nieuw knijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

nieuw knijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 23:35

Vandaag heb ik een nieuw knijntje gekocht Lachen.
Ik was in de Boerenbond en daar zat nog 1 konijntje met grote halfhangende oren, wit en dan de oren beige en ook een rand om de ogen. Ze was zo lief!
De verkoopster vertelde dat ze bij een agressieg hitsig mannetje had gezeten en nu heeft ze kale plekken op haar rug ( en misschien zwanger), maar dat gaat wel over.

Ik heb even getwijfeld maar nu zit ze met mijn andere vrouwtje in hetr hok. Marcel heeft er gaas tussen gezet, zodat ze wel kunnen neuzen maar niet kunnen vechten. Ik hoop echt dat het vriendinnetjes worden want mijn grijze , Hiphop, is best eenzaam denk ik vaak Verdrietig

Ik ben echt helemaal blij!

Iemand nog een jong konijntje straks...

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 09:51

leuk joh, maar dat ze nou ook al bij de boerenbond konijnen verkopen?

weet je hoe je goed kan koppelen, zet ze om de dag in elkaars hok, dus links in het rechterhok en andersom, dan verspreid de geur zich beter.
ik hoop dat ze snel vriendjes worden, zo niet een konijn kan ook heel gelukkig alleen zijn hoor.

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 09:53

Leuk! Ik heb zelf ook een hangoor, jij waarschijnlijk ook. Goede keus Tong uitsteken Want hangoren zijn de liefste zeggen ze.... Maar leuke naam Hiphop Lachen Foto!

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:21

ik krijg ook een knijn Haha!
moet alleen eerst nog een hok ed.kopen.
ik wil een kleintje Lovers

ik -> Lautjuh123

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 10:23

ga eens in een konijnen opvang kijken, daar zijn zo veel lieve dieren die een tweede kans verdienen

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 12:58

Idd, ik heb eerder ook aan asielknijn gehad Verward Maar die was erg ziek en nu helaas overleden. Ik heb al zoveel dieren gehad uit opvan ed, en hoewel de meesten bij mij toch niet lang hebben geleefd ( door ziekte en ouderdom) heb ik er veel plezier van gehad en vind ik ze steeds opnieuw weer vreselijk lief.

Dit diertje is heele rg tam, snuffelt ook enzo. Echt super!
Op www.konijnen.pagina.nl heb ik ergens spelletjes gevonden voor konijnen om ze bezig te houden.
Ik zal een foto maken, wil iemand hem dan voor mij uploaden? Want dat lukt nog steeds niet...

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 13:29

Ach wat leuk zeg! Ik heb er ook net een! Ik zal ff het dekje over z'n hokje doen! Want het gaat regenen hier!!!! Haha!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 13:43

Heey wat leuk! Mijn konijnen zitten allemaal apart en hebben het best naar hun zin voor zover ik weet. Helaas heb ik er 1 gisteren moeten laten inslapen, maarja so be it. Maar veel plezier met je nieuwe konijntje hoor!!!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 14:00

Leuk!
helaas mijn nijn is geholpen dus ik krijg geen jonkies meer.
Heb je al een foto van je nieuwe nijn?