extra verwen paardendag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 00:51

Haai,

er bestaat zoiets al dierendag maar ik wil eigenlijk een landelijke 'extra verwenpaardendag'. Je gaat je paard lekker verwennen en mag bijv legaal iets leuks kopen voor je paard. Gewoon eens extra, extra verwennen. En als ze dan zeggen Goh! waarom koop je dat dan zeg je "Het is extra verwenpaardendag!"

Ik dacht aan 7 april! weet niet waarom maar dat is nog een paar dagen weg. En zeven is een mooi getal! Wie doet er mee?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 01:14

leuk idee ik doe altijd mee vind zoiets altijd wel leuk

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 01:17

Ik ben voor 10 april, de sterfdag van mijn Manjo. Als eerbetoon...

Hoewel 7 wel mijn geluksgetal is...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 08:10

Ik ben voor! Maar kunnen we dan niet afsspreken dat we ook allemaal wat voor Brookes Animal Hospital doen? (hebben we meteen nog een excuus om paarden verwendag tevieren, is het ook nog voor een goed doel:# )


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 08:42

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa 7 april vind ik ook een goeie!!!!!!!(dan is tinkie jarig,hihi)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 08:46

Party!! Haha! *LOL* Pling Party!! Lachen Lovers
die was ik nog vergeten erbij te doen Pling

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 08:51

Leuk dag 7 april. Is mijn trouwdag Lovers
Ik doe dus mee. Enne vandaag is Paco jarig dus dan wordt hij vandaag ook nog eens dubbel verwend hihihi.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 09:15

Ja gaaf zo´n extra paardenverwendag.

Voor Leys helemaal feest want hij is 6 april jarig.

Trouwens alle dieren vooral Vee mogen dit wel een extra verwendag hebben ivm met alle onzekerheid met MKZ.

Gr Pris

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 09:23

Ja gaaf ik doe mee.....alleen dan moet ik wel ff een beetje sparen want het is zo 7 april en als ik voor 4 paardjes een kadootje moet kopen hahahaha *LOL*

Jacqueline

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 09:47

Haha, als ik die van mij nog harder moet verwennen, is het enige wat ik nog kan bedenken:

Haar met haar mond open onder de bikssilo parkeren en de silo openzetten! Tong uitsteken

Ik verwen haar al tot op haar botten! Maar wel een leuk idee!
Grtz!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 10:18

Ja leuk!! Ik moet ook gaan sparen ja.. Lachen heb net peesbeschermers, nieuwe longeerlijn + zweep en een nieuw halster + touw gekocht.. en nu heb ik geen geld meer.. maarja aan het eind van deze maand krijg ik weer m'n loon Lachen trouwens.. heb al geld.. want heb zaterdag op m'n buurmeisje gepast heb ik 30,- voor gekregen Haha!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 10:28

count me in.

heb ik weer een excuse om wat leuks te kopen voor Ailin. Clown 7 april onthou ik wel is dag na batsdag. oliebol moet ok nog batskado voor maaike kopen aaaaah wordt blut Frusty

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 10:49

maar wat koop je dan voor je paard? bij mij worden ze elke dag al heerlijk verwend Party!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 11:05

Nou je kunt weer eens een mooid dekje kopen met geborduurde naam erop. Of misschien wel erge lekkere snoepjes. f een zachte borstel. Dingen die je normaal niet koopt omdat het gaan extra verwendag is.

Ik weet dat we onze paarden altijd al verwennen maar dit is een extra verwenpaardendag.

Ik vind het een heel tof idee dat we ook aan het brooke denken. Ik heb een apart rekeningnummer misschien dat we daar wat op kunnen storten. Dan maak ik het bedrag ineens over met vermelding van de bokt-extra-verwendag dag. 't is maar een idee?

Heike van de Kimmenade
Rabobank; 1238.06.429
Helmond
wel even bijzetten dat het van bokt is en niet voor een naambordje. Als het niet een al te hoog bedrag is dan verdubbel ik het afgesproken.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:09

ja goed idee!!! ik doe echt mee hoor!!!
wat is het minimale bedrag dat je moet storten? want anders dan doe ik dalijk te weinig ofzo is ook zo banketstaaf.. of juist veel te veel Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 11:16

Nee geen minimaal bedrag. zelfs een gulden is al voldoende en ik ga tegen niemand vertellen wat je overmaakt dus daar hoef je je niet druk om te maken. ik ga trouwens die dag ook de pensionklantyen af. kijken of ze wat geven. Kunnen we ook een paar diertjes helpen. in pakistan ofzo
Afbeelding
lees hier meer over het brooke

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:21

Brooke's Hospital for Animals is een geweldige organisatie he. Ik ben er ook donateur van en ik vind dat ze goede dingen doen. Je kunt het de eigenaren van de zielige paarden niet echt kwalijk nemen, ze hebben zelf niets. Maar toch vind ik die beesten ZOOO zielig he.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:23

Ja, okay, als ik het had maakte ik zo 1000,- over.. maar helaas.. maar iig wel meer dan een gulden hoor Lachen
alleen 7 april.. mond en klauwzeer?? dan kan ik die van mij niet verwennen... Verdrietig

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-01 11:24

nee maar dan kan je natuurlijk jezelf verwennen met een mooi dekje of borstel. Juist in deze tijden is het wel goed om verwend te worden. Nietwaar?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:29

ja okay dat is wel weer Pling
maar ja idd wel een heel erg leuk idee!! ook omdat je het brook ermee helpt natuurlijk Lachen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 11:30

Jaaaa dat is dan verantwoord geld uitgeven hahaha Lachen ik vind zo'n rythem beat ofzo iets ook wel een heel leuk kadootje!!!

Enne dat brooks is inderdaad een heel goed idee!!!

Jacqueline

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 12:27

kdenk dat ik dr maar snel nog en baantje bij ga nemen, al heb ik maar 1 knollie Haha!

wat zal ik eens gaan kopen?
uuuhhhhmmm Verward

Plingenk*

Party!! xxx Kim Party!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

seleentje
Berichten: 76
Geregistreerd: 11-03-01
Woonplaats: Lint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 00:10

kenzo verjaart 4 april, en galaxy 6 april, dus!!!
Hebben ze beide nog een extra verwendag!!! Party!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 10:31

Leuk idee! Denk dat ik maar wat lekkers voor mijn paardje koop. Wat snoepjes, worteltje, appeltje... Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 12:29

Eeeehm...het is elke dag al extra verwendag voor mijn paarden, vooral voor Jur Lachen

Ik moet wel weer wormenspuiten hebben, misschien kan ik dat aan ze geven op 7 april }>

Maar dat geld storten is wel een goed idee. Mijn vader heeft trouwens wel 15 goede doelen waar hij per jaar heel veel geld aan geeft, de meeste voor dieren!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eepie, Gambler21, Kloesje, Mira283, Miran, Myrkvi en 148 bezoekers