Gezocht info over zoon van Sambertino

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kabouterdans
Berichten: 5082
Geregistreerd: 19-06-02

Gezocht info over zoon van Sambertino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 10:47

Dit n.a.v. dit topic:

[EA] TK bont hengstveulen (paard) = VERKOCHT

Na wat speurwerk ben ik te weten gekomen dat de opa van het veulen Sambertino is.
De vader heeft als jaarling in de draad gezeten en is er helemaal bovenop gekomen.
De papieren zijn verloren gegaan, omdat men niet had verwacht dat hij helemaal zou herstellen.
Hij zou geboren zijn in 1996-1997??
Volgens de informatie was zijn moeder een engels volbloed.
Hij heeft in Hellendoorn ter dekking gestaan en is daarna naar het buitenland verkocht.

Bij wie gaat er een branden na deze informatie???????


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:55

WOW! SAMBERTINO! DIE IS TOCH VAN SAMBER?!(vandaar dat ik hem zo leuk vond!)

Bij ons op de manege hebben ze twee paarden van Samber, zal er binnenkort foto's van maken!

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:58

ik heb een aantal jaren gereden op de manege en handelstal waar jij het over hebt. Hier stond idd een bonte dekhengst van Samber, echter hette deze Ivo. Hij is toendertijd verkocht naar het buitenland (ik geloof duitsland maar weet dit niet helemaal zeker) maar is sinds een half jaar weer terug op deze manege/handelstal. mocht je het telefoonnummer van de eigenaar willen hebben dan moet je me ff pb'en.
ik zal zo even een oude foto in scannen (als dit lukt) en dan plaatsen

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:34

ok hier dan de foto helaas niet duidelijk en van zeer slechte kwaliteit omdat scannen niet lukte heb ik met de digi een foto van de foto gemaakt. Ik hoop dat je er toch iets aan hebt.
Afbeelding

Verder kan ik vertellen dat het een ontzettend lief paard is (een echte knuffel kont) dat vrij makkelijk te rijden is maar niet hoger is gekomen als de M dressuur. Springen vind hij erg moeilijk maar hij zal het voor zijn ruiter altijd proberen te doen.

Kabouterdans
Berichten: 5082
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 07:04

susan schreef:
ik heb een aantal jaren gereden op de manege en handelstal waar jij het over hebt. Hier stond idd een bonte dekhengst van Samber, echter hette deze Ivo. Hij is toendertijd verkocht naar het buitenland (ik geloof duitsland maar weet dit niet helemaal zeker) maar is sinds een half jaar weer terug op deze manege/handelstal. mocht je het telefoonnummer van de eigenaar willen hebben dan moet je me ff pb'en.
ik zal zo even een oude foto in scannen (als dit lukt) en dan plaatsen


Bedankt voor je reactie.

Ik had al gebeld met de eigenaar voordat ik het bericht op bokt zette.
Ivo is het niet, er hebben daar 2 bonte hengsten gestaan,
waarvan 1 nog in het buitenland zou zijn.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:38

hi
Sambertino heeft bij gebroeders van Manen in Ede gestaan. Hij is eind 1999 verkocht naar Engeland waar hij nu ter dekking staat bij Cheryl Mitchell. Kijk eens op www.sambertino.com of mail/bel haar eens. Zijn super aardige mensen, en die willen je overal wel bij helpen. Volgens mij is er nog DNA materiaal in wageningen beschikbaar v Sambertino. Mijn vriendin heeft als 1e met hem gedekt en zijn oudste nakomelingen zijn dit jaar (2003) 5 geworden..dus in principe als hij opa zou zijn van jou paardje....lijkt mij dit haast onmogelijk....

Haha!

Kabouterdans
Berichten: 5082
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 13:43

RUBYWHITE schreef:
hi
Sambertino heeft bij gebroeders van Manen in Ede gestaan. Hij is eind 1999 verkocht naar Engeland waar hij nu ter dekking staat bij Cheryl Mitchell. Kijk eens op www.sambertino.com of mail/bel haar eens. Zijn super aardige mensen, en die willen je overal wel bij helpen. Volgens mij is er nog DNA materiaal in wageningen beschikbaar v Sambertino. Mijn vriendin heeft als 1e met hem gedekt en zijn oudste nakomelingen zijn dit jaar (2003) 5 geworden..dus in principe als hij opa zou zijn van jou paardje....lijkt mij dit haast onmogelijk....


De leeftijd heb ik doorgekregen van een handelaar, dus die kan
er best naast gezeten hebben Verward


RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:48

dat kan idd....maar dit is de informatie wat ik zo heb, dus wie weet kan het je verder helpen. Je vertelde mij dat de papieren kwijt geraakt zijn...weet je ook wat voor papier erbij zat? Van welk stamboek? Anders zou ik je adviseren contact op te nemen met het desbetreffende stamboek. Als veulen zijnde is er vast en zeker en schetser geweest. En als de merrie papieren heeft, als voorbeeld KWPN papier, de merrie heet MERRIE 1 met registratienummer 98.0000 dan bel je gewoon op naar het KWPN, vraag naar de afdeling stamboek registratie en zeg dat jij graag van de kwpn merrie met naam MERRIE 1 met registratienr 98.0000 een uitdraai wil hebben (kunnen ze je faxen/mailen/opsturen per post) van al haar geregistreerde nakomelingen. Staat die jaarling er tussen, voila...

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers