Kür op muziek Heemstede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Kür op muziek Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 01:22

Vandaag kür op muziek geweest in Heemstede.
Weersomstandigheden wisselend, baanconditie goed.
Had er vandaag zes combinaties bijlopen met een kür van ondergetekende die redelijk succesvol zijn verlopen.
Winnares is geworden Letty Rozeboom met LV Masterhill. Beiden reden de kür met een precizie die mij als vervaardiger een warm gevoel gaf. Alles paste op de seconde en iedere pas was in de maat. Een perfecte performance.
Met miniem puntenverschil is Rosina Hoopman 2e geworden. Ik had de kür nog wat aangepast omdat, naar mijn mening, haar kür in Lisse(regiokamp. 2e pl.) nog niet echt perfect was en ik deze voor de a.s. Hippiade helemaal in orde wilde hebben. De aangepaste versie had ze nog niet eerder gehoord en na wat mondelinge instructie besloot ze toch de hernieuwde versie te proberen als try out voor de Hippiade (immers de belangen lagen hier niet zo hoog). Het was duidelijk nog even wennen voor Rosina en vooral.. goed luisteren. Ze droeg hem perfect voor wat resulteerde in een 2e plaats.
Al met al een geslaagde en gezellige dag met 6 küren bij de eerste 12 in een veld van ca. 30 starts.
Helaas moest Jasmijn haar optreden cancelen ivm een 'hangwang' (tandwortelontsteking). Sterkte!!



astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 11:54

Leuk! Werden er nog aparte muziekjes gebruikt?
Ben benieuwd!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:17

Ah, Jasmijn, het zit je ook niet mee he!! Sterkte dr maar weer mee.

Dat benne weer beste resultaten Eyes! Haha! Misschien bel ik je wel als ik ook nog eens Z wordt.....

Ehmja??

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:19

En misschien binnenkort een een belletje van mij *LOL*

Jammer heel jammer dat Jasmijn niet kon. Ik baal met haar mee!!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 17:40

Ik hoor net van Jasmijn dat het weer wat beter met haar gaat. Hoop alleen dat haar kürspanning geen psychosomatische verschijnselen teweegbrengt (vorige keer kür>door haar rug, nu kür>hangwangontsteking) >;) (geintje Nagelbijten / Gniffelen ).

Bedankt voor de compli's. Het gaat idd een gunstige kant op voor mij. Maar ook dat heeft zo z'n nadelen hoor. De laatste tijd merkte ik al dat er steeds meer küren van mij door combinaties worden gereden die ik helemaal niet ken. Wat blijkt nou, vaak worden de 'oude' küren van combinaties die een nieuwe kür hebben laten maken doorverkocht of uitgeleend aan anderen. Op zich niet erg natuurlijk want men is vrij om te doen wat men wil alleen is het niet zo prettig dat mijn naam als kürmaker wordt omgeroepen bij een combinatie waar het helemaal niet bij past! Deze combinaties neem ik dan ook nooit in de uitslagen mee hoor, ongeacht hoe hoog of laag ze eindigen.
Ik denk dat ik maar een extra voorwaarde in ga stellen!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:52

Misschien komt er ook onderhad nog een belletje van mij
Ik ga nlk aanstaande zondag voor het eerst een kür rijden (een hele oude, van iemand geleend, gewoon een keer om te kijken hoe het gaat) en ben heel benieuwd. Vooral omdat Joop bang voor muziek is Haha!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 22:40

Goed voorbereiden hoor! Oefenen met echt voldoende volume, boxen dicht langs de baan en ook wat 'nieuwigheidjes' langs de ring.
In het 'echie' is de ring vaak versierd met bloemen, planten etc.
Ga iig niet bij de training de moeilijkheden uit de weg want anders kan je bedrogen uitkomen.
Of het moet echt niet anders kunnen natuurlijk. Zo maak ik ook küren voor iemand in de Pr.st.G. en haar paard kan echt niet tegen de muziek. Ze moet ook altijd oefenen met oordopjes en een portable CD-player.
Tijdens de wedstrijd is het vaak fingers crossed maar meestal draait het uit op... !

Iig succes met Joop!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 00:49

Weer een succesvolle dag dus, gefeliciteerd! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 02:07

We hadden elkaar al even gesproken. Super dat Letty eerst was, en dan Rosina ook nog 2e!!

Ik vrees dat mijn tandwortel onsteking niet psychosomatisch is, dan lukt het je nooit om alles zo dik te krijgen, dat je hele wang 3x zo dik is, je oog dichtzit, en het vervelendste nog, dan had ik geen koorts en voelde ik me er niet zo ziek van!!

Wel jammer hoor, weer een kür gemist. Verdrietig

Navragen is beter dan afvragen.

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 08:17

Ik miste je al, Jasmijn, op het trailerterrein Knipoog

Sterkte ermee, ik hoop dat het snel beter gaat en dat je de volgende kur wel weer aan de start verschijnt!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 11:09

Dankjewel!
Ik heb al aardig goed geoefend, en al wat keren mijn stereotoren met boxen ed, naar de bak gesleept..
Ik heb het daar bij die organisatie ook al gevraagd hoe de boxen staan, en die staan in een weiland ernaast, dus niet recht op de bak gelukkig, vandaar ook dat ik het daar wel durfde te proberen!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:34

Hai Jasmijn... Jammer joh! Hopen dat je snel weer helemaal ok bent!

Staat er nog iets nieuws in de planning????

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 14:35

En Eyes... Sorry... Gefeliciteerd natuurlijk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 57 bezoekers