Mijn kat is net overleden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 15:38

Mijn lieve kat Bobby is net overleden Verdrietig Verdrietig
Hij was 16 jaar, en hij was echt superlief!
Hij werd de afgelopen 2 weken steeds dunner, en we waren vorige week naar de direnarts geweest, die zei ons dat hij "op" was Verdrietig en dat we hem maar moesten verwennen. vannaf gisteren kon hij niet meer lopen, en lag hij steeds op een plekje, Toen we net thuis kwamen van mijn oma, lag hij op de grond, toen hebben we hem op zijn kussentje gelegd, en hij kon helemaal niet meer goed ademen en hij schokte steeds, hij kreeg het steeds benauder, todat hij opeens helemaal stil lag...zijn hartje was gestopt. Huilen Huilen Verdrietig Ik ben nu heel verdrietig en ik moest ook heel erg bij hem huilen, maar hij is nu weer bij zijn vriendje, die vorige jaar is overleden.... BOBBY I LOVE YOU 4-EVER!!! Verdrietig


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:42

Ach jeetje, veel sterkte hoor! Het is een oude kat geworden en heeft vast een goed leven gehad, blijf daar aan denken!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:43

ah ik weet wat het is heb zelf 5 poezen in me leven verloren. maar jouwe is gelukkig nog oud geworden en een goed leven gehad.
Huilen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:43

hey
wat naar nou voor je. Ik weet hoee je je voelt. Mijn hond heb ik zien dood gaan voor mn eigen ogen. in het begin d8 ik dat ik niet kon leven zonder haar. Dat je je zo erg aan een dier kan hechten... Verdrietig
Ik wens je heel veel sterkte hoor!

I love to love!

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 15:44

Bedankt Verdrietig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:45

Een dier afgeven is nooit leuk. Ik heb bij mijn dieren ook altijd nog een rottige beslissing moeten nemen, wel of niet laten inslapen. Ze zijn nooit vanzelf gestorven, ik moest ze altijd uit hun lijden laten verlossen. Echt beroerd voel je je dan. heel veel sterkte.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:45

he wat naar. Nou ja hij is fijn thuis overleden en is nog lekker verwend.

gecondoleerd hoor

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:54

ochie.... das echt niet leuk nee Huilen Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn katten dood gaan... Ik leef heel erg met je mee en wens je veel sterkte...
Huilen Huilen Huilen Huilen
Dikke kus Angel

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:54

Jee wat rottig joh. Ooit zal ik het ook meemaken maar ik hoop het nog lang uit te kunnen stellen met mijn vier katten. Het lijkt me verschrikkelijk.

Sterkte! Mieke

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:54

Gecondoleerd.

Wel fijn dat hij thuis is overleden... Verdrietig

Sterkte!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 16:15

Wij hebben een poes gehad die 18 jaar is geworden. Mijn moeder heeft haar zelf opgevoed, omdat de moeder dood was. ze lag altijd in de fruitmand boven de kachel en 's nachts bij mijn moeder op bed op de electrische deken. Op een avond merkte mijn moeder al dat ze stervende was. Niet aan een ziekte, maar van ouderdom.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 16:19

Ah, ik leef met je mee! Ik heb zelf ook een hond verloren, echt een schat van een beest! Ik weet hoe je je voelt Verdrietig
Heel veel sterkte hoor!!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 16:28

Bedankt allemaal hoor Verdrietig

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 17:46

Hé wat rot joh! Zo is onze vorige kat Droppie ook overleden, hij was ook 'op'. Ook hij had een goed en lang leven gehad (is 14 geworden). Het is verdrietig, maar probeer je hem maar te herinneren zoals hij was voordat hij 'op raakte'. Sterkte joh!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 18:26

Ik weet hoe je je voelt Huilen Ik heb een tijdje terug ook 1 van mijn katten in moeten laten slapen, omdat ie zo ziek was.
Jouw Bobby is in ieder geval rustig en vredig heen gegaan zonder een lange lijdensweg. Heel veel sterkte meis...

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 18:27

He jakkie.. heel veel sterkte!
Liefs Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 19:31

Heel veel sterkte, echt rot voor je!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 19:34

Wat naar voor je, onze kat Ukkepuk is drie jaar geleden ook overleden toen 'ie zeventien was, weet hoe het voelt, veel sterkte. En bedenk dat het voor de kat zelf het beste was en dat hij een fijn leven heeft gehad. Sterkte!!


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:04

Ah gut, wat sneu zeg. Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn hondje dood zou gaan. Maar ja de dood hoort bij 't leven jammergenoeg.

Veel sterkte!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:28

Putverdurie zeg, ik weet hoe je je voelt hoor! Heel naar. Gelukkig heeft ie een mooi en goed leven gehad bij je met zijn 16 jaar!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:28

Verdrietig Gecondoleerd en heel veel sterkte! Bobby heeft gelukkig wel een fijn en lang leven gehad! Enne, denk aan de fijne, leuke dingen die je met 'm deed toen ie nog 'vrolijk' was, je hebt heel veel plezier van hem gehad he? En de dood hoort er ook bij, dat gebeurt met onze 2 honden, met jou, met mij.. Verdrietig

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 22:34

Goh Pino, heel veel sterkte met het verlies van je lieve vriendje!!!!!

Groetjes Monique

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 01:32

heel veel sterkte !;( Huilen bij mij zijn er in totaal wel 8 katteb dood gegaan!nu hoop ik dat deze kat lang mee gaat!want we wonen niet meer aan zo'n drukke weg!

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 18:36

echt bedankt allemaal voor jullie lieve reacties hoor! Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnneMarijeP, Barb, charrr91, Condor, douschka, Eefje_Sammy, fro, GoogleAdsense, hagelslag, Indy_Mouse_9, Julimy, Nescio18, nonosb, Wpaard, xAlice, xSalina en 63 bezoekers