wedstrijd rozenburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

wedstrijd rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 12:59

Gisteren had ik na 2 maanden niet starten een wedstrijd in Rozenburg. Heb net een weekje instructtie in Ermelo gehad en dacht er wel klaar voor te zijn.
Was alleen zelf erg moe van die week en had zaterdag heel erg veel gedaan zodat ik doodmoe in mijn bed rolde en helemaal vergeten was om de wekker te zetten.
Ik had afgesproken om om half 9 op stal te zijn, zodat ik lekker de tijd had om te vlechten en te poetsen enzo, want we zouden om 10 uur inladen en wegrijden.
Maar omdat ik mijn wekker niet had gezet, heb ik me dus verschrikkelijk verslapen! Om 10 voor half 10 Bloos! ging mijn telefoon: Waar blijf je nou?

Ik was uiteindelijk om tien over half zo'n beetje op stal en vraag me niet hoe het gelukt is, maar ik had om tien uur een gevlochten en gepoetst en gezadeld paard (zonder hulp) dus volgens mij heb ik wel alle records gebroken.

Nou, alles verder in de auto en op weg.

Ondanks het slechte begin van mijn dag ging de rest wel goed, want ik heb in beide proeven een winstpunt gereden en het was me daarvoor nog niet gelukt in de M1, om twee winstpunten op een dag te rijden.
Ik had 158 en 156 punten bij een jury die bekend schijnt te staan als streng (ik kende haar niet).
Had er zelf wel een lekker gevoel over, heb dan ook hard geoefend in dat weekje Ermelo.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 13:02

Jeuj!!!! Kei-goed gedaan van je. Bij jou is blijkbaar Haastige Spoed Heel Goed!
Netjes gedaan, op naar de volgende wedstrijd!

Toos paardloos

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:31

Gefeliciteerd OK dan! een stalgenootje van me moest daar ook starten en de eigenaar van onze stal kon de jury ze komt uit barendrecht geloof ik ze is heel streg ze heet middelburg ofzo iets zij (mijn stalgenootje) had 155 en 157 in de L1 OK dan!

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 20:54

Ja, klopt, mevrouw Middelburg, of Mddendorp ofzo was het. Maar toch mooi 2X winst te pakken voor mij.
Volgende week moet ik weer starten, dan bij ons zelf in Tinte, ik hoop op veel regen, dan is de bak niet zo zwaar en kan ik tenionste een beetje lekker rijden.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers