vriendje voor ons hengstje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

vriendje voor ons hengstje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 13:51

hoi,
naast onze 3 merries hebben wij ook nog een fries hengstenveulentje. ik zou hem graag hengst laten ,dus hij kan niet bij de merries blijven. ik heb al een weiland voor hem waar hij na de winter heen gaat. nu is mijn vraag kan ik er geen ander hengstje bijzetten zodat hij een speelvriendje heeft. we zullen er wel elke dag heengaan maar ja wat dan met de overige 23 uur? hij is ook al gewent om in een kleine kudde te staan dus zal het voor hem heel erg zijn om ineens alleen te staan. zou het lukken samen met hem een shetlander of een welsh hengstje in het weiland te zetten ? maar dan ook wel een veulen?


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 13:52

Het beste is het idd om je veulen in een groep te laten opgroeien. Kun je hem niet in de opfok zetten?

* To Belg, or not to Belg *

bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 13:57

hoi,
ik weet zo nergens iets bij ons in de buurt. maar als hij dan naar huis komt staat hij ook alleen dan en daarom zou ik graag een vriendje bij hem zetten die bij hem kan blijven .
groetjes

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 15:25

Je kan er best een paardje bij zetten, ook een shetlander, op jonge leeftijd zijn ze wat kleiner dus dr is geen gevaar dat in een stoeipartij de shetlander iets zal overkomen. (kleine incidentjes niet meegerekend, maar dat gebeurd elk paard) Ik zou het gewoon doen, is wel zo fijn voor je paard!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 16:26

bedankt. ik ben er al zo goed als zeker van dat ik het ga doen.kan hij toch wat spelen


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:37

Ik zou er voor kiezen om een veulen tussen leeftijdsgenootjes op te laten groeien, dat is leuker voor hem dan met een volwassen paard imo.
Waar ligt Westerlo ergens, want ik kan het niet vinden.

bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 10:57

hoi,
westerlo ligt in belgiƫ te antwerpen.ik ben wel van plan om als ik er een paardje bijkoop eentje van dezelfde leeftijd te kopen hoor.
groetjes

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:29

ja, een shetlander is idd goedkoop in aanschaf en onderhoud en een leuk speelkameraadje, heb er binnenkort wss te koop, waaronder een heel leuk jaarlinghengstje, als je interesse hebt, pb maar!

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Jane808, Trendiction en 38 bezoekers