa en Truus leven na elf jaar nog steeds, en elke keer tijdens mijn middagslaapje in bed komen ze even bij me liggen.
's Nachts mag dat niet, dan moeten ze in de keuken, zodat ze de (nieuwe) banken niet kapot krabben. In de keuken staat alles, eten, water, etc...
Maar nee, het water uit de waterkoker, dat is toch veeeel lekkerder... En dus is de waterkoker nu al zeven keer (7!) van het aanrecht gegooid, met als gevolg een plensbui op de grond en een paar stukjes plastic die eraf vlogen.
De waterkoker werkt nog steeds, maar tegenwoordig wordt hij er niet meer af gegooid:
Dorientje zorgde er zorgvuldig voor dat elke avond voor het slapen gaan de waterkoker ZONDER water kurkdroog op het aanrecht stond.
Hij viel nog wel een paar keer om, maar het enige wat ze konden drinken, bleek hun eigen teleurstelling...
Ja. Rampa en Truus.
En als je dan 's middags geen zin hebt in een koud bed te duiken, en Truus komt helemaal onder de dekens tegen je buik aan liggen, ronkend als een moterboot...
Of 's avonds Rampa op schoot
kopjes geven tegen mijn gezicht
zoveel warmte
zoveel licht
zo veel mooier zelfs
dan een gedicht....

Poes?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 20:03

*LOL* Zei het toch!?! *LOL*

Met de groeten van Gaeti, Grizla en Coco... Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 01:16

Mijn Puck komt savonds altijd op mijn hoofdkussen liggen met haar koppetje op mijn wang of oor, spinnend als een 8 cilinder, volgens mij kan ik zonder niet meer slapen.
Momenteel ligt de prinses op mijn monitor te dutten, slim dier.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 09:22

Voor mij betekent de wekker 'je nest uit', voor Pouzz betekent het 'food!!!'. Als dat ding afgaat, staat ze meteen bij m'n bed te mauwen. En als ik haar niet voer voordat ik ga douchen, volgt ze me luid mauwend tot in de badkamer. Lief beest.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, agesus, Amazonbot, BingBot, Josien_, kimmetje26, maessie, Muronia, Rupser, Sanet, Tink89, Winged, YandexBot, Zebrastreep, zonnebloem18 en 141 bezoekers