mag ik mijn mest wegbrengen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 18:14

ik heb altjd een kruiwagen naast de stal staan, en als ie vol is gooi ik hem bij de buren op de moestuin. Hiervoor hebben wij toen we honey kochten een hek gemaakt aan de kant van de moestuin, zodat we niet helemaal om hoeven lopen. Zodra ik dat hek doorga sta ik dus gelijk op de moestuin, en dan moet ik het nog ff achteraan brengen. Ik hoeg GEEN openbare weg op of over.
Mag dit? Heb nu 2 volle kruiwagens staan, en heb maar 2 kruiwagens. M.a.w. ik kan mijn mest niet kwijt


Ineke2

Berichten: 33034
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 18:41

Als je niet in of vlakbij een besmet gebied woont mag het volgens mij wel weer mits je desinfecteerd ect...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 19:36

zou t even met je buren overleggen. denk niet dat t erg is. je gaat de openbare weg niet over en je komt ook niet (dichter) in de buurt van evenhoevige dus of t nu bij jou op t erf ligt of bij de buren maakt weinig uit.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 20:19

Is op "eigen terrein" dus geen probleem.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Afanaisa91, Alocasia, Astrid_Brann, BETUWE, Brandje_04, brennie85, Dennenboom, Ghazella, GrapeshotBot, Hootje, ingvdh, Inney, Lieuwkje_90, lizy29, maj0, Mars, meintje, mingming, Phen, pluklief, TessaxQuincy, Wpaard en 78 bezoekers