Tis over... en uit...!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Tis over... en uit...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 16:48

Hey,

vandaag [zondag] ben ik voor het laatst naar Fabiola geweest.
Ik heb haar lekker gepoetst en gereden en toen even uitgestapt in het bos en daaro nog een sprongetje gemaakt. Ze was zo braaf, en lief... het leek wel of ze begreep dat het de laatste keer was... maar ik heb haar beloofd dat ik sowieso nog een paar keer bij haar op visite kom

Na 3,5 jaar op deze stal gereden te hebben, eerst Woody, toen Marble en toen Fabiola (zie profiel) heb ik besloten om daar weg te gaan. Ik ga nu op ladinus rijden, bij een collega van mijn moeder (foto's zijn al geplaatst) Ladinus is een springpaard, bruin, 1.74 meter hoog maar hij kan ook wel dressuren hoor. Ik hoop dat ik in hem een beetje troost kan zoeken de komende weken, ik zal Fabje toch wel na een jaartje gaan missen hoor, mijn meissie... Ze was meer een soort vriendin, eindelijk een paard dat ik echt kon vertrouwen en waar ik op kon bouwen, ik was zo blij met haar! Ach, misschien op een dag kom ik terug en kom ik haar halen...

Ik wilde het ffies kwijt maarja, het hele paardengedoe is niet afgelopen, er is weer een nieuw begin, en misschien is dat maar goed ook, alhoewel ik misschien ooit nog wel terug wil gaan naar die stal... maar dan moet ik het zelf betalen (groot deel) het is daar toch wel een stukkie duurder, daar gaat m'n salaris... ik zou er een eigen paard van kunnen stallen, das zonder de rest dat erbij kotm (spullen, veearts hoefsmid ik weet het) maar bijwijze van spreken Knipoog

Maar ach... in mijn Boktnaam zal Fab altijd blijven bestaan Knipoog

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)



Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:38

sterkte dr mee hoor

Ravina(OrstaxBrusvein) en
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) 17-05-2011 - † 01-08-2012

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:20

wel leuk dat ze lief was, ze heeft je goede laatste keer bezorgd! veel sterkte der mee

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:55

Tjonge sterkte ermee en veel plezier bij het andere paardje!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:48

Fijn dat het voor je gevoel een mooi "afscheid" was... Succes met je nieuwe bijrijdpaard.

* To Belg, or not to Belg *

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 22:03

dank jullie wel OK dan!

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

PhanteGarrow

Berichten: 66
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 17:57

Ik vind het heel erg voor je en wens je heel veel strekte maar je hebt wel het geluk dat je haar toch nog op kan blijven zoeken en dat geld niet voor iedereen die zijn paardje kwijtraakt

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:40

Sterkte en veel plezier met je nieuwe paardje! Fijn dat je dr nog op kan zoeken!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-03 18:42

PhanteGarrow schreef:
Ik vind het heel erg voor je en wens je heel veel strekte maar je hebt wel het geluk dat je haar toch nog op kan blijven zoeken en dat geld niet voor iedereen die zijn paardje kwijtraakt

daar ben ik idd heel blij om, nu maar afwachten of ze niet verkocht wordt, maar als ze verkocht wordt grote kans dat een van de eigenaren van waar ik nu gaat rijden haar dan koopt. maar ze wordt waarschijnlijk niet verkocht, dus kan ik altijd nog op visite komen, maar ik zal het wel moeilijk hebben als ik er dan een ander mee zie, met Fabje... maarja, that's life!

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:43

De laatste keer is altijd het leukst met paarden. Dan realiseer je je zo goed dat dit waarschijnlijk de laatste keer is en dat je het met dat paard niet meer zal meemaken. Maar daar kom je gelukkig wel weer over heen hoor. Maar veel plezier met je nieuwe bijrijd paard.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 19:16

sterkte ermee
gelukkig heb je goed afscheid kunnen nemen
veel plezier met ladinus

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 15:47

veel sterkte ermee en idd veel plezier met ladinus!
wel leuk dat ze de laatste keer met rijden dan ook lief was...

............


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, DanaxxLester, GoogleAdsense, majemalo, marinke182, Mel80life, redbutton, Sterrenpony en 137 bezoekers