~*paardenliefde*~

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

~*paardenliefde*~

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 16:02

dit is misschien wel een beetje onzinnig topic hoor.......maar soms als ik naar mijn lievelingspaarden toega,dan heb ik echt zoiets van *zucht* lievere en leukere paarden ken ik niet..........hebben jullie dat ook weleens,ik kan dan soms geen fouten bij mijn lievelingen ontdekken Haha!

ps wie kan er een avatar maken van een gewone foto?pb me ff als je wil,thnnxxxxxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:06

hmm neej die tijd heb ik gehad denk ik Schijnheilig Toen ik nog druk aan het trainen was met rydar en de vorrige dag was alles super goed , dan was ik wel helemaal in love op mijn paardje... maar als rydar dat merkte liet ie me vanuit de 7de hemel een flink eind naar beneden donderen met zijn heerlijke dwarse gedrag... Schijnheilig

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:21

Hmm.... Ieder paard heeft zijn voor en nadelen. Leo is een engeltje, gouden gedrag, maar heeft ook heeeeel wat minpunten. Zo dwars als een end hout, oa.
Ik denk bij geen één paard 'dit is de liefste / mooiste van de wereld'
geen één paard is volledig perfect, als het kwa uiterlijk is, hoe is zijn gedrag en loopkwaliteit dan, en natuurlijk andersom.

Heeft jouw paard dat wel: houden die knol, die is heel wat waard Haha! Schijnheilig Knipoog

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 16:41

ach zo denk ik niet altijd hoor,maar soms,als ze bv zo ontzettend lief kijken,dan smelt ik echt.....Haha!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:56

Ik zal Den niet zomaar weg doen, voor mij is hij geweldig. Maar helemaal perfect is hij ook niet hoor. Ik sta ook wel eens op hem te schelden. Maar kan ook weer niet lang boos op hem blijven.

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:22

Ik heb elke dag zo iets van *zucht* wat is ze ook zoooo lief en schattig en mooi!!! *verliefd*
Maar fouten zijn er zo nu en dan wel hoor Lachen Lang boos blijven kan ik echter niet Haha!

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 08:26

Tancreda4 schreef:
Ik heb elke dag zo iets van *zucht* wat is ze ook zoooo lief en schattig en mooi!!! *verliefd*
Maar fouten zijn er zo nu en dan wel hoor Lachen Lang boos blijven kan ik echter niet Haha!


tja oke geen enkel paard is perfect,maar ze kunnen wel bijna perfect zijn Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 09:48


machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:27

ja dat heb ik nou ook!
dat is zooo raar he.
en dan vooral als macho wel naar mij luistert en bijv. niet naar iemand anders... dan heb ik echt zoiets van Lovers tussen mij en macho komt niemand in!
ma als je een goede band met je paardje hebt dan is dat nog deste erger.
macho is mijn lieverd... Pling
maar opzich is daar niets mis mee we zijn gewoon heel erg tevreden dat onze paardjes zo lief en mooi en geweldig zijn. OK dan!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:01

Snoevie schreef:
maar soms,als ze bv zo ontzettend lief kijken,dan smelt ik echt.....Haha!


dat heb ik nu aan de hand met mijn nieuw paardje Prima Lovers . ze is zo een lieve fletskont in de wei, maar ze heeft nogal veel energie dus ze kan wel eens iets doen wat ik niet zo graag heb. En dan ben ik boos op haar, pitst ze haar bovenlip zo samen en kijkt ze met zo een pruillipje van: wat heb ik nu weer misdaan Schijnheilig
en mijn ander paardje Evita kan er ook wat van: als die iets misdaan heeft kijkt ze altijd zo weg met een scheinheilig gezichtje "ik deed toch niks Schijnheilig "

wat een ander denkt weet ik niet en kan me eigenlijk niet veel schelen, maar voor mij zijn die 2 de grootste schatten van paarden die er rondlopen Lovers