Ik begrijp hier helemaal niets van!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-01 13:57

Gisteren hoorde ik van mijn instructrice dat een vriendin van haar, wiens paarden ook bij een boer staan, daar wel mag komen en andere pensionklanten ook.

Hallo zeg, dit snap ik ff niet! Als iedereen zich nou eens even aan de regels hield, dan blijft dat pokkevirus misschien nog een klein beetje binnen de perken!!!

Oké, ik vind het knap waardeloos dat ik niet naar Toon kan, ik maak me zorgen om mijn beestje, maar ik snap heel goed dat dit soort maatregelen nu nodig zijn, omdat mensen die hierover beslissen NIET de juiste maatregelen (durven) nemen.

Sorry voor mijn uitbarsting, maar hier kan ik dus even niet tegen. Boerderijbezoek is officieel verboden en dan hoor je gewoon niet een boerenerf op te gaan! Behalve als daar bepaalde afspraken over zijn gemaakt zoals bij Kim. Werk moet ook gedaan worden namelijk.

Ik baal ook wel als ik hier langs maneges rij en iedereen leuk op zijn paard zie zitten, maar goed het is mijn keuze geweest om mijn paard een 'BOERENLEVEN' te gunnen met dagelijks weidegang. Krijgen ze op de meeste maneges niet. Althans niet hier in de buurt.

groetjes Mieke