Ik ga weer fanatiek carrouselen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Ik ga weer fanatiek carrouselen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 23:00

Vandaag ben ik gevraagt voor in een nieuwe carrouselgroep.

Ik heb gezegd dat ik er nog over na wilde denken, maar ik weet nu eigenlijk wel bijna zeker dat ik het ga doen.

Het probleem was dat ik nu al in een andere "carrousel" rijd. Ik wilde heel graag carrouselen, er waren er nog wel meer dat het graag wilde dus hebben we(met veel pijn en moeite) een carrousel groep opgericht op de zaterdag ochtend. Maar echt veel komt er niet van terecht en als we zo door gaan kunnen we ons nooit op een wedstrijd vertonen. Dat vind ik heel erg jammer, want ik heb die ambititie wel en vond er niet echt wat aan.
Ik was ook de enige die echt carrousel ervaring had in die carrousel(ik heb ruim 2.5 jaar carrousel gereden, 2 maal naar het NK geweest)

De nieuwe carrousel gaat van een instructeur uit(die heeft mij dus gevraagt)en wordt dus(als het mee zit) wel wat fanatieker, en de planning is om naar het NK te gaan enzo. Dat lijkt mij natuurlijk wel erg leuk!

Ik zat er alleen wel mee om die andere zomaar af te zeggen, vooral omdat ik 1 van de grote strijders was bij alle ruzies, de vergadering etc...En ik heb ook een beetje de organisatie(zorgen voor genoeg deelnemers elke week) op mij genomen(nou meer gekregen) dus daarom voel ik me helemaal banketstaaf..

Ik zat al een tijdje met dit idee in mijn hoofd maar toen was ik dus nog niet voor die andere carrousel gevraagt, ik heb het er met wat mensen over gehad(oa met mijn partner uit de andere carrousel) en er komt eigenlijk altijd wel uit dat ik gewoon in die nieuwe carrousel moet gaan...

Ik moet zeggen dat ik me er nu al op verheug, gewoon de hele instelling enzo, meer van het trainen ergens naartoe dan een beetje weekelijks rondhobbelen.

Haha!


xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 13:17

heey leuk voor je!! veel succes!
carrousel vind ik idd ook erg leuk en gezelllig maar je moet wel ergens naar toe kunnen trainen zoals je al zei!

............

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 13:32

Ja xxlisaxx erg gezellig wij hadden best pech vorig jaar, toen ging de kampioen schappen niet door ivm vogelpest, een jaar voor nniks getraind. Maar dit jaar gaan we winnen Schijnheilig

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:58

heeyyyyy
wat leuk voor je, wist het natuurlijk wel al een beetje maar nu is het dus zeker..
stasia wil het volgend jaar ook in haar ponykampen doen en de trail laten vervallen..
als ze het dan niet meer snapt kunnen we jou altijd vragen Haha! Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 20:10

alja schreef:
heeyyyyy
wat leuk voor je, wist het natuurlijk wel al een beetje maar nu is het dus zeker..
stasia wil het volgend jaar ook in haar ponykampen doen en de trail laten vervallen..
als ze het dan niet meer snapt kunnen we jou altijd vragen Haha! Haha!


Haha, ja dat zou kunnen.(ik heb nu al allemaal papieren liggen met figuren uitgewerkt, had ik ooit eens gemaakt voor een bokker die met carrousellen begon..)Wel lastig dat je dan met paarden en pony's door elkaar zit maarja, dat zien we van de zomer wel.

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 20:58

Welke manege rij je, want ik verzorg de muziek van de Carrousel Club Spaarnwoude en we zijn steeds op zoek naar groepen om uitwisselings wedstrijden mee te rijden. Misschien nog meer belangstelling???? We rijden in de B-Poule.


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 21:08

Manege de Ruif.

Daar waar Jannes, Nicole, uhm...wie zitten er nog meer, Frans natuurlijk en Anja(met Lancome) vandaan komen Knipoog Haha!

Ik denk alleen dat een B-poul tegenstander een beetje te hoog gegrepen is voor ons, we zijn nu nog niet eens begonnen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:46

Nou Plu, dan moet je Caspar maar eens flink aan het werk zetten hoor Knipoog. De carrousel is ooit B geweest, dus het moet kunnen. Flink werken aan het groot ruiter kruis en hopsakee *LOL*.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 21:55

Haha, ik zal mijn best doen Lov!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 21:59

Vroeger heb ik ook nog wel eens meegereden in de carrousel, als invaller. Oftewel, meer per toeval als er weer eens iemand niet op kwam dagen. Het is best leuk en ik zou zo weer meerijden, maar dan wel voorop Haha!.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 22:08

haha, zal ik Casper eens vragen of hij genoeg mensen heeft.. Haha! Haha!

Dan wil ik wel naast je rijden, mag jij op....uhm even denken...monica..?(ken je die?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 22:27

Wat dacht je van gewoon op mijn eigen paard???
*LOL*

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 22:30

ohw, die ga je gewoon heen en weer slepen...nog beter, als hij maar wel lief is tegen mijn leroytje anders moet je naast een stom (trappend) manege paard voor straf. Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Dian12345, Fenn, Laj1, Macs, nick_en_ik, Sanet, Telpeva, Tientjeblij, Titsia en 124 bezoekers