Help fiets profiel probleem........

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Help fiets profiel probleem........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 10:00

Tja het profiel van de voorste band van m'n fiets (buitenband) begint overdwars te scheuren Verward Wat moet ik hier mee doen? Moet ik een nieuwe kopen of kan ik zo nog ff doorfietsen?

Wie heeft hier verstand van???? Verward

[edit:BartVB]Titel[/edit]


horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:04

Tja... ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat ik een nieuwe zou kopen... Je zal altijd zien dat 'ie helemaal doorscheurt als je ergens in the middle of nowhere ben

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:02

Zo snel mogelijk een nieuwe band, Je maakt anders een flinke kans dat je band klapt en je ook een nieuwe binnenband nodig hebt (mocht dat al niet 't geval zijn). Als een band gaat scheuren betekent dit dat de band verouderd is en het rubber hard/minder flexibel is geworden.
Heb dik drie jaar bij een fiestenverhuur/reparatie gewerkt en heb banden gezien waarvan ik me verbaast hebt dat ze nog niet geklapt waren....
Laatst bijgewerkt door Cathelijne op 27-08-03 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:03

Hahaha sorry ik dacht dat het over een bokt profiel ging en dat fiets er als censuur woord stond *LOL*
En ik zou idd even een nieuwe voorband kopen...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:48

Zou idd een nieuwe band kopen, maar loop anders gewoon even bij de fietsenmaker binnen.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:52

En niet meer over een grindpad oid fietsen totdat je band gemaakt is...
Ivm KLAPband!



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, DJZ, Facebook, IASCrawler, Jolynne, kaatje89, silvericathy, YandexBot en 137 bezoekers