duimen,duimen,ben benieuwd!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

duimen,duimen,ben benieuwd!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 12:04

heb ik weer: maandagavond,....half elf gaat de telefoon.Ik dacht nog:"welke imbeciel belt er nou nog zo laat" Boos! ,en dacht meteen aan mijn pony's.Ik naar de telefoon gerend,neem op en wat hoor ik :"ja hallo,..met radio noordzee fm.Ik kende je nog van vroeger en omdat er iemand voor een spel is uitgevallen dacht ik dat jij misschien wel mee wou doen met dit spel".Daar sta je dan met je mond vol tanden!! Knipoog Ik heb vroeger voor een casting en modellenburo gewerkt en daar had ik inderdaad wel eens mensen van de radio enzo ontmoet.Ik vroeg dus aan de heer in kwestie wat ik moest doen.Hij zei: "nou dit spel is precies als weekend millionairs.dat ken je toch wel" ik dus:"ja tuurlijk"! ,..."nou,..ik ga je nu drie vragen stellen en voor elke vraag die je goed hebt gaat er in ieder geval 100 euro naar t nationaal revalidatiefonds en als je die drie vragen allemaal goed hebt dan krijg je in ieder geval tien lotto-loten en ga je door naar de volgende ronde" "nou,...kom maar op met die vragen dan,..... "1e vraag:waar ligt boxmeer?" "in noord-brabant"!(wist ik toevallig omdat mijn vader daar vroeger op school had gezeten)De tweede vraag ging over een of ander museum waar die lag.In amersfoort,in amsterdam,in vlissingen of in maastricht.Omdat ik zelf geen museumganger ben,..heb ik dus puur gegokt en weer was de vraag goed!!!dat waren er dus al twee goed!!! De derde vraag kan ik me niet meer herinneren,maar die was in ieder geval ook goed!!!! die drie vragen worden vanmiddag tussen half 1 en half twee uitgezonden op de radio!!(die spellen zijn dus blijkbaar niet live op de radio;nooit geweten)!Ik heb nu dus sowieso 10 lotto-loten gewonnen Haha! .vanavond word ik weer gebeld door de heer in kwestie en dan moet ik de overige 12 vragen beantwoorden.Als ik ze allemaal goed heb dan mag ik in de stoel bij robert ten brink!!!!Daar hoef ik dus verder niks voor te doen,alleen die vragen beantwoorden!!!Ben benieuwd,....verwacht er verder niks van,maar zou wel leuk wezen,...ik als millionair Haha! .sorry,..moest t ff kwijt!!Hou jullie op de hoogte!!! Haha!


lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:27

Hahahahhaah zou niet gek wezen!
Nou heel veel suc6 en hopen op de stoel bij Robert ten Brink!
Lat nog even weten hoe t afgelopen is !
Groetjes Lundi

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 13:58

lundi schreef:
Hahahahhaah zou niet gek wezen!
Nou heel veel suc6 en hopen op de stoel bij Robert ten Brink!
Lat nog even weten hoe t afgelopen is !
Groetjes Lundi


thanks OK dan! .hihihi,.....zit nu al te denken wat ik met t millioen kan gaan doen hihihihi Haha! een boerderijtje kopen,leuke stallen bouwen,n paar paardjes en kan zo wel doorgaan hihihi(denk alleen dat ik in mn dromen millionair word;die vragen zijn best pittig zucht,....maar dromen kan ook leuk zijn Haha! )

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:52

Wow, da's wel leuk... Maareh.. die vragen bij RtB zijn wel moeilijk, hoor!

* To Belg, or not to Belg *


jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:55

nou dat is wel een leuke verassing voor de late avond.
zou wel lachen zijn als je de volgende vragen ook goed hebt.
veel sukses in elk geval

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 16:03

petrabonanza schreef:
nou dat is wel een leuke verassing voor de late avond.
zou wel lachen zijn als je de volgende vragen ook goed hebt.
veel sukses in elk geval

thanks,....maarre,....geef mezelf weinig kans hoor!!! ben nl blond hihihihi Tong uitsteken ,...ach,al heb ik geen enkele vraag meer goed,.....t was in ieder geval leuk en die tien lotto-loten heb ik in ieder geval in mn pocket zitten!!! Heb dus in ieder geval wat gewonnen!! Haha!

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 16:14

He, dan heb ik je gehoord! Het antwoord op de museumvraag was Vlissingen, toch?? Leuk hoor...

Live is what happens to you while you're busy making plans....

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 19:41

Heyyy, veel geluk toegewenst OK dan! Als je mazzel hebt zit je binnenkort lekker in een studio in Almere... Cool

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 19:43

Hahah leuk joh! suc6!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:36

joh, misschien win je wel een hartstikke grote prijs op je lotto loten en anders is de voorpret toch al onwijs leuk geweest?

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 21:00

Marijn4045 schreef:
He, dan heb ik je gehoord! Het antwoord op de museumvraag was Vlissingen, toch?? Leuk hoor...

hihihi,..nee t antwoord was maastricht .pure "blonde"gok.Word zometeen(om half elf) weer gebeld voor de rest van de vragen,...zucht,..duimen duimen,duimen.vind t allemaal wel komisch.Heb altijd van dit soort rare dingen.Zo heb ik dus ook een jaar meegedaan in t voorfilmpje van de lotto(je weet wel,...dat spel met die grote blauwe vogel),werd vroeger gevraagd voor avro service salon(samen met mn hond) Ben met drive-in shows meegeweest,(artiesten verzorgd,bloemetjes geven etc.) en dat allemaal per toeval.(mede dankzij mijn vroegere werk;castingburo) hihihi,..nooit geweten dat een half jaartje daar werken zo'n grappig effect heeft en dat ze me nog kennen(is nu al 6 jaar geleden dat ik daar werkte)
vind t echt toppie OK dan!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:23

Haha wat gaaf zeg, enne met die 10 lottoloten heb je ook wel kans om miljonair te worden Geld, geld! In ieder geval erg goed dat je al door de 1e ronde bent gekomen, gefeliciteerd OK dan!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:25

whaahah cool ik duim Knipoog

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 23:57

bonney4evver schreef:
whaahah cool ik duim Knipoog


JOEPIE!!!!!! Haha! Ben weer een ronde verder!!!!!!Hij belde me dus vanavond om half 11 en na even lekker geouwehoerd te hebben stelde ie me 8 vragen.oa "wat is een shi-zu".(schrijf ik t zo goed?)Toevallig ken ik iemand met zo'n hondje dus dat was makkie!! De rest van die 8 vragen ben ik met geluk en gokken doorgekomen!!Nu belt ie me morgen en dan moet ik de laatste 4 vragen beantwoorden!!! Joepie,....ben nog maar 4 vragen verwijderd van Robert ten Brink!!Je weet maar nooit,....t geluk is met de dommen zeggen ze wel eens,.....nou dan moet ik wel heel veel geluk hebben,want ik ben maar een "dom blondje"! Haha! .Ach,......ga er nog steeds vanuit dat ik alleen die 10 loten win,en daar ben ik hartstikke blij mee.De rest is maar bijzaak,...maar begint nu toch wel spannend te worden.Hou jullie op de hoogte!!
doegie en welterusten voor zometeen

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 00:03

flubber"]
[quote="bonney4evver schreef:
whaahah cool ik duim Knipoog

.Ach,......ga er nog steeds vanuit dat ik alleen die 10 loten win,en daar ben ik hartstikke blij mee.

trouwens,....t gaat me trouwens niet om t geld.T gaat om een goed doel en daar ben ik veel blijer om!! Doordat ik die 11 vragen goed heb beantwoord wordt er nu in ieder geval al 1100 euro gestort voor het Nationaal Revalidatiefonds.Vind ik echt OK dan! .Die mensen hebben t geld harder nodig dan ik!!!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:51

Ik heb je gehoord op de radio, het was een vraag waarbij die man een woord noemde wat bij een sport moest horen, weet niet meer wat het antwoord was maar je had em goed OK dan! ...... toen reden we de tunnel in en toen we de tunnel uitkwamen was het reclame.
Maar iig heel veel succes met de rest van de vragen!!!!!!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 12:08

*Jolanda* schreef:
Ik heb je gehoord op de radio, het was een vraag waarbij die man een woord noemde wat bij een sport moest horen, weet niet meer wat het antwoord was maar je had em goed OK dan! ...... toen reden we de tunnel in en toen we de tunnel uitkwamen was het reclame.
Maar iig heel veel succes met de rest van de vragen!!!!!!

hi,..ja dat klopt t ging om t woord mathee(weet niet of ik dat goed schrijf)Bij welke sport dat woord gebruikt werd.Toevallig zit ik net op judo(mijn dochtertje ;5jaar;durfde alleen op judo als mama ook ging Haha! )Heb net mijn eerste 3 lessen gehad en t eerste woord wat we toevallig leerden was mathee;,...dat betekend dus stoppen!! Was dus puur toeval dat ik dat wist.Ik ben uiteindelijk tot vraag 12 gekomen,..maar daar ging ik door een stomme fout de mist in,...zucht Huilen .De vraag was nl van welk eetbaar iets dit jaar t meeste was in nederland: a:graan,b:vlees: c:eieren of d:aardappels,.....toevallig heb ik bevriende boeren dus t antwoord was natuurlijk graan,...maar ik dacht dat dat B was.Ik zei dus B,..terwijl graan dus A was.Helaas pindakaas,........maar niet getreurd,...t was beregezellig om mee te doen en ook al zit ik niet bij Robert ten Brink in de stoel ik heb toch 10 loten in mn pocket!! Tong uitsteken
nou doegie!!!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 12:57

IK BEN BLIJ<BLIJ<BLIJ Haha! Tong uitsteken Haha!
heb vandaag nl mn post gehad,......en ja hoor van radio Noordzee fm.
Viel me alleen op dat het pakketje zo dik was!"zo dik zijn 10 loten toch niet"? dacht ik bij mezelf. maar goed,...ik die envelop opengemaakt en wat bleek: t waren inderdaad geen 10 loten,...................het waren er 110!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! voor elke goede vraag kreeg je er dus 10!!!!Had ik gewoon verkeerd begrepen!! Als ik nu niks win,.... Haha!
ben echt blij!!! mn hele dag is weer goed!
moest t ff kwijt doegie

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:04

*LOL* Hahahahahhaha,zooooooooooo maar dat is ook niet misselijk!
Daar komt vast wel een prijsje uit!
En zeg nooit ..........nooit!!!!!!!!!
Sucses ermee,ik zal voor je duimen! OK dan!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:04

haha wooow!!! vet goed man!! soo 110 loten, dan heb je grote kans dat je dikke prijzen wint! vet cool man! succes!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:05

heel veel succes!

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 13:58

Suleika schreef:
haha wooow!!! vet goed man!! soo 110 loten, dan heb je grote kans dat je dikke prijzen wint! vet cool man! succes!




hihihi,...thanks!!! Ga de loten vanmiddag direct laten activeren,dan speel ik de eerst volgende keer nl meteen mee!!ben benieuwd.Mischien win ik wel helemaal niks,...maar de voorpret is in ieder geval toppie!! Haha!

juval

Berichten: 13181
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 13:58

wat leuk zeg!! spannend hoor. wanneer is de trekking? ik zal voor je duimen hoor.

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:42

lache joh zeg ff als je op de tv komt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Anne_26, BelgenGek, carin0903, dazai, Dnies90, EmmyAJ, josien_m_, koenlover, Mieke, noomie1, Talindos, Tieme, Yipee en 128 bezoekers