Het paardenwereldje is hard...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 20:31

Snik, eindelijk had ik alles wat mijn hartje begeerde.. Een super pony en een GEWELDIGE stal..
Maar vandaag kwam mijn oom mij even mede delen dat er iemand anders in komt te staan...
Mijn oom kan er niets aan doen want hij huurde het ook maar, maar hij wist net zo min als ik dat er zosnel een einde aan zou komen..
En dan net nu heel de stal eindelijk af is, en zo mooi geworden...
Ik baal echt verschrikkelijk. het was daar zo tof. We hadden alles wat we maar wilden, kheb altijd geroepen dat het er beter was dan op pension..
Al het werk en geld in het oh zo mooie stalletje gestoken... Zucht..
Mijn oom heeft al weer iets anders geregeld, een gratis weide waar we weer een stalletje mogen bouwen, maar we moeten dus weer van voor af aan beginnen...
Morgen gaan we naar de nieuwe wei kijken,dus hopelijk is het betje te doen... ben erg benieuwd, hoop het echt... Duimen jullie voor me???

xxxjes, een zeer verdrietig meisje...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:37

Nou zeg, daar word je dag ook niet beter door. Errug jammer voor je, en Pinky. Hopelijk gaat het door met dat weitje, wand je moet toch wat. Veel suc6, en sterkte!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:39

veel succes en gaat mysty dan ook mee? ja zeker... wel effe slikken zeg als je er zo hard aan gewerkt hebt.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:42

Kan me heel goed voorstellen dat je je heel erg stinkmodder voelt net nu je denkt dat je alles voor elkaar hebt...........zo zie je maar geniet van alle momenten Knipoog
Ik hoop dat je in jullie nieuwe wei net zo fijn zult hebben als dat jullie het nu hebben!!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 20:48

Ja tuurlijk, Mysje gaat ook mee!

Mijn pa heeft net gebelt naar de man die het voor ons regelt. Hij vertelde toch wel weer wat leuke nieuwtjes...
Het is achter een woonhuis bij erg aardige mensen (dat moet ook wel als ze ons er gratis laten staan). We moeten het nog wel afzetten (de wei is evengroot ong dan de wei die we nu gebruiken) maar er staat al een shetje (die MOETEN we verzorgen (oh wat erg Knipoog). Verder 4 schapen (Meehhh) en nog wa kiepkes *LOL*
Klinkt nu wel erg leuk. T's zal weer een hoop geld gaan kosten, maar ja, wie weet worden we er wel beter op... Hope so! In ieder geval zijn alle mensen die ermee te maken hebben super hulpzaam, wauw, niet verwacht.. Ze hadden ons er ook gewoon uit kunnnen zetten en kunnen zeggen zoek het maar uit!
Morgen of overmorgen gaan we kijken naar de aankomende wei.. ben benieuwd..

Groetjes een weer iets minder terleurgesteld meisje

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:50

Wat jammer zeg, voor jou en Pink Frusty .
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu gigantisch loopt te balen!!!
Ik hoop dat dat andere weitje ook mooi is Scheve mond\

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:51

Wel jammer, maar idd, ga je lekker verheugen op je nieuwe wei! Ook leuk voor pinky en mysty, hebben ze nog een maatje erbij! Je zal het vast naar je zin krijgen op je nieuwe plek!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:53

het komt wel goed en waarom zou het veel geld kosten? ooh ja je meot de omheining nog doen maarre er staan tog al dieren, en zonder stal?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:55

Hoi!
Ga je daar dan een stalletje bouwen die je af kan sluiten? Dus geen schuilstal?
Want bij een schuilstal kunnen de kippen en schapen er gewoon in, en durft je pony er niet bij te gaan staan, of het past niet meer hihi.
Lijkt me dan wel zielig als de pony niet durft... ach ja er komt wel een goeie oplossing voor.
Wel leuk zo'n shetje erbij! Je zou samen kunnen doen met het hooi, stro, voer e.d., waardoor het voor iedereen gemakkelijker is?
Succes in elk geval!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:01

ach ja, je moet maar denken dat je nu veel beter komt te staan (maar tuurlijk blijft het vervelend)

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 21:02

Mirte: ja khoop dat het geen hengst is, anders kunnen ze lekker met zn 3tjes staan!
Wel fijn als Inge met Mysty gaat wandelen want Pinky gaat compleet door het lint als Mysty weg is!
Yentl: Omdat we een stel paaltjes moeten bijkomen, schrikdraad, en een complete stal...
Dorine: Ja zeker, een afsluitbare stal! Want Pink heeft de aanleg dik te worden, dus die moet af en toe op stal opgesloten worden Haha!
De shet is van de man die 'onze' weigaat huren. Die heeft hij daar dus gezet omdat er maar een bep aantal paarden in een huur wei mogen staan, en daar zit hij dus aan als hij zijn paardjes erin zet.
maar ik vind het niet erg! Shetjes zijn gaaf Cool

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 21:03

Ik hoop het Stef...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:07

Waar is dat ergens Kim? Nog wel ergens waar ik makkelijk kan komen met Robin hoop ik!?!? Verward Verdrietig

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 21:22

Vrees dat het best een endje is Nath.
het is in de Stad Van Gerwen. helemaal de andere kant op dus Verward
Helaas Boos!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:29

*snif* waar ligt dat ergens eigenlijk Verward dus nu kan ik waarschijnlijk ook niet met die meeting van Ineke met robby komen Huilen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:44

heeey bah dat is pech maare wel gemeen dat hij dat nu net nou de stal af is doet. Breek je de stal weer af of laat je diegene nu met een mooie luxe stal zitten?

Ach schaapjes zijn ook erg leuk en dan heb je ook een kleinbeetje een eigen shet!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 00:18

Jeetje, wat balen zeg! Zo onverwacht!
Hopelijk is jullie nieuwe plekje ook super!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:22

Hoi Pinky, waar is dat dan ergens in de stad van Gerwen? Ik kom daar namelijk wel eens, te paard. Waarom zet je je pony anders niet op een pensionstal?

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 10:01

He wat balen, net nu die stal af is...waarom is dat nou niet eerder tegen je gezegd...lijkt mij dat de verhuurders het al eerder wisten dat je eruit moest. banketstaaflig hoor Scheve mond\

Ik hoop dat die nieuwe wei ook leuk zal zijn. Jammer dat ik nu je mooie stal niet kan bewonderen Frusty Verdrietig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:41

Balen zeg, maar ik zal komen helpen volgende week!
(ik als afraster-deskundige...)
Wanneer moeten Pinky en Mysty overgehuisd worden? Of is dat ondertussen al gebeurd? Weer lopend?

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:47

balen zeg. Was net de stal af. maar je er is weer hoop he?

Laat je niet kisten hoor

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 14:19

Die vent is natuurlijk ook niet achterlijk. Hij had heus wel door dat jij druk aan het bouwen was en hij wreef zichzelf mooi in zijn zijn handjes want hij krijgt nu gratis een mooie stal. Als je nu weer ergens anders begint doet hij het zo weer. Je moet nooit veel geld in andere mensen steken als zulke dingen niet zeker is.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 14:39

Pinky_Girl, wat balen voor je meis!!!! Maar het komt allemaal wel weer goed!!! Ik duim voor je!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 15:59

Desiree: weet ik nog niet zeker... Vanavond of morgenavond gaan we erheen. ben benieuwd
Ineke: oohh, ik ben er misschien nog wel als jij en nath komen hoor! Khoef er niet alla minuut uit!
nadia/buster: Hehe alle hulp is welkom Vingers aflikken je bent van harte welkom meis!
Uhm, "zodra de wei eens af is" Zei die huurder. nee nee nie lopend, ze brengen ons met de trailer Cool
Heike: Nee hoor, ik ben niet voor 1 gat te vangen, voor Pinky doe ik alles!
Steef: nee hoor, die man wist van niets. En bovendien mag ik het stalletje compleet meenemn, maar ja, dat brakke hout wat er al 50 jaar staat wil ik nie eens! Die man is juist super aardig! Hij zorgt voor een nieuwe wei met mogelijkheid tot stal, geeft ons alle tijd, helpt mee verhuizen en brengt onze pony's weg, dussuh, die man is wel prima. Hij vind het zelf ook heel rot voor ons, maar je mag maar 5 paarden op 1 gehuurde wei zetten, en aangezien hij er al 4 heeft... maar hij belooft het allemaal goed, dus als dat uitkomt, is het prima. Hijhad het zelfs al over een vergoeding omdat wij er zoveel geld ingestoken hadden, dat vond hij zielig.
En bovendien 'krijgen' we een shettie Cool Haha
Jurga: Dankje
Kusje

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 18:27

Citaat:
Op 2001-09-24 20:48, schreef Pinky_girl:
Ja tuurlijk, Mysje gaat ook mee!

Mijn pa heeft net gebelt naar de man die het voor ons regelt. Hij vertelde toch wel weer wat leuke nieuwtjes...
Het is achter een woonhuis bij erg aardige mensen (dat moet ook wel als ze ons er gratis laten staan). We moeten het nog wel afzetten (de wei is evengroot ong dan de wei die we nu gebruiken) maar er staat al een shetje (die MOETEN we verzorgen (oh wat erg Knipoog). Verder 4 schapen (Meehhh) en nog wa kiepkes *LOL*
Klinkt nu wel erg leuk. T's zal weer een hoop geld gaan kosten, maar ja, wie weet worden we er wel beter op... Hope so! In ieder geval zijn alle mensen die ermee te maken hebben super hulpzaam, wauw, niet verwacht.. Ze hadden ons er ook gewoon uit kunnnen zetten en kunnen zeggen zoek het maar uit!
Morgen of overmorgen gaan we kijken naar de aankomende wei.. ben benieuwd..

Groetjes een weer iets minder terleurgesteld meisje




Balen hoor, dat je weg moet bij je stalletje!
Maar dit klinkt toch ook wel weer errrruugg leuk hoor!!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Babootje, Dark7, DemiSisa, GiGi_90, hokke, Karlijn_dv, Lauke, MarjanB, mirriejj, Rianneko, robbie88, Symke, Vagabondo, xSannee en 92 bezoekers