avond-opleiding HAVO

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

avond-opleiding HAVO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 23:29

Wie heeft hier een avond opleiding van de HAVO gedaan? En hoe lang heb je daar over gedaan? En beviel het? Wat zijn de voor- en nadelen?

Oftewel: info!!!!!!

Thanx

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 23:42

Aan mijn info heb je weinig. Ik heb het gedaan, maar niet afgemaakt Scheve mond
Alleen klas 4 gedaan op de avondschool (NAC in Groningen). Wil het ooit nog wel eens afmaken. Ben toen aan een andere opleiding begonnen. Beetje dom, had beter dat laatste jaar erbij kunnen doen.

Het beviel prima. Vrijwel iedereen komt om te leren en niet om te klieren. Dat was een openbaring voor mij Haha! Er zaten voornamelijk volwassenen bij mij in de klas, ik was een broekie met mijn 17 jaar.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 07:43

Is dat een hele HAVO opleiding, of werkt dat met certificaten?
Ik heb er geen ervaring mee, heb de havo op de middelbare school afgerond.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 10:58

Ik heb afgelopen jaar het laatste staatsexamen HAVO oude stijl gedaan. Vanaf 2004 worden er geen examens oude stijl meer afgenomen, ben dus heel blij dat ik het gehaald heb. Ik heb het vis de LOI gedaan, naast mijn full-time baan en paarden, het was best zwaar en errug slecht voor je sociale contacten, maar dat moet je er voor over hebben denk ik.

Ik weet niet wat je verder wilt gaan doen (zelfstudie met de LOI of zoiets? Of via een ROC ofzo??) Maar wees ervan bewust dat het veel tijd en energie kost en dat je het er echt voor over moet hebben, halverwege opgeven is zonde!!!