Jack Sparrow !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Jack Sparrow !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 19:09

Orlando Bloom? Viggo Mortensen? hmm, dan begin ik maar met Jack Sparrow, mja, niet Johnny Depp, hoewel berichten over hem wel vrij staan hier hoor Knipoog Nou, een Topic om te l*llen over Jack Sparrow, en een beetje Depp Knipoog

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:26

Hee CAPTAIN Jack Sparrow he?? Knipoog

Ja hij is echt te cool in de film!! En hij heeft wel wat sexy´s ja hoewel Orlando daar toch de romantische rol speelt.... Lovers

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 19:29

hehe jah, ok CAPTAIN jack sparrow Haha!

maar ironisch he Haha! Orlando de romantische rol, maar CAPTAIN jack sparrow is wel een stuk leuker!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:39

Vingers aflikken Captain Jack Sparrow is lekkerrrrr!! Mjammie, die vent heeft echt veel charme in de film! Meer als "gewoon" op normale foto`s vind ik! Die make-up staat echt gaaf, net als die hele houding en manier van lopen en doen, ik ben helemaal in trance als ik die film kijk! Wow! Nagelbijten / Gniffelen

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:01

Ik vond hem echt geweldig gewoon. Ik ging er woensdagavond heen, en we gingen eigenlijk vooral voor Orlando Bloom, ik vind hem echt geweldig als Legolas in LotR dus vandaar. De film leek ons niet eens zo leuk, maar uiteindelijk toen we hem gezien hadden, vonden we hem echt geweldig! Orlando was lekker en cute, maar Johnny was grappig! Echt zijn hele manier van doen, hij deed zijn rol echt heel leuk. En als ik later een man heb dan mag hij er op zijn 40e echt wel zo uit zien! Hij is echt nog lekkerrrr. En die make up en zijn haar etc stond hem echt leuk! Ik ben helemaal verkocht!
Captain Jack Sparrow, love you!!!
Haha.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:15

ow I love him!!! HAHAHA maar eigenlijk ook vooral Johnny (ben nu zo'n 4 jaar fan Haha!)

wat was jullie favouriete scene? Ik heb deze scenes ook bij het topic op jeugdhonk staan, maar even nog maar een keertje dus...

SPOILER! ALS JE DE FILM NOG NIET GEZIEN HEBT MIJN BERICHTJE DAN NIET LEZEN!!!


Wat is jullie leukste scene uit de film? Ik heb er echt miljoenen!

bijvoorbeeld op het eiland, en elizabeth geeft een hele redevoering over waarom ze alles heeft verbrand. en Jack zegt... "But why is the rum gone?"
of daarna een klein stukje verder en jack is boos weggelopen en dan immiteerd hij elizabeth met zo'n hoog piep stemmetje. It must be terrible jack, for you to be trapped on this island... WELL IT BLOODY IS NOW!" en dan ziet hij de dauntless... "there will be no living with her after this!"

LOLOLOLOL

Of op het einde als de piraten verslagen zijn en jack loopt tussen de schatten te snuffelen, en elizabeth en will staan te praten
elizabeth: We should get back to the dauntless.
Will: yes, your fiancé would be wating to know you are safe."
Dan loopt elizabeth teleurgesteld weg
Jack: If you where waiting for the oppertune moment.... THAT was it"

Of uhm.....
Als Jack in de grot komt waar ze bijna will dood maken voor zijn bloed... en will vraagt aan jack hoe elizabeth is... en jack zegt:
"She's safe just like i promised, she's all set to marry Norrington just like she promised and you can die for her just like you promised. so we're all men of our word really, except for Elizabeth who is infact a woman."

Of als de intercepter en de black pearl in gevecht zijn, en jack zit opgesloten en er komt een kanons kogel naar binnen en hij roept: "STOP BLOWING HOLES IN MY SHIP!!"

Of als hij op het einde word op gehangen. en ze noemen hem zijn aanklachten op, en ze zeggen. "Jack Sparrow" En jack zegt "CAPTAIN! CAPTAIN jack sparrow!" en vervolgens herrinnerd hij al zijn daden...

maar nu stop ik want anders ben ik zo'n beetje de hele film aan het opnoemen

Trouwens aan het begin als Jack voor de eerste keer gepakt word en elizabeth zegt "You don't want to kill my rescuer do you?" en dan schud de commodore Jack de hand om vervolgens de P van piraat blood te stellen, daarboven heeft hij een tattoo zitten. wisten jullie dat die tattoo echt is en dat johnny die heeft laten zetten voor zijn eigen zoontje jack. Ze hebben alleen de P over het woord jack gedaan, terwijl ze die eigenlijk net zo goed hadden kunnen laten staan...
_________________

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 20:29

Koortje"]
:9 Captain Jack Sparrow is lekkerrrrr!! Mjammie, die vent heeft echt veel charme in de film! Meer als "gewoon" op normale foto`s vind ik! Die make-up staat echt gaaf, net als die hele houding en manier van lopen en doen, ik ben helemaal in trance als ik die film kijk! Wow! Nagelbijten / Gniffelen
[/quote]

Insgelijk Haha! ik zit constant te letten op Captain Jack Sparrow, soms als hij niet aan het woord is (zoals dat hij opgepakt is aan het einde van de film) dan staat hij wel achteraf een beetje maf te doen, dat valt anders niet op Haha!

[quote="Mar1986 schreef:
Ik vond hem echt geweldig gewoon. Ik ging er woensdagavond heen, en we gingen eigenlijk vooral voor Orlando Bloom, ik vind hem echt geweldig als Legolas in LotR dus vandaar. De film leek ons niet eens zo leuk, maar uiteindelijk toen we hem gezien hadden, vonden we hem echt geweldig! Orlando was lekker en cute, maar Johnny was grappig! Echt zijn hele manier van doen, hij deed zijn rol echt heel leuk. En als ik later een man heb dan mag hij er op zijn 40e echt wel zo uit zien! Hij is echt nog lekkerrrr. En die make up en zijn haar etc stond hem echt leuk! Ik ben helemaal verkocht!
Captain Jack Sparrow, love you!!!

Haha.


Well, THATS THE SPIRIT!!! Zo mag ik het horen !!!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:35

Shiloh, die P is een brandmerk als ik het goed heb. De tattoo is een (duh)sparrow Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 20:37

P staat misschien voor Pirate? dat dacht ik tenminste, iets in de trand van een "afspraak" als piraten onder elkaar, gewoon standaard een P... Net zoals ruiters zo hun eigen soort kleding dragen zegmaar Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:53

Hij ziet er idd heel erg Vingers aflikken uit in die film!
Die make-up stat hem erg goed!

Maar Will Turner is ook Vingers aflikken:9:9

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 20:57

Feetje schreef:
Hij ziet er idd heel erg Vingers aflikken uit in die film!
Die make-up stat hem erg goed!


hehe ja zeker, maar waarom hebben we het steeds over maken up !? Verward in de film dient het niet gezien te worden als make up Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:08

ja ik vind um er ook erg okee uitzien jah in die film!!
hij heeft daarbij idd iets sexy's....Tong uitsteken

08-10-2004; † Rust zacht, lieve Pretty.. Ik mis je!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:25

Romkabouter schreef:
Shiloh, die P is een brandmerk als ik het goed heb. De tattoo is een (duh)sparrow Haha!


kan best een sparrow zijn, maar hij heeft hem echt laten zetten voor zijn zoon jack, net als dat hij ergens een roos heeft voor zijn dochter lily-rose!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 21:28

Lachen misschien heeft hij hem wel laten zetten omdat zijn zoontje hem zo te gek vond als piraat Jack Sparrow? Klinkt mij in ieder geval niet zo gek in de oren aangezien jonge jongens (kweenie presies hoe oud zijn zoontje is) nogal gek zijn op piraten, cowboys e.d.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:30

ik denk niet dat zijn zoontje veel zal kunnen vinden... die is pas geboren in maart als ik het goed heb... of april, ben het ff kwijt... volgens mij is dat trouwens geen spreeuw maar een duif of meeuw.... maar ik zweer het je, die tattoo heeft niks me de film te maken, hij is er alleen maar in gebruikt!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 21:31

hehe nouja ok

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:34

Hahaha, t zal wel Tong uitsteken

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:35

Captain Jack Sparrow is echt zo cool!
Johnny speelt die rol echt super!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:41

Shiloh schreef:
ik denk niet dat zijn zoontje veel zal kunnen vinden... die is pas geboren in maart als ik het goed heb... of april, ben het ff kwijt... volgens mij is dat trouwens geen spreeuw maar een duif of meeuw.... maar ik zweer het je, die tattoo heeft niks me de film te maken, hij is er alleen maar in gebruikt!


Nou ik geloof dat de tatoo er voor 2 redenen zit....

1. voor zijn zoontje
2. johnny is altijd al geinteresseerd geweest in Jack the Ripper (een andere film van Johnny: From Hell gaat hier ook over)

hiervoor zou hij de tatoo gezet hebben, heb ik zo gelezen, je weet maar nooit met Johnny Haha!

Naar mijn weten heeft het niets met Jack Sparrow te maken, het kan natuurlijk toeval zijn dat hij zo heet in de film en een tatoo heeft.

Ook had hij al een van zijn dochter Lily, zover ik weet alleen haar naam op zijn borst. Roos heb ik er nog niet in terug gezien. Maar het zijn niet de meest duidelijke foto's. Logisch dat hij er dan ook 1 voor zijn zoon heeft... Lachen

De tatoo's die hij heeft heb ik al genoteerd bij het topic over POTH bij Jeugdhonk.


Ow voor de mensen die het nog niet wisten: ik ben een grote deppfan (8 jaar nu) En hoopte al op een 'Johnny' (Jack) topic Knipoog
Laatst bijgewerkt door Antoinette op 29-08-03 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:46

Orlando bloom is gewoon te sgattug en heb je die ogen gezien en Johnny Depp is ook sgattug en supah grappug Tong uitsteken

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:49

Johnny heeft ook mooie ogen (bijna net zo mooi als Orlando Tong uitsteken) is me trouwens opgevallen Knipoog

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 21:50

Spirit schreef:
Johnny heeft ook mooie ogen


EGWEL! Ik val op donkerbruin wat dat betreft Bloos

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:50

jah idd ik ben vandaag voor de tweedde keer geweest en de vriendin vcan me broer die mee was werd gek omdat ik alleen maar zei "(over Will Turner) "Wat issie sgattug he en die ogen en wimpers" hehehehe

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 21:53

sannuhtjuhh schreef:
jah idd ik ben vandaag voor de tweedde keer geweest en de vriendin vcan me broer die mee was werd gek omdat ik alleen maar zei "(over Will Turner) "Wat issie sgattug he en die ogen en wimpers" hehehehe


Ja, zij is natuurlijk al helemaal verkikkerd op jouw broer, die is blind (Voor Sparrow dan) en waarschijnlijk dus ook voor Will Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Sanne9489

Berichten: 1022
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:55

maar will is egt supah lkkr man als ik die poster kan krijgen uit zon hokje ga ik um jatte want stef de vriendin van me broer weet hoe je um open kan maken dus dan kan ik um aant plafon hange en dan kan ik lekker op me bed gaan liggen en kan ik naar zijn mooie ogen staren


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Lois_, agesus, AhrefsBot, C_estmoi, chocky84, Duality, Googlebot, GrapeshotBot, Maren, Marije112, Melzazu, Nientsje, Paardennamen, petraaken, TurboDi, UhNee, Wopkebrok en 141 bezoekers