even peilen: behoefte aan clinics etc in N-H?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

even peilen: behoefte aan clinics etc in N-H?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 23:34

Op de manege waar we staan, in Beverwijk, zijn wij in de gelegenheid om clinics en/of (oefen)wedstrijden te gaan organiseren. Er staat al een clinic gepland, daar komt zo een apart topic over.
Maar voor we ons daar helemaal in gaan gooien zouden we graag willen weten of er uberhaupt behoefte is aan een locatie erbij in Noord-Holland omdat er natuurlijk al een aantal plaatsen in N-H zijn waar een en ander georganiseerd wordt. Maar goed, een extra mogelijkheid erbij is natuurlijk nooit weg?
We hebben de beschikking over een binnenbak, buitenbakken en de kantine, en er is ook altijd (beperkte) boxruimte vrij te maken. Op zich wel mooi dus.
We denken in eerste instantie aan clinics voor bijv. beginnende (wedstrijd)ruiters, en laagdrempelige oefenwedstrijden.

Dus commentaar, meningen en ideeën? Shoot Haha!

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 08:12

Ik ben helemaal voor de laagdrempelige oefenwedstrijden Haha! .

Ik denk dat er best wel vraag is naar meer van die Groene Beginners wedstrijden zoals die laatst in Exloo gehouden zouden worden. Dus alleen Walk & Jog en met flink wat uitleg van de jury.
Of een Jungpferdenprufung zoals de DAWRA die wel eens organiseerd .

Clinics zijn altijd een goed plan, ook in Noord Holland Knipoog !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 08:39

Als ik in Alphen was blijven wonen was ik vast en zeker vaste klant geworden, maar nu wordt het een beetje te ver voor mij. Op zich denk ik dat er aan dergelijke activiteiten door het hele land heen behoefte genoeg is....

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 08:40

Flevoland is ook nog steeds zo'n achtergebleven gebied Boos!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:22

Absoluut! In N-H zit vooral veel reining, dus wat mij betreft ben ik wel in voor wat meer allround clinics. Of algemene zaken zoals round pen training of meer in de richting van NH.

En oefenwedstrijdjes zijn altijd top. Dan idd graag met veel uitleg, zodat je wat puntjes kunt verbeteren voor de "echte" wedstrijden.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:32

Ja, Absoluut veel interesse van mijn zijde!!!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 15:31

Ok mooi, hier kan ik wat mee
Het lijkt ons leuk om in elk geval regelmatig een oefenwedstrijd te organiseren, dus daar kunnen we dan mee aan de gang.
Verder hadden we idd ook al het idee om het qua clinics wat allround en algemeen te houden, en dan niet alleen rij-clinics, want er is nog veel meer te bedenken.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:41

Mac schreef:
Absoluut! In N-H zit vooral veel reining, dus wat mij betreft ben ik wel in voor wat meer allround clinics. Of algemene zaken zoals round pen training of meer in de richting van NH.

En oefenwedstrijdjes zijn altijd top. Dan idd graag met veel uitleg, zodat je wat puntjes kunt verbeteren voor de "echte" wedstrijden.




Dus 1 keer per maand en Saturday Let It Rein Night
is niet verkeerd????

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:22

Dat is inderdaad niet verkeerd Blaze

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:43

Blaze schreef:
Dus 1 keer per maand en Saturday Let It Rein Night
is niet verkeerd????

Nope! Helemaal als het dan niet alleen maar Reining is ?!?
Lachen

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:47

leuke plannen OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:47

Blaze, als je het elke maand gaat houden, zit je dan niet met de Saturday Night Slide van Holy Cow? Of is dat niet meer?
Zou zonde zijn als jullie elkaar in de weg gaan zitten, terwijl je elkaar juist kunt versterken. Ik hoor trouwens niemand meer over Holy Cow tegenwoordig Verward

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:53

Sonja"]
Blaze, als je het elke maand gaat houden, zit je dan niet met de Saturday Night Slide van Holy Cow? Of is dat niet meer?
[/quote]
Zaterdagavonden zat in één maand hoor, moet lukken !

[quote="Sonja schreef:
Zou zonde zijn als jullie elkaar in de weg gaan zitten, terwijl je elkaar juist kunt versterken. Ik hoor trouwens niemand meer over Holy Cow tegenwoordig Verward

Mac ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:58

Ahaaaaaaaaa vandaar dat de MacdeLuxe een blijvertje is
Hihi
Maar de Saturday Night Slide was toch een wekelijks iets?

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:02

Sonja schreef:
Ahaaaaaaaaa vandaar dat de MacdeLuxe een blijvertje is
Hihi
Maar de Saturday Night Slide was toch een wekelijks iets?

De Saturday Night Slide wordt ongeveer 5x per jaar georganiseerd. Ik heb alleen mijn paard verhuisd, dus ik ga me langzaam terugtrekken uit het Holy Cow gebeuren ... maar de Saturday Night Slide is dus geen wekelijks iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:05

Ooooooooooooowwwwwwwwww dat dacht ik Haha! Tja, klok horen luiden, maar verder..... Was voor ons helaas toch net effe wat te ver voor de zaterdagavonden, dus ben er ook nooit geweest. Ik vind het altijd zo naar voor de stalhouder om zaterdagavond nog zo laat thuis te komen.... (had denk ik best gemogen van Frenk hoor, maar vond ik zelf geen fijn idee)

Maar dan is het dus helemaal zekersteweten een heeeeel goed plan.... Wie gaat dit voor het oosten van het land organiseren? Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:10

Sonja schreef:
Maar dan is het dus helemaal zekersteweten een heeeeel goed plan.... Wie gaat dit voor het oosten van het land organiseren? Haha!


jij toch Haha! *LOL* Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:15

Ehhhhhhhhhhhhhhhh Haha!
Volgens mij ging ik daar vooral wonen om het bos om te ploegen, toch?
Eerst maar es een beetje thuis worden daar.... Ik sta daar trouwens wel op een verrekte mooie locatie om zoiets op te zetten.... vlak langs de A1, manegeeigenaar staat niet negatief tegenover western.....

Ach, wie weet... Haha!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 22:50

Paintje"]
[quote="Blaze schreef:
Dus 1 keer per maand en Saturday Let It Rein Night
is niet verkeerd????

Nope! Helemaal als het dan niet alleen maar Reining is ?!?
Lachen
[/quote]


Er zitten meer zaterdagen in een maand Cool
ook pleasure horsmanship en trail (als het materiaal compleet is)
komen aan de orde.
Wat betreft de saturday night slide horen we erg weinig en wat we horen is uit derde hand,dus een beetje duidelijkheid is prettig en we zien onze plannen als aanvulling en niet (als ze het blijven organiseren) als in de weg zitten.

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:15

Blaze schreef:
Wat betreft de saturday night slide horen we erg weinig en wat we horen is uit derde hand,dus een beetje duidelijkheid is prettig en we zien onze plannen als aanvulling en niet (als ze het blijven organiseren) als in de weg zitten.

OK. Nogmaals dan. Uit eerste hand: de Saturday Night Slides worden 5x per jaar gehouden. Dit jaar ben ik daar nog direct bij betrokken; volgend jaar niet meer. Resterende SNS's voor dit jaar zijn gepland op 18 october en 29 november. 2 november is er een onderlinge wedstrijd met de onderdelen: showmanship at halter, pleasure, trail, reining, horsemanship en spel. Niet door Holy Cow georganiseerd, maar wel interessant: 13 en 14 september is er een tweedaagse clinic door Doug Allen op de Kalverhoek.

Is ook Blaze weer op de hoogte Haha! .

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:55

Sandra.k schreef:
Op de manege waar we staan, in Beverwijk, zijn wij in de gelegenheid om clinics en/of (oefen)wedstrijden te gaan organiseren. Er staat al een clinic gepland, daar komt zo een apart topic over.
Maar voor we ons daar helemaal in gaan gooien zouden we graag willen weten of er uberhaupt behoefte is aan een locatie erbij in Noord-Holland omdat er natuurlijk al een aantal plaatsen in N-H zijn waar een en ander georganiseerd wordt. Maar goed, een extra mogelijkheid erbij is natuurlijk nooit weg?
We hebben de beschikking over een binnenbak, buitenbakken en de kantine, en er is ook altijd (beperkte) boxruimte vrij te maken. Op zich wel mooi dus.
We denken in eerste instantie aan clinics voor bijv. beginnende (wedstrijd)ruiters, en laagdrempelige oefenwedstrijden.

Dus commentaar, meningen en ideeën? Shoot Haha!


ik heb je gepbt over dit onderwerp dus ik hoor graag een reactie van je (jullie).

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:41

Vooral dingen voor (vrij) jonge paarden en dan op een zo breed mogelijk terrein lijken me leuk Lachen . Mits ik vervoer kan regelen *LOL* .

babybelle
Berichten: 51
Geregistreerd: 15-12-01
Woonplaats: midwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 21:55

Leuk!!!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 22:35

TRAIL!!!!!
Als er toevallig ook een (of meer Lachen ) trail clinic georganiseerd wordt, ben ik heel graag van de partij bij jullie!
Leuk hoor!