apart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 09:11

Dit is een photsjop foto van mij en de moeder van mijn moeder. Zij is op deze foto een jaar of 20. Zij is lang voordat ik geboren werd overleden dus eigenlijk is het heel raar om zo'n foto te zien. Hij is klein en onscherp maar anders zag het er helemaal zo nep uit.

[img]../upload/34/fugman_en_ik.jpg[/img]


_________________
Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-03-27 09:12 ]</font>


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 09:13

Goh wat leuk he......enne jullie lijken wel erruuggg veel op elkaar zo op die foto!!!

Jacqueline

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:12

Dat viel mij ok direcht op. maar ja de foto is wel bewerkt en dat kan een valse indruk geven

Wel leuk dat photoshop he? *LOL*

enne ik vind het resultaat erg mooi geworden Knipoog

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:15

Iedereen die foto's ziet van haar zegt dat ik heel veel op haar lijk. Niet alleen het fotoshop effect waarschijnlijk. Vooral de vorm van ons gezicht en de neus is hetzelfde.


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:20

ha leuk. Dan is het dus geen valse schijn.

Tja dat had kunnen zijn. met photoshop kun je tegenwoordig zoveel doen. ben je ook trots om erop te lijken.

Ik zou heel trots zijn als ik een beetje op mijn opa zou lijken. Heb zoveel respecht voor die man. (is al dood) Het gaat me dan meer om het innerlijk.

Hij is nu dood maar nog steeds een groot voorbeeld.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:27

Ik geloof niet dat ik er trots op ben. Ik heb altijd gehoord dat ze niet echt aardig was. Ze was echt megastreng en hatelijk. Maar ik heb haar nooit gekend dus ik kan niet echt oordelen en behalve mijn moeder is er niemand meer die haar heeft gekend. wat ik begrepen heb van familie vroeger was ze een beetje geflipt, (in WOII als 19-jarige Oost-Duitse met een nederlander getrouwd, kwam terecht midden in de jordaan en sprak geen woord NL) Maar ik vond het toch wel leuk om eens te kijken of ik zo'n foto kan maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers