Man from Snowy River

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Man from Snowy River

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 08:09

Morgenavond (31 aug) op TV bij de BBC(2) om 19.20 uur! Vingers aflikken


DubbelFun

Berichten: 88620
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 09:39

Helaas geen kabel (achtergebleven -buiten- gebied Verdrietig )

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 09:41

Kan helaas geen BBC2 meer ontvangen sinds UPC die uit het kabelpakket heeft verwijdert en ik een pluspakket moet gaan aanschaffen om BBC2 te kunnen ontvangen.
En uit principe doe ik dat dus echt NIET!

Hij komt nog wel eens een keer op een andere zender. Het is een ontzettend gave film....

Je suis Charlie.

pmarena

Berichten: 48051
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 09:41

Is dat leuk / mooi dan ?

Ik heb tegenwoordig wel kabel Haha!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 10:47

http://www.imdb.com/title/tt0084296/:
Jim Craig has lived his first 18 years in the mountains of Australia on his father's farm. The death of his father forces him to go to the low lands to earn enough money to get the farm back on its feet. Kirk Douglas plays two roles as twin brothers who haven't spoken for years, one of whom was Jim's father's best friend and the other of whom is the father of the girl he wants to marry. A 20 year old feud re-erupts, catching Jim and Jessica in the middle of it as Jim is accused of letting a prize stallion loose. He rides off with the crack riders to bring it back, back into the mountains where he was raised. Jim goes out with them because of the regard in which his father was held, and comes back having earned his own respect.

Klinkt leuk EN heb BBC2 OK dan! . Dat ga ik dan eens lekker zitten kijken na een dagje Paint Horse Show Lachen

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 12:00

Veel paarden???

Lenie

Berichten: 414
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 13:03

Ja, inderdaad een mooie film met heeeeeeeel veel paarden. Is een aanrader voor wie hem nog niet gezien heeft

Rust zacht mijn lieve Tessa, altijd in mijn hart !
* Smartomatic Docz Com *

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 14:03

En helaas voor degenen die het echt willen weten: wat ik me van de film kan herinneren zijn er tijdens het filmen van de scene waar de cowboy in volle galop de berg af denderd (en dat is echt zo'n steile helling, en niet getruukt door de camera scheeft te houden, kijk maar naar de bomen op de achtergrond) paarden overleden.
Maakt de film voor mij meteen een stuk minder interessant.
Sorry, wilde niemands plezier bederven...Lips are sealed

Je suis Charlie.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:32

Boos! Hmmzz

Ik zal hm eens gaan kijken. Ik heb toch niks beters te doen.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 18:14

Citaat:
En helaas voor degenen die het echt willen weten: wat ik me van de film kan herinneren zijn er tijdens het filmen van de scene waar de cowboy in volle galop de berg af denderd (en dat is echt zo'n steile helling, en niet getruukt door de camera scheeft te houden, kijk maar naar de bomen op de achtergrond) paarden overleden.
Maakt de film voor mij meteen een stuk minder interessant.
dit hoor ik voor 't eerst. En als het zo is dan ben ik daar ook niet van gediend. Een film maken is leuk (toevallig namelijk ook mijn vak) maar niet ten koste van alles.......
je kunt met beeld een hoop manipuleren hoor dus dat de camera niet scheef gehouden is hoeft niks te betekenen. 'k zal morgen eens goed opletten en proberen te analiseren hoe het gedaan is. Het is natuurlijk wel een wat oudere film, dus de technieken die we nu tot onze beschikking hebben zullen ze niet gebruikt hebben.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 18:56

In die tijd dat de film is gemaakt, zullen de regels betreffende hoe een dier behandeld meot worden, ook wel heel anders zijn geweest. Nu is daar toezicht op maar ik heb wel vaker gehoord dat er bij de westernfilm paarden verongelukken. Mensen trouwens ook. Bij Rawhide is toch de hoofdrolspeler verdronken?

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 19:15

Gaaf, ik ga de video alvast klaar zetten.

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 23:56

Ik ga hem ook kijken..bedankt voor de tip!!!...b.t.w. de volgende ruiterreis dan maar ergens naar de VS als we Putten hebben overleefd??

Cowgirls don’t cry

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 07:58

Citaat:
...b.t.w. de volgende ruiterreis dan maar ergens naar de VS als we Putten hebben overleefd??

Nou, dat lijkt me wel wat ja! Daarom vind ik dat soort films zo heerlijk, al die ruimte in de natuur! Ons kleine landje past makkelijk 10x in zo'n natuurgebied daar.....het lijkt er wel op maar toch Haha!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 21:54

Oh nee ... gemist ... ik was bij mijn paardjes, en ja, dan vergeet je de tijd wel eens ...

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 22:13

Ik heb hm gezien. Sommige stukken waren echt dom Clown Die close-up van die hengst bijvoorbeeld... woeh! het werd er echt spannender door hoor. Maar over het geheel bekeken... was het wel een leuke film.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers