Bah! Ik heb een herfstgevoel :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Bah! Ik heb een herfstgevoel :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 19:46

Het is donker, saai weer en mijn vakantie is zaterdag afgelopen.... Huilen Een herfstgevoel dus.....op naar de koude winter.... Tong uitsteken

Wie heeft hetzelfde gevoel? En wie voelt zich nog op en top zomers?? Haha!
Laatst bijgewerkt door Franca op 28-08-03 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt


femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 19:48

Heb nog niet helemaal het herfstgevoel maar als ik zo buiten kijk zal dat ook niet echt lang meer duren...
Wanneer ik naar het weerbericht luister, springen de tranen helemaal in mn ogen: regen, regen en nog eens een beetje regen.. Verdrietig

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 19:59

Blehhhh hou op zeg ... mjah positieve kant weer zien geen code rood meer *grin* Lachen

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 20:03

ja...het positieve is dat het wel een soort van KNUS gevoel is.....open haardje aan....paardje warm op stal Knipoog

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:04

Ik vind het zo koud!!!!!!!!!!!!!
Ik ben moe en ik vind het pokkeweer!
Maar goed, na alle zonneschijn mag het wel een keertje regenen!
Zondag gaat het paardje op stal en dan is het gedaan met het luie leventje, dan moeten zowel zij als ik weer veel gaan leren! Allebei spieren kweken!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:28

De herfst is verrot! Ok die mooie kleurtjes van bladeren is misschien even een mooi beeld. Maar die pokkeregen! Bah niks aan!

De winter is veel leuker, zo gezellig die feestdagen. Naar de manege gaan en op een te fris paardje rijden:) Een stal doen van iemand omdat anders je voeten en handen eraf vriezen haha! Jah en mijn lekkere anky winterjas weer aan! vind hem zo mooi he Haha! Mooie blauwe fleece sjaal om en dan lekker rijden op m'n paardje Haha! Hmm nice! en lekker bij mijn vriend warmte opzoeken weer Haha!

De zomer was mooi maar doordat het zo lang warm weer is geweest mag het nu best wel weer lekker snel donker worden en lekker warm. want dan kan ik mijn geweldige jas weer aan haha Haha!

Groetjes BounceBabe Knipoog


margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:33

Herfst is verrot!
Maar de winter......sneeuw, sleeen, sinterklaas, kerst.....
Nooit gedacht dat ik gewoon zin kreeg in de winter, maar ja wel koud.
Toch zomer dan maar?

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:34

Haha..BounceBabe zo zie ik het dus ook gedeeltelijk..maar ik ben toch meer een zomermens, ik heb altijd het idee dat ik in de zomer meer bewegingsvrijheid heb, in de winter heb je dikke kleren en dan nog koud en stijf (ik dan Haha!), maar idd het heeft wel wat die donkere dagen en gezelligheid..en een te fris paardje natuurlijk!!

!Update profiel!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:36

we schijnen echt een nat najaar te krijgen hoorde ik vanmorgen op de radio Scheve mond

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:39

ja..Boos!, daar he ik nou echt helemaal geen zin in..al die modder in de bak.).maar ook hier het positieve weer van zien..lekker onder de veranda zadels poetesen en paardjes..doorweekt thuiskomen van een buitenrit een dan lekker warm iets drinken en paardjes droogmaken (had ik vorig jaar, toch wel gezellig dagje geworden)...hihi

!Update profiel!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:39

Ik was blij dat het even regende, maar ik ben de regen nu al beu, snik. Het moet weer lekker zonnig weer worden, geen 30 graden, maar 25 graden en een zonnetje...
Ik hoorde ook van een heel nat najaar, idd... Het is steeds zo extreem: heel warm, afgelopen winter veel sneeuw en heel koud, en nu verwachten ze veel regen???

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:41

Ze zeggen dat dat door Mars komt... VerwardMaar heb er in ieder geval geen zin in..

!Update profiel!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:43

Ik vind de herfst prachtig. Het is mijn favoriete jaargetijden. Het is het seizoen waar je het beste kunt zien dat de natuur leeft. Yep, ben een uitzondering waarschijnlijk maar ik kijk er al weer naar uit. Mooie paddestoelen, blaadjes van de bomen erg mooi.

'Paint' it 'Black'

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 20:56

Ik krijg dat gevoel ook, en vind het helemaal niet erg.
Wrm weer is niet voor mij bestemd.
Ik vind de herfst en de lente heerlijk .

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:17

ik vind het vreselijk, ik mis de hittegolf, ik mis de lange avonden, ik mis de vogeltjes die me wakker maken, ik mis het op een terrasje hangen. Ik wil gewoon dat het weer zomer wordt. ik leef uit naar 21 december want vanaf die dag worden de dagen weer langer.
ik wil gewoon dat het zomer blijft.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:19

En weet je wat het leuke is: ik heb nog een zonvakantie tegoed als het hier koud en herfstig is Tong uitsteken

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 21:35

Ik ook! Regen, wind, koud!
Ik heb nu al geen zin meer in de herfst, laat staan de winter!

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 22:28

Ojeee....een nat najaar??? Heb ik weer....ik moet mijn jonge arabiertje inrijden en dat wordt dus modderhappen ipv zandhappen. Gelukkig ga ik eind van de herfst 3 weken naar het tropische Vietnam...wel iets om naar uit te kijken!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:31

Ik heb het ook koud, tjonge dat is lang geleden....
En mijn vakantie is ook afgelopen bijna, hoewel ik dat nog hard voor mezelf aan het ontkennen ben Scheve mond .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:40

ik ben ook een zonnekind maar de winter heeft ook wel wat...lekker binnen zitten, na het paardrijden natuurlijk, kop warme chocomel, ja ik heb ook last van die winterdepressie maar probeer me er tegen te verzetten, ik wil niet depri in een hoekje gaan zitten...

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:54

Ik heb ook echt het herfst gevoel. Met en dikke jas aan naar buiten, zelfs m'n sjaal is al weer uit de kast gehaalt, en mijn wanten zullen niet lang op zich laten wachten(voor op de scooter).
Ik heb ook al weer lange mouwen aan omdat ik het steeds zo koud heb. Die plensbui die ik net op mijn kop kreeg hielpt ook niet echt.

Maar de positive kant, ik zit hier met mijn voeten op de warme modem, een kopje thee voor me te bokken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 12:59

joepie...ik heb een herfstgevoel. Prachtige tijd van het jaar. Kan inderdaad blubberig zijn, maar ook zo mooi. En die gruwelijke warme gelukkig voorbij. Kan weer rustig rijden, val niet flauw als ik de stal moet doen, paard weer gelukkig zonder al die vliegen e.d. Geef mij de herfst maar.... Of een zomer met maximaal 24 graden iedere dag.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:18

Ik heb wel een idee om zomergevoel terug te krijgen.

Zet allemaal lampen op je kamer zodat je veel licht hebt, teken een zonnetje op het raam en neem vogeltjes op een bandje, die speel je af. Zet een warmte kanon op je kamer, neem wat zand mee van de eerst beste rijbak (met zand erin natuurlijk) Maak een coctail met ijsklontjes, leg je badhanddoek in dat zand en ga er in je bikini op liggen met die coctail in de hand en in je andere hand een waaiertje. Zet voor de zekerheid je zonnebril op voor die felle zon op je raam en smeer je ook goed in!

Oké ik sla wartaal uit, maar het was te proberen!

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:22

ik heb ook een herfstgevoel *brrrr* ik heb het al 3 dagen koud Verward en het weer werkt ook niet echt mee

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 13:30

Ja met dit weer krijg ik ook echt een herfst gevoel. En het is ookal weer zo vroeg donker.

Ik moest gisteravond zelf al de baklamp aanzetten, OK ik was wat laat maar toch, negen uur kon een maandje geleden prima. En dan ook nog in de regen moeten rijden ... maar weet je eigenlijk vind ik het ook wel weer lekker knus als je je paardje daarna weer in een fijne warme stal zet en thuis lekker weer droge kleren aan hebt.

Alleen balen dat de ruitenwisser van mijn auto het niet meer doet... , volgende week moet ie voor de apk en als dat niet goed gaat maar snel een nieuwe zoeken voor de herfst liefst een waterdichte mét ruitenwisser Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, Black_Moon, ComscoreBot, Duhelo, hel1, Kabayo, laran, lisanne87, Mo_86, pony33, rocky_1995, Ufurio4e en 192 bezoekers