Protocollen van verschillende proeven omgedraaid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Protocollen van verschillende proeven omgedraaid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 12:03

Afgelopen zondag had ik wedstrijd en toen ik thuis mijn protocollen nog eens goed bekeek stonden er wel hele gekke dingen op. Ik rijd L1 en moest dus proef 14 en 15 doen. Op het commentaar bij proef 14 stond bijv. 'Zwaait uit in volte, gebroken lijn wel goed'. Maar dat zat er helemaal niet in! Dat is een onderdeel uit proef 15. Ook stond er bij Halthouden in de tweede proef: 'Dribbelt aan', maar dat had hij tijdens mijn middenstap in de eerste proef gedaan (allebei het vijfde onderdeel van de verschillende proeven) Echt superknullig. Bij mijn eerste proef is dus het protocol van de tweede ingevuld en andersom. Op zich maakt het voor de punten niet zoveel uit, die waren 152 en 153, dus die ontlopen elkaar niet zoveel, maar heeft iemand anders dit ook wel een gehad? Moet je daar nog een melding van maken en zo ja, bij wie??


Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:10

Ik heb geen idee of je er melding van moet maken. Het lijkt me niet echt noodzakelijk, aangezien het je eigen coupons zijn (dus ze zijn niet verwisselt met iemand anders). En je hebt geen winstpunt gehaalt.

Het maakt voor de KNHS denk ik ook niet uit welke proef je hebt gereden. Gewoon hoeveel winstpunten enzo. (denk ik)

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.


mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:50

ja moet je wel een melding van maken, bij het secretariaat en KNHS geloof ik. Dat was bij mij ook eens gebeurt, maar daar kwamen ze gelukkig nog voor de prijsuitreiking achter!!!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:54

Heb ik ook ooit gehad, maar was er op het terrein al achter gekomen. Meteen gemeld, bleek dat ik dan nog 1x prijs zou hebben. Toch mooi meegenomen.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:48

Je moet het meteen melden op de dag zelf bij het wedstrijdsecretariaat. Achteraf melden bij de KNHS heeft geen zin in dit soort gevallen.

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:41

Ik dacht dat de punten en opmerkingen op het witte formulier werden ingevuld waar ook je proef volledig op staat. En dat op de coupon alleen de eindpunten worden in gevuld. Dan zou dit niet meer moeten kunnen gebeuren. Alleen heb ik het wel een keer gehad dat ze op dit formulier wel de B hadden omgezet naar de L1 en op de coupon niet. Hierdoor liep ik dus wel een winstpunt mis. Gelukkig had ik er al 5 en mocht ik "toen nog wel" over naar de L2.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dassie001 en 39 bezoekers