hof zowat op zijn snuffert in de proef...:s

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

hof zowat op zijn snuffert in de proef...:s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 11:47

Hey!!

Gister wedstrijd gehad met Hof… Ik vond zelf dat t niet zo goed ging… Bij het inrijden liep ie gewoon slecht en in de eerste proef lag ie op zijn knie-en… Want ze hadden er nog stukken lang gras tussen, en hof heeft geen ijzers meer omdat we anders voor 2 wedstrijden nieuwe ijzers moesten doen… Maar het was dus in die stukken wat gladjes, we waren in galop en opeens glijd ie op zijn knie-en. Hij liep met zijn achterhand nog wel door! Meneer is weer opgestaan en gewoon doorgelopen! Lovers
We konden ook niet echt de hoeken doorrijden enzo omdat hij dan (weer) op zijn snuffert zou gaan….

De tweede proef vond ik echt doodeng om te rijden! Hof “durfde” ook niet meer echt in galop aan te springen! (een 2!!! Haha!) Mjah…..

Punten: 149 & 163!!!! Haha!
Pffft…. hadden we ehct niet verwacht! Ik dacht sowieso iets laag in de 140 of nog lager! Ik ben er dan ook heel erg tevreden mee! Lachen

Dikke tut!!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:59

hey gefeliciteerd ! toch nog een winstpunt!
Ik had vandaag wedstrijd in werkhoven en het was op sommige stukken ook best glad! gelukkig is mn pony ene beetje sloom en ging niet zo hard! er was al iemand met pony en al op het voor terrein gevallen ( met witte kleren)! zolang je oppast en gene gekke dingen doet is er nix aan de hand!
succes op je komende wedstrijden!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 15:18

dankje!! Lachen