De eerste actie-foto's!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

De eerste actie-foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 19:04

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag een aardige zware les van onze Henkie gehad! Bloos! Was er totaal niet op voorbereid, maar wel aardig van hem dat hij me even wilde helpen. Nadat alles eigenlijk een beetje tegenzat vandaag: eindelijk een paar leuke (?!) Cheese! foto's van Ken en mij.
Maar uiteraard is er nog wel het een en ander te verbeteren, maar we blijven bezig!

Volgende keer weer meer..hihi Haha!

Doegie

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not



XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:07

*zucht* te strakke slof, paard dat op de kop getrokken loopt. Ben je gek op kritiek dat je deze foto`s hier plaatst?

Wel een leuk paard hoor!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:13

Leuk paard! En ook wel mooie foto's.
Maar mis je neit iets op je hoofd? Tong uitsteken

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:16

*pakt popcorn alvast* Haha!

Leuk paard hoor! Hij/zij wil alleen nog niet zo ontspannen, of wel. Het lijkt iig zo op de foto's. Scheve mond

Veel succes verder nog met het rijden!

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:10

hoi,

Wat is het doel van je les??? Hoe kweek ik zo snel mogelijk een goeie, dikke, moeilijk weg te krijgen. ondernek....
Ik denk dat als je zo een tijdje doorgaat. je er zeker snel eentje hebt gekweekt.
niet om je af te kraken want ik vind het een supermooi paard. maar neem les van iemand die je echt GOED verder kan helpen. Zodat je die slof straks weg kan laten...
Daar worden jij en je paardje een stuk beter van.. Heel veel succes ermee. OK dan!
groet joyce

kijk op www.pensionstaldevink.nl... je zult de baas maar zijn Knipoog

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:14

Het kan wel iets minder jongens!

Ik ben het met jullie eens, maar het zou iets subtieler kunnen...(ga er verder ook maar niet over zeggen)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:33

Leuke foto's hoor, leuk paard
Je zou idd kunnen proberen je slof iets losser te laten en het iets meer op eigen 'kracht' rijden. (ik bedoel dus niet met kracht rijden, maar op eigen kracht Knipoog

Ik ben het met de anderen eens dat je slof te strak zit. Al zie ik niet dat het paard op de kop loopt
Het paard ziet er niet ontspannen uit. Als ik jouw was zou ik hier eerst hard mee aan het werk gaan.

Tegen andere bokkers: we hebben zelf zeker nooit met een strakke slof gereden? Wij hebben het allemaal altijd goed gedaan Verward

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:41

Haha! nee ik heb inderdaad nooit met strakke slof gereden, ik heb namelijk nog nooit met een slof gereden. Zeg niet dat ik alles goed doe, maar op zo`n manier als deze heb ik toch nooit gereden.

En misschien was mijn reactie wat hard, maar het is wel precies wat ik bedoel.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:56

Leuk paard hoor! Kwijl
En ik zal geen kritiek geven op je slof want dat moet iedereen voor zich zelf weten of ie met slof rijd of zonder!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:59

flair schreef:
:D nee ik heb inderdaad nooit met strakke slof gereden, ik heb namelijk nog nooit met een slof gereden. Zeg niet dat ik alles goed doe, maar op zo`n manier als deze heb ik toch nooit gereden.

En misschien was mijn reactie wat hard, maar het is wel precies wat ik bedoel.


Dat je tegen een slof bent, is niets op tegen en is je eigen mening. Maar zoals je zelf denk ik nu inziet was de manier waarop een beetje erg hard. Wat ik hieruit opmaak is het de eerste keer dat ze hier rijfoto's plaatst, dan kan je toch wel iets milder zijn Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:06

Ik ben nou eenmaal bot.

Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik tegen een slof ben, ik ben alleen tegen een te strakke slof en tegen een verkeerde manier van rijden met slof. Daarom heb ik er ook zelf nooit mee gereden, ik zou niet weten hoe ik er op de juiste manier mee moet rijden al die teugels.

28-09-2007
Nothing compares too you...

siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 22:32

Eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit eerder met een slofteugel gereden. Mijn instructrice heeft er eerder op gezeten en zegt dat Ken op de binnenhand heel erg vast zat. Ze noemde een optie om eens met een slofteugel te rijden, het is ook niet zo zeer mijn idee maar ja, naar mijn weten neem je niet zomaar les voor de lol, maar eerder om er iets van te ' leren '?! Verward
Ik durfde deze foto's eerst ook helemaal niet te plaatsen, maar zo kon ik via de tips van jullie verder leren en er aan werken!
Sorry als het bij sommigen in het verkeerde keelgat schoot. En bovendien heb ik ken nu pas 4 weken en we moeten elkaar toch eerst leren kennen?

Nou, ja in ieder geval voor de reacties!

Doegie

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:52

leuk paardje!

Citaat:
En bovendien heb ik ken nu pas 4 weken en we moeten elkaar toch eerst leren kennen?

dan zou ik persoonlijk niet gelijk een slof gebruiken.

en vooral foto's blijven plaatsen!
maar met zo'n foto waar je met slof rijd kun je commentaar verwachten. en dan is het aan jouw of je er iets mee doet ofnie Lachen

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:56

Ik vind het een leuk paard. En je hebt toch les...... nou dan. Lekker doorrijden en eraan werken dat je binnenkort de slof niet meer nodig hebt.

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 23:02

oh oh Flair is weer lekker bezig Knipoog

Het zijn leuke foto's maar je slofteugel zou wel in boogjes mogen hangen, daarnaast denk ik dat het misschien helemaal verstandig is om hem er af te halen omdat je hem nog maar 4 weekjes hebt en hem nog moet leren kennen.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 13:33

Ik zal er vanaf nu niet meer mee rijden. Zelf houdt ik niet zo van die poes pas. Maar tips van een ander neem je nou eenmaal sneller aan als je zelf niet beter weet, toch? Bloos!

Dank je voor de WEL vriendelijke reacties en ik zal vooral door gaan met foto's plaatsen...leuke of niet. Ik wordt er zelf alleen maar beter van!

Doegie Lieve bokkertjes!

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 13:36

mooi paardje hoor !

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:01

Wat me eigenlijk vooral verbaast is dat ik in je profiel wel zie dat je er toch al wel behoorlijk mee springt. En dat terwijl je hem dan nog maar 4 weken hebt. Petje af hoor! Op de eerste foto's mag de achterhand er volgens mij wel wat meer onder, hoewel dat op de laatste ook al wel een stuk beter eruit ziet. En ach, een slof... de meningen zijn er wel behoorlijk over verdeeld, maar volgens mij kan het echt niet zoveel kwaad als je zo nu en dan een keer met slof rijdt.

siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 23:45

Coby10 schreef:
Wat me eigenlijk vooral verbaast is dat ik in je profiel wel zie dat je er toch al wel behoorlijk mee springt. En dat terwijl je hem dan nog maar 4 weken hebt. Petje af hoor! Op de eerste foto's mag de achterhand er volgens mij wel wat meer onder, hoewel dat op de laatste ook al wel een stuk beter eruit ziet. En ach, een slof... de meningen zijn er wel behoorlijk over verdeeld, maar volgens mij kan het echt niet zoveel kwaad als je zo nu en dan een keer met slof rijdt.


Bedankt voor je lieve en begripvolle reactie. doegie!

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:58

Een erg leuk paardje, jullie vormen een leuke combinatie! Ga je ook wedstrijden rijden? Springen gaat jullie erg goed af zag ik in je profiel.

Over die slof is al zoveel gezegd, dat ga ik niet meer doen.

Succes!! Ben benieuwd naar meer foto's!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 13:50

heey heeyy

Ik vind die tweede fotow eigenlijk wel heel coowl!! Kwijl
die manen zo wapperen in de wind en dat hoofdje dat kijkt zo lief!!
( al was dat denk ik niet de bedoeling zo hoog Tong uitsteken:P )
hahah maar ik vind het een super mooi paard Kwijl:~

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 15:26

kim, dat ben jij toch niet op die springfoto in je profiel of wel Verward

Gamble

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:02

Leuke foto's!

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:15

Ik wil niet vervelend zijn tegen al die mensen die het hier over de slof hebben, maar gaf siko niet aan dat dit de eerste keer met slof was. En ben blij dat ze het nog zo op pakt. Ik zou zelf niet meer zo positief reageren. Daarbij heeft Siko toch ook aangegeven dat ze les heeft. Ik zie geen rede in van kritiek.

En daarbij rijden we allemaal Grand-Prix??


Nog veel plezier met je nieuwe paardje.

Groetjes Sanne en Olrike N

Desiree83

Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 16:50

Het is overduidelijk dat hier inderdaad de beste stuurlui aan wal staan!
leuke foto's hoor!
Groetjes Desiree

Foto's in profiel doen het weer!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers