zo trots op Quinto!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 18:07

vandaag eerst even met Crosby gereden. eerst maar even in de bak gegaan. daarna nog even over de weg. een rustige weg in gegaan waar een vrij brede berm ligt. heb daar een heel stuk gegaloppeert. dat doe ik normaal nooit omdat hij nog weleens erg sterk wil worden en dan totaal zijn eigen gang wil gaan. maar nu was ie zo braaf.
wat later ben ik met Quinto wezen wandelen. ik ben nu eens rechtsaf de boerderij afgegaan ipv linksaf.de weg voor ons huis is erg druk vaak dus meestal linksaf en dan een zijweg in die rustig is. nu dus rechts richting viaduct. hij was zo braaf onderweg, stukjes aan de hand draven enz. toen op naar de viaduct. al dat geraas onder hem vond hij wel vreemd, maar hij was o zo braaf. de hele viaduct over gegaan. daarna gekeerd en weer terug gegaan. hebben we een poosje bovvenop stilgestaan en Quinto stond naar de auto's te kijken die aan kwamen jagen. ook echt volgen met zijn hoofd totdat ze onder de viaduct doorgaan. maar dat vond ie wel vreemd. hij stond me aan te kijken van waar zijn die rare blikken nou??? onderweg nog wel even laten grazen. maar oh wat ben ik trots op hem. crosby vond de eerste keer op de viaduct niet zo heel leuk, Quinto vond het niet erg. zo fijn dat mijn mannetje zo'n rustig paardje is. Lovers Lovers

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:17

aaaha wat een brave scat ook he! maarja je hebt 'm ook heel netjes opgevoed dus het kon bijna niet anders!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 18:37

ooow wat braaf zeg! Lijkt mij zo eng om over een viaduct te gaan met een paard, dan zie ik al weer voor me dat ie zo over die hekken springty Dromen

Maar super goed joh!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 19:36

QUINTO.....is zo braaf Lovers
Dat komt allemaal door jou hoor Renaat, jij geeft hem het vertrouwen ....tis ook zo'n poepie Knipoog

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 14:31

Bloos het is gewoon een tinker, daarom is ie zo rustig Lachen

nou ja hij is natuurlijk wel heel veel in handen geweest door zijn ziekte. dat scheelt wel heel erg veel.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:15

aahhh, das echt fijn he zo genieten van hoe geweldig je paardje is... Lovers

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 18:23

harstikke leuk!!!!! Maar er kwam 1 enge ged8te in me op: stel dat ie die auto's eng vond en naar achteren ging lopen en ging steigeren en maar dor blijven lopen en eraf was gevallen Huilen Verdrietig
Moet er nie bij nadenken, brrr, krijg er de bibbers van.
Maar gelukkig dee ie ut niet enw as ie een lieve, brave scat!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 20:54

alles is omheind met hekken dus eraf vallen kan niet zo gauw.en hij is nog niet zo heel sterk en vertrouwd mij volkomen.