Handschoenen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Handschoenen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 14:29

Hey! Ik heb een best wel groot probleempje Tong uitsteken
Als ik handshoenen koop zijn ze binnen de korste tijd helemaal kapot! Scheve mond
Ik heb die goed kope handschoentjes die iedereen past geprobeert endie zijn binnen 2 dagen stuk en de wat durude handschoenen zijn binnen 2 maanden stuk! Huilen
Ik vin het zonde om zomaar weer nieuwe te kopen omze dan weer stuk te rijden.
Ik heb hele lange vingers waardoor ik snel door handschoenen heen ga en ik gebruik ze iedere dag waar door erg ate in vallen bij de tsukken waar ik de teugels beet heb. Verward
Wie weet wat goede handschoenen zijn? ( merk ) enwara ik waarschijnlijk wat langer mee doe?
*LOL*

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:39

tsja..ik rij nog niet zo lang met handschoenen,en het eerste waar ik mee begon is ook van die goedkope dunnen handschoenen..maar die waren idd zo stuk..nu heb ik die grovere handschoenen van Mountain horse en die heb ik nou al drie maanden en ze zien er nog steeds goed uit..ik gebruik ze ook niet iedere keer..kijk gewoon goed naar een handschoen..waarbiij er extra stukken bij de teugels opgenaaid zitten.Ik ken ook iemand die heeft hertenleren en die zijn ook heel goed maar daar betaal je dan ook voor..succes

!Update profiel!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:06

Ik heb ook handschoenen van Mountain horse en ben er heel tevreden over. Ik heb ze nu een jaar en ze zijn nog super. Mijn handshoenen zijn van onder van leer en van boven zijn ze van katoen, dat is ook erg fijn in de zomer.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:09

Goedkoop is duurkoop, helemaal bij handschoenen.
Koop wat duurdere, van een wat dikkere stof (leer). Die gaan echt veel langer mee.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:12

Ik heb handschoenen van het merk Roekel.

Echt toppie, je betaald dr aardig voor (35 euro), maar ze gaan we heel lang mee (volgens de fabrikant 2 jaar).

Ik heb ze nu al dik een half jaar, mankeert nog niets aan.
En ik rijd dr gemiddeld zo'n 3 paarden per dag mee Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:15

Roekl heeft prima handschoenen !
Ze zijn aardig aan de prijs, maar ze gaan erg lang mee.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 15:17

Ja ik zie wel veel mensen met roekel hanschoenen rijden! en volgens mij zijn die ook wel goed!
Ik heb laatst dan ook duurdere gekocht ( 30 euro) maar die waren binnen een paar maanden stuk.

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:37

Ik heb ook lange vingers en ik heb sinds januari ofzo die nieuwe van Meredith Michaels-Beerbaum (schrijf ik het zo goed Haha!) Die zijn aan het bovenzijde heel elastisch , zodat er geen gaten in komen. De onderzijde is heel stroef en ze kunnen in de wasmachine Lachen.


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 13:35

die handschoenen heb ik ook en di wren bij mij binnen de kortste keren stuk Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:47

roekl is echt super welke je ook pakt ik vindt de lifht grip erg fijn deze heb je met fleece aan de binnekant en zonder fleece beide erg fijn, en geloof me als je ze iedere dag gebruikt is het heel normaal dat ze na een halfjaar gaan verslijten dat doen ze allemaal.

sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 16:32

Ik heb zelf leren handschoenen aangeschafd. Weet niet zo snel werk merk, die waren ongeveer 20 euro. Ze geven in het begin wel wat af (lekkere zwarte handen), maar ze zijn nog steeds niet kapot. En je doet er heel lang mee.

Had daarvoor een paar nieuwe kunstofhandschoenen gekocht en die waren binneen 3 weken stuk. Paardje waar ik op rijd is erg sterk en ik had snel blaren, maar nu nergens last meer van dus leren zijn een uitkomst

Denken moet je aan een paard overlaten, die hebben een groter hoofd[L+8] onze uitstand, hij is met pensioen. RIP mijn lieve man 26-01-2017


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, boemel, joyce83, RoRo44, Wopkebrok en 35 bezoekers